water

zo luitjes

na een mooie maandag zojuist afgesloten
met een mooie avond etappe is het ook voor mij
tijd voor onder de vodden
morgen nog 1 wijkje lopen en gelijk om eten en drinken
en ben ik in de middag druk met het HH , maar alles mak an hoor
en wel gelijk genoeg tot de donderdag , dan moet ik weer volle bak
dus neem de tijd en geniet de wandeling
wandeling 9 juli
maar pas op voor natte voeten
hihi

wandeling 9 juli10

ja het pontje van Tiel naar Wamel
aan de andere kant van de Waal kwam er al aan , maar gelukkig zag ik deze foto
hier boven , wat laat zien wat hoogwater is
en zo kwam ik tot de volgende pps

Climate Change Forecast - 2013

in de maand van de natuur

Natuur_mailcitatenenmuziek

wens ik U fijne dagen
na een goede nacht slapen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “water”

  1. Goeiemorgen Karel , ja de foto’s al gezien maar heb ze nog eens bekeken 🙂 . Mooie ppsjes en zeker de onderste met prachtige beelden en spreuken 🙂 . Las bij jou regen , bij mij niet , alleen zonneschijn 🙂 . Hoop dat het een paar uurtjes droog blijft , kan jij je ronde doen zonder hindernissen . Fijne dinsdag , liefs Anja ☼

  2. Hey Karel ik ben ook weer boven water, heb een heerlijke vakantie gehad lekker wandelen tussen de wijngaarden langs de Moezel . Dus je mag weer wat meer interactie verwachten. Fijne dinsdag

  3. Mogge karel
    Ja viel me op maar wie weet had niet iedereen ze al gezien haha
    Ja feest vandaag en zaterdag viert ze het…maar vandaag ook ff langs natuurljk
    Jij weer aan de andel of beter gezegd je zal wel klaar zijn hihi
    Groetjes en geniet je dag

  4. Dank Karel voor het genieten van de prachtige natuur en och die schattige ijsbeertjes. Ook heb ik genoten van de mooie muziek.
    vriendelijk groetje en een fijne dag, Ria

  5. Goeiemorgen Karel , ben je nog aan het slapen ? Kan het me haast niet voorstellen , hihi maar je weet maar nooit 😉 . Wens je een hele mooie woensdag en geniet er maar lekker van , liefs Anja

  6. Hoi karel
    Nu met die bijlagen is veranderd en dat moet je maar weten hoe het werkt hihi
    Zal we los lopen en eerstdaags de mailbox weer vol…
    En jij kom je er een beetje uit hoe het werkt met je mappen?
    Ja ffkes oefenen want in het weekend naar de lieverd toe hihi
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

