drukke maandagen

zo luitjes

en het weekend genoten net als ik
laat me raden , vast en zeker wel
ik maakte zaterdag een mooie wandeling

klik hier 
als U die wilt zien

zondag wat langer geslapen en niet veel gedaan
een was en het bed verschoond
een blokje om in een wijkje
en verder hier of voor de buis met de koers
ik heb de komende maandagen meerdere inval wijken
van de reclame folders op 1 na hier in de buurt
dat ik zal als ook op de donderdag minder online zijn
maar U niet vergeten hoor
zou niet durven hihi
op SPL is het ook druk zo U ziet
of wat ik doe of die drukte daar weelde is
heeft alles zijn voor en tegen

druk druk druk

in de maand van de natuur
kan U zien hoe sterk het is

The ways of nature

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “drukke maandagen”

  1. Ha voetbal is over en portugal blij…
    En jij ? Nog de etappe kijken…ojee als dat maar goed gaat…morgen als je weer op pad mag.
    Ja was fijn om ook hier eens lekker buiten op het terras te eten…
    Een mooie pps de 1e maar de topper is voor mij de 2e…geweldig dat iets zo kan groeien.
    Slaap wel

  2. Wat een gevarieerde wandeling, te zien aan het uitvoerige beeldverslag. En ook deze week blijven de beentjes malen. Geen wonder dat je je goddelijk lijf behoudt!
    Genoten van de prachtige muurbloempjes… Herkenbaar… Ik was er zelf ook altijd eentje… Een muur- en schaduwbloeier… Ja echt…
    Ik wens je alvast een fijne werkweek! Lieve groet Bea.

  3. Goeiemorgen Karel , prachtige fotoreportage 🙂 en schitterende ppsjes 🙂 . Was gisterenmorgen al om 6.15 op pad . Wel met de auto , wandeling had ik er toen al opzitten 🙂 . Hele mooie dag gehad en zeker met het naderhand zien van de koers . Als ene Tom Dumoulin al juichend over de streep heeft geholpen , was ik het wel . Zelfs zo hard , dat ik nu bijna geen stem meer heb , hahaha . Stond boven op de tafel . Mijn maat was zich kapot aan het lachen . Zo en nu snel aan de inhaal beginnen , zo wel op pc als met HH . Fijne maandag en succes met de folders , liefs Anja

  4. De chefkok staat daar mooi als standbeeld, de streek daar was ook weer de moeite rond het water karel
    &
    proficiat voor de Nederlander Dumoulin hé, was pure klasse Karel….

  5. Mooie ppsjes. De tweede heeft mijn hart gestolen 🙂
    De warme zondag heb ik met lekker niks doen doorgebracht. Nu maar wat huishoudelijke klusjes gaan doen.
    Ik wens jou een droog dagje met ook wat zon Karel
    Groetje, Ria

  6. dag Karel,
    heb hier genoten van twee mooie ppsjes, hele goede keuze van jou.
    Wens jou heel veel succes met je wijkjes en geniet daarna van de tour.
    Wij hebben 4 dagen achter elkaar aan het begin van de avond fietstochtjes gemaakt,
    overdag te warm, ’s avonds een heerlijke temperatuur,
    veel liefs en een fijne week voor jou, Greetje

  7. Ha een latertje dus en gelijk de uitslag van voetbal al had ik die al gegeven hihi
    Ja de leeuwen doen het ook goed en jij geluk hoeft ze geen 2x te bekijken grijnzzzz
    Meestal volgen ze elkaar op maar niet tegelijk…och moet kunnen doe jij ook haha
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

  8. Dat moet een zalige wandeling geweest zijn en heel veel interessante foto’s om het te staven.Ik begin voorzichtig terug te wandelen want ben nog heel moe door de cortisone maar kan terug op wandel en moet het voorzichtig opbouwen

  9. Naar voetbal gekeken. Ek finale. Eerlijk is eerlijk: Nr.1 op mijn bucketlist: één keer keeper van Frankrijk zijn en dan netjes saluerend naast het doel gaan staan als Ronaldo een strafschop neemt.

  10. Hallo Karel ein anstrengender Montag geht zu Ende ja morgen geht es weiter Strahlen Therapie und mittags zum Urologen hab einen schönen Montag Abend mit vielen lieben Grüßen in Freundschaft Klaus

  11. Heel mooie, weidse uitzichten! In en rond Tiel. Leuk, de ooievaar, en het begroeide huis. Alle foto’s overzichtelijk bij elkaar. Wat een ideaal systeem is dit. En het kost je geen opslagruimte op je computer/laptop als je dat niet wilt.
    Allebei de pps’en vind ik mooi, maar de onderste het meest. De laatste foto is zonder meer een voltreffer. Net als jouw weekend (-:
    Lieve groet

Geef een reactie

