weekend

zo luitjes

het is er weer , wat is er dan Karel
nou het weekend
en goed weer ook nog eens
dat ik ben zaterdag weg te wandelen en wel van

Tiel naar Dodewaard 

voor wat kiekjes van de vorige etappe
klik hier

voor de wandeling afgelopen woensdag
klik hier

ik had zo gedacht , omdat ik links en rechts van rivieren loop
en ook wel oversteek , een pps met en over water

Als ik water zie

in de maand van de natuur

Nature_romantique

wens ik U een heel fijn weekend

liever groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend”

  1. Karel bij de kanon die op padden gaat jagen 😉
    De 2e serie zijn vooral mooie natuurfoto’s en geeft een aardig beeld van wat je onderweg allemaal ziet…
    En ja dat zijn niet de vissen van de pps maar wat een mooie tekst erbij zeg…heel verrassend ook al was die traag hj
    Dan nog karel de romanticus grijnzzzz
    Al met al een leuk blogje 🙂
    trusten en wandel ze morgen

  2. Goedemorgen Karel, wat fijn om te zien waar je zoal wandelde. Op die manier wandelde ik even mee. Mooi gebied en mooie foto’s. Jammer dat hef zo ver is van Breskens voor een daguitstap. De romantische natuurfoto’s zijn overweldigend mooi. Ik wens je een mooi weekend vol wandel- en ander plezier. Lieve groet, Bea.

  3. Goeiemorgen Karel , hele mooie ppsjes , 🙂 . De foto’s al bekeken op google+ 🙂 . Doe je Flipje ook weer de groeten van me ? , hahaha . Rest me nog om jou een hele mooie wandeling toe te wensen . Geniet van je dag , liefs Anja

  4. Mogge karel
    Jij overal dezelfde tekst
    Dus je was al op pad op het wereld wijde web voor je aan de wandel ging…op een onmogelijk tijdstip aan de koffie en ik dacht nog wel dat ik vroeg was vandaag grijnzzzzz
    Geniet je wandeling

  5. Ik ben een beetje laat maar ik heb weer genoten van de ppsjes. De glimlach ligt nog om mijn mond.
    Geniet van een mooie avond en een fijne nachtrust Karel
    Groetje, Ria

  6. Mooie foto’s gezien van die prachtige streek vol natuur en mooie gebouwen Karel,
    je hebt wel geluk gehad dat ze je niet gehouden hebben in die gevangenis daar….
    Tot koerstijd….

  7. Ha karel…je dacht vast nu pak ik haar terug…mag hoor.
    Merk ook dat de muis niet altijd werkt met publiceren dus moet goed kijken of het er ook echt komt staan.
    Ben ik een spel aan het doen dan klikt die te snel en bij publiceren soms gewoon niet…even de gevoeligheid aanpassen en anders maar een nieuwe halen.
    Groetjes en geniet je (rust)dag

  8. Nu als ik tot eind oktober moet wachten dan komen er nog veel foutjes haha
    Nee die halen we wel eerder…maar heb de gevoeligheid wat aangepast eens kijken of het zo beter gaat met de Voutjes hihi
    Smakelijk en fijne avond

  9. Denk dat het toch met de afstelling te maken had want nu nergens meer last van…dus kan wel tot nov. hj
    Heerlijk gegeten op het terras van een pannenkoekenhuis…gelukkig koelt het nu wat af.
    Bankhangze

Geef een reactie

