gein uit de mail

zo luitjes

we hebben  de donderdag – vrijdag weer
en U weet het dan ben ik met kranten in de weer
en ook dit keer zo het zich laat zien met goed weer
ik heb dit keer
geen extra wijken , had een mailtje gestuurd dat ik geen tijd heb
hihi

nu de gein
is in een andere taal , maar ik denk dat het voor ons allen telt
toch
😉

unnamed (1)unnamed (2)unnamed (3)unnamed (4)unnamed (5)unnamed (6)unnamed (7)unnamed (8)

in de maand van de natuur

Naturgewalten

wens ik U 2 fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “gein uit de mail”

  1. Goodmorning Karel , I lach me te tears uit de Augen , whahaha . Denk maak er ook maar iets 3 taligs van 😉 . Leuk gedaan weer 🙂 . Was net een half uurtje te laat met pc aanzetten , dus jij bent al de wijk in 😉 . Waren folders eens mooi op tijd 🙂 . Wens ik je een mooie bezorgdag toe en dat gaat vast lukken zonder hindernissen , ☼ is er al goed bij 🙂 . Liefs , Anja

  2. Goedemorgen Karel, uit bed geraken blijkt moeilijk… Dus ja, die energie van een driejarige zou me leuk lijken. De looks van een 19 jarige helemaal. Het verstand van een 90 jarige vind ik gevaarlijk… dat vergeten he…. Zo te lezen is het bij jou nog helemaal top met de energie. Werk ze vandaag! Lieve groet Bea

  3. goede morgen Karel,
    hahaha….wat een leuke gein hier vandaag.
    Veel succes met je krantenwijk en geniet verder van deze mooie dag,
    ik eerst wat HH doen en dan een fietsritje maken, krijg dus de dag weer goed om,
    lieve groetjes Greetje

  4. Heb vandaag dorst als een 99jarige maar de benen van een 20jarige Karel….
    Greggie heeft zijn best gedaan hé gisteren, om trots op te zijn…
    Was wat anders dan de rode duivels met zo’n karakter…

  5. Mogge karel
    Dat was dus voor gisteren en vandaag…en voor een eerder tijdstip haha

    Lachen is dat je plaatjes er zitten goeie bij en die kleine pik ik in…
    Vanmorgen al koffiedrinkers en hoor nu weer een vreemde stem…dus komt er weer iemand.
    Je hebt morgen toch je wijk pas?…
    Geniet je dag

  6. Hallo lieber Karel einen schönen Nachmittag bin noch sehr Krank bekomme Bestrahlung ich hoffe es geht dir gut kann zur Zeit nicht viel schreiben Grüße und Umarmung Gislinde

    1. hi Liebe Giselinde
      ja Klaus hat mir und alle anderen schon gesagt du bist nich ganz fit
      und wir drucken allen der daumen das du gut durch diese zeit kommt
      ein umarmung von mir aber gleich von allen
      ein liebe gruss , Karel

  7. Ha leuk dat ze aan je denken en jij dat kan en mag doen… 😉
    Ja alle beetjes helpen zeggen ze toch?
    Hier is er nu rust maar ben wel met de poets aan de slag gegaan…werkt het best als je geen plannen maakt haha
    Geniet je koers…smakelijk en fijne avond

  8. Had je erbij moeten zeggen en dat is zonder de fooi die er wel bij mag grijnzzzz
    Een moderne knaak wat is dat nu weer… 😉
    Ja dan moet je dat inplannen levert wat op…smakelijk en fijne avond

  9. Mogge karel
    Zat ik er toch niet zo naast met mijn 2,50 maar die moderne is me nog steeds niet duidelijk haha
    Is toch altijd de moeite waard wat we plaatsen grijnzzzz
    We doen ons best en meer kan niet toch?
    Groetjes en geniet je dag

  10. Ha die Karel , wat een rust heerst er overal 🙂 . Ben je ook al aan het genieten van de koers ? Ik wel , prachtige wandeling achter de rug en nu over naar de koers 🙂 . Smakelijk en een fijne avond, liefs…

  11. Ha ik doe alles met Edge…sneller met downloaden
    En wat eerst niet werkte is al opgelost…zoals catan spelen deed ik nog steeds met IE
    Nieuwe update en kan nu gewoon alles met Edge dus waarom andere gebruiken…favorieten geimporteerd…dus ook dat werkt hihi
    Bankhangze

Geef een reactie

