West Friesland

zo luitjes

ik had gister een rustdag zeg maar
deed wat HH en dat dan ook nog eens mak an
vandaag zou het droog en zonnig zijn
en heb ik bij het zien afgelopen zaterdag van een mooi blog

http://helmanatuurfotos.blogspot.nl/

besloten vandaag daar een wandeling te maken
vertel U nu alvast zulke foto’s zal ik er niet maken

Hoogkarspel – Enkhuizen 

is vandaag mijn pad

Mijn-pad---Lidia

in de maand van de natuur iets voor in de tuin
en bij of aan het huis

Barevná poesie 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “West Friesland”

  1. Dat is een goeie keuze…beide mooi maar de voorleur gaat uit naar de 1e
    Nu jij maakt ook mooie foto’s dus wat dat betreft kan je best tegen de ppsjes op
    Wandel ze en geniet je dag
    Maar nu eerst slapen dus…slaap wel
    Zal eens op Helma klikken…mzl

  2. Goedemorgen Karel, dank voor de mooie vlinders bij het ontwaken. Ik kijk uit naar jouw bevindingen in Friesland. In augustus ga ik wandelen in de Wieden en Weerribben. Is dat in de buurt?
    Nog een fijne dag! Geniet ervan.
    Lieve groet Bea

  3. Goeiemorgen Karel , pareltjes van ppsjes heb je geplaatst , hele mooie 🙂 . Vind jouw fotoreportages altijd heel mooi overkomen , 🙂 . Wens ik jou een hele mooie wandeldag toe , hier is het weer i i g goed ☼ . Veel plezier , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    alweer twee hele mooie ppsjes hier gezien.
    Wens je een hele fijne dag toe vandaag en veel wandelplezier,
    het weer heb je mee en ben benieuwd naar je mooie fotoserie.
    Hartelijk dank voor je toffe reactie met heel veel groetjes van mij, Greetje

  5. Hopelijk kom je er de blauwe icarusvlinder tegen tijdens het fierljeppen Karel maar neem toch maar verse sokken mee hé(hmm)

    ’t Amusement daar in die mooie streek…

  6. Wat leuk dat je in Enkhuizen was Karel. Heb daar als jong meisje (17 jr) in de verpleging gezetten. Was een mooie tijd lief en leed met kalve liefde en zo maar goed dat is lang geleden. Wel een mooie plaats hoewel de kroeg meer bekendheid had dan de haven. Nog een fijne week.

  7. Hoe kan dat nu weer…was er toch echt wel…
    Maar voor een mogge was het te laat…denk dat ik niet op publiceren heb geklikt of het zit in de spam…
    Hoe dan ook was er wel maar niet zichtbaar gnagna
    Fijne avond

  8. Mijn voorkeur gaat uit naar de wandelfoto’s. Schitterende route, wat is Nederland toch mooi! En wandelen doet iets met je hoofd: het woord er rustiger van. Je hebt alle tijd om dingen in je op te nemen en bent onderdeel van de natuur, in plaats van dat je in de auto ergens doorheen scheurt. Heerlijk om te zien en te lezen.
    Lieve groet

Geef een reactie

