Adrenaline

zo luitjes

nee mijn adrenaline spiegel blijft op normaal pijl hoor
is wel eens anders geweest
heb gekke dingen gedaan , op fiets en ski
heb geen hoogte vrees en stond op grote hoogten
fietste ook berg op en af
oké in mijn betere jaren
ik kom hier zo bij omdat zelfs ik sommige lui in de pps
een beetje erg prettig gestoord vind

Adictos a la adrenalina

in de maand van de natuur
gewoon wat schitterende beelden
welke ik deze week ook weer hoop te zien
oké net ff anders hihi maar eigenlijk net zo mooi
maar wat vlakker

AMAZING - vu

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “Adrenaline”

  1. Goeiemorgen Karel , blijf ik toch ook liever met beide benen op de grond staan , hihi . Wel mooi in beeld gebracht 🙂 op de stieren opjagen na dan , arme dieren 😉 . Schitterende natuurbeelden in de 2de pps 🙂 . Al paar kleinigheden gedaan en nu ff aan de koffie wat berichten lezen . Wou vragen of jij misschien een pps over Rockanje hebt ? Wens ik je een fijne dinsdag toe, liefs Anja

  2. Hallo Karel danke dir ja man macht das Beste daraus und wie heißt es so schön die Hoffnung stirbt zuletzt schönen Dienstag wünsche ich dir hier fängt es schon wieder an zu regnen Klaus in Freundschaft

  3. Goedemorgen Karel, wees blij dat je adrenaline zakte en dat je het hebt overleefd. Met teveel adrenaline is het gevaarlijk leven… Geniet van de prachtige natuur in de Nederlandse polder. Minder pieken, maar ook minder dalen. Nog een prettige vederzetting van de wandeling! Lieve groet Bea

  4. De adrenaline steeg ten top toen ik laag over de grond scheerde om aardbeien te plukken Karel
    &
    oh wat kan de natuur toch mooi zijn hé, men zou voor minder toreador worden…

  5. dag Karel,
    Hele mooie maar duizelingwekkende foto’s (voor mij) in de eerste pps en in de tweede heb ik erg mooie natuurbeelden gezien, hele goede keuze Karel.
    Lieve groetjes vanuit een bewolkt zuid-Limburg en wens je een fijne dag toe, Greetje

  6. Hoi karel
    Het laatste plaatje in de 1e pps vind ik toch wel de mooiste 😉
    en ja de natuur is mooi en de pps laat dat geweldig zien.
    Dus wat je in de avond wilde zien kijk je vandaag hihi
    Ja die film was een ouwetje en al meermaals gezien dus ik heb die overgeslagen en flink aan het bloggen geweest grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

  7. Lieber Karel, toll die beiden PPS und wie du ja siehst, bin ich wieder hier, mir hatte ein Blitz den Router-die Fritzbox zerballert natürlich zum Wochenende, aber nun ist alles wieder ok, einen guten Tag wünsche ich dir

  8. Kun je je hartje ophalen want in de zomer periode allemaal oude films…en vaak nog goeie ook.
    Wat ben je kort van stof…hj
    Je was toch uitgeslapen?
    geniet maar verder…mzl

  9. Het laatste plaatje van de eerste pps vergelijk ik maar even mezelf mee .Ik bekijk die waaghalzen net als dat katje liever op afstand De natuurbeelden zijn weer prachtig.
    Fijne dinsdag Karel

  10. Hopelijk…je zet gewoon de wekker en oogjes open als het begint hihi
    En je laatste wandeling zit ook niet in betti maar in je geheugen toch?
    Dus hoe kan je die dan kwijt zijn?
    Kot vast ook weer goed…zo ik nu ook richting bank…tot…mzl

Geef een reactie

