nieuwe week

zo luitjes

we beginnen weer een nieuwe week
na een , ik zal het voorzichtig noemen een redelijk weekend
de tijden dat ik buiten was die dagen
en dat waren toch vele uren
alleen zaterdag een paar spatjes regen
nu daar kan deze prettig gestoorde wel tegen

is het U ook wel eens opgevallen dat er velen zijn met een kort lontje
jong of oud dat maakt niet uit
het lijkt alsof zij zijn vergeten wat  , en nu ben ik  ff politiek correct
🙂
wat ” normaal ” gedrag is

ZIJN WE VERGETEN - Greetje

in de maand van de natuur
ben ik wat dichter bij huis gebleven
en er zijn er bij mijn bezoekers bij
die dit gebied wel kennen

084 Ga eens met mij naar de Peel!

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “nieuwe week”

  1. Had je het uitgeprobeerd dan 😉 dat doorklikken?
    Die van de Peel zit ook in mijn verzameling…
    Een mooie…en de zangers komen hier uit het dorp ook nog eens.
    Vooral Leo vind ik een mooie stem hebben…
    En ja die van greetje een juweeltje om te lezen en te zien…slaap wel

  2. Goedemorgen Karel, wat is het mooi ontwaken met zo’n prachtige natuurfoto’s. En zo waar wat erbij staat. Dat ga ik onmiddellijk toepassen, maar ik denk dat ik wel al zo ben, als ik zo onbescheiden mag zijn. De Peel… Ook niet mis. Wat moet ik toch nog veel zien in Nederland! Lieve groet Bea

  3. Goeiemorgen Karel , schitterende ppsjes om de dag mee te beginnen 🙂 . Korte lontjes zal je toch wel blijven houden in deze gejaagde wereld 😉 . Zo lang niemand mij lastig valt , vind ik het prima 😉 . Dat iedereen maar eerst voor zijn eigen deur schoon veegt 🙂 . Jij zal wel al je ronde met de folders zijn aan het lopen en ik doe ff wat op pc en dan zwieren met slangen Trees . Goeie start van de nieuwe week en hou het droog 🙂 , liefs Anja

  4. Mogge karel
    Net even samen de onderste pps gekeken en pro en contra was een begrip hier in de buurt…
    Ook albert vond die mooi…groetjes en jij buffeld nog maar ffkes…mzl

  5. dag Karel,
    wat een leuke verrassing hier vandaag, echt chique van je, een dikke dankjewel….
    De Peel is erg mooi en fijn om te fietsen.
    Wens je een hele mooie en hopelijk zonnige week toe met lieve groetjes,
    Greetje

  6. Mariapeel. Op mijn zestiende kreeg ik van een oom een stuk weidegrond aangeboden in de Peel. Ik weigerde, wat moest ik er mee. Later is er een hotel op gebouwd als men mij goed heeft ingelicht. Ik heb er nooit geen spijt van gehad. Laat mij maar zijn wie ik ben. Mooie powerpoint.
    groetje, Ria

  7. Twee jaar geleden zijn we op vakantie in de Peel geweest. Prachtig natuurgebied, leuke dorpjes… En héét dat het er was, de mussen vielen gebraden van het dak af (-:
    Wat een heerlijke dag was het vandaag. De zon, ik heb de zon gezien!
    Lieve groet

  8. Hoi Karel,
    kan nog net op de maandagavond.
    Je een mooie week wensen, wordt beter zeggen ze.
    weer 2 mooie pps gezien hier, van greetje.
    Met een mooi gedicht oer respect oa.
    Tegenwoordig twijfel je weleens daaraan of men dat heeft
    En de peel is schitterd
    Wens je een goede nacht en geniet deze week he
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

