weekend

zo luitjes

het weekend is daar
en nee dat is niet raar , die komt elke week eens voorbij
en maakt velen blij
zeker als de zon schijnt en ze vrij zijn
nu ik ben vrij en ik hoop dat de zon schijnt
ben ik zaterdag te vinden ergens tussen
Buren en Beneden – Leeuwen
en zal zeer zeker genieten van het wandelen in een mooie natuur
dan kan ik gelukkig zijn dat alles op en aan mij nog goed werkt
mag ik het zo zeggen

1140863868   gelukkig zijn

nieuwe maand nieuwe serie
en wel de map
“natuur “

40 De minuni naturale ale Americiii de Sud

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “weekend”

  1. Heerlijk ontwaken met zoveel wijsheid en wonderen der natuur. Daar wordt een mans gelukkig van. Niet dat ik dat niet was… Mooi Karel! Geniet van je wandeling vandaag. Hopelijk blijft het droog. Zomerse groet!

  2. Hopelijk blijft het droog en heb jij een mooie wandeling. Hier voorbereidingen aan het treffen voor onze vakantie 😉

  3. Goeiemorgen Karel , dus jij brengt vandaag de tijd bij de buren door 🙂 ? . Ik heb al genoten van mooie ppsjes die je geplaatst hebt 🙂 . Van Phil heb ik ook nog ene staan , zal ik zo eens kijken of dat dezelfde is 😉 . Prachtige natuurbeelden in de 2de 🙂 . Wens ik jou een hele mooie wandeling toe en een fijn weekend , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    mooie teksten van Phil en een presentatie met prachtige natuurfoto’s heb ik hier gezien.
    Wens je een fijne wandeldag toe en hoop voor jou dat je het droog houdt vandaag,
    hier plenst het op dit moment weer behoorlijk pfff… mag van mij nu wel eens ophouden.
    Lieve groetjes Greetje

  5. Tussen de mooie natuurfoto’s door hoop ik je niet bij de Buren Beneden tussen de Leeuwen te vinden Karel…
    ’t Amusement op je wandeling…

  6. Hoi karel wat een verschillen
    Soms regen soms zon…en hier weer regen haha
    Hopelijk krijg jij een droge dag en wie weet als je langs een terrsje loopt zie je ook zo een mooie staan/zitten haha
    Vind haar wel een beetje vreemd uit de hoek komen 😉
    De ppsjes zijn weer mooi…vooral de teksten van Bosmans,,,groetjes

  7. Hoi Karel,
    Hier al enkele flinke buien gehad, maar kan plaatselijk zijn.
    In elk geval een fijne wandeling.
    De ppsjes zijn weer mooi, vooral zuid Amerika sprak me wel aan.
    Ben daar enkele x geweest en is echt mooi.
    Wens je nog een mooi weekend verder
    lieve groet Marianne

  8. Karel bedankt voor de mooie reportage Zuid Amerika. Ik hoop dat jij een mooie droge wandeling had. Wij hadden hier veel buien en frisse wind.
    wens je een fijne avond en daarna een goede nachtrust.
    groetje, Ria

  9. Ja uit die hoek haha
    Ik kan best fel reageren maar zo bont heb ik het nog nooit gemaakt grijnzzzz
    Ja goed plan om op tijd richting huis te gaan…het heeft ook meer geregend dan was voorspeld.
    Zelfs onweer erbij hier…morgen op pad naar de thuiskomers van vakantie…hebben we ze in 3 dagen tijd allemaal weer gezien…en meer nog hihi
    Lees je op blogger wel…slaap wel

  10. Ja was een fijn weekend zo…morgen nog. hj
    En zus weer zien was de kers op de beruchte taart…die hadden we trouwens mee genomen niet de taart maar de kersen…jammie
    Dus jij nog laat tv dan morgen maar een rustdag…toch?
    Trusten

  11. Goeiemurge Karel , kom je even een mooie zondag wensen 🙂 . Ben nog aan de inhaal bezig maar schiet al aardig op . Vele zijn al op vakantie en dat scheelt ook al in alles 😉 . Zonnetje was er al vroeg bij en hoop dat het zo blijft de rest van de dag . Geniet van je dag , liefs Anja

      1. Voor mij mag het wegblijven , genoeg zooi gehad 😉 . Schijnt dat gisteren nog de brandweer bij mij in straat was , nog geen idee waarvoor was i i g geen spoed bij 😉 . Laters …

  12. Mocht je Phil tegenkomen zeg hem dat ook wij gaan genieten mocht Greg winnen in de koers lustige dichtende wandelaar Karel…
    Met een mager zonnetje nu en dan & regen wensen wij U bikiniweer toe (foto’s van U in bikini hoef je echt niet door te sturen Karel(hmm))…

  13. Zeker was het gezellig…en ook omdat oma en opa nog een cadeutje bij hadden van de vakantie…nu alles bezorgd en gaan ze zelf allemaal op vakantie. Eens kijken wat ze voor ons meebrengen hihi
    Geintje hoor…maar soms krijg ik een tafelbel…die spaar ik namelijk.
    Smakelijk en fijne avond

  14. Nooit eerder zoveel verschillende gezichten van Argentinië gezien. Slaat echt alles! Vandaag was zowaar één heel complete droge dag. Kan het nauwelijks verwerken (-: Wat gaat zo’n weekend toch snel voorbij, hè? Ik kom ogen, oren en tijd tekort…
    Lieve groet

  15. Heel soms word ik verrast met een tafelbel…zo al eentje uit mexico en uit praag
    Maar de mooiste vind ik een kristallen bel…tevens ook een van mijn eerste.
    Zelf koop ik er nooit een…of op vakantie dus heet het echt sparen.
    Fijne avond

  16. De meeste met mijn verjaardagen en vakanties van de kinderen gekregen…
    Die porselijnen vind ik minder maar staan er ook tussen.
    Al met al een leuke verzameling geworden en nee ik koop ze zelden…
    Wat je zegt dat is geen sparen.
    Slaap wel

  17. Hallo Karel danke für deinen Kommentar komme wenig zum Schreiben wegen Gislinde ihr geht es nicht gut schöne Woche wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

  18. En hoe is de wandeling verlopen. Nog goed weer gehad hier was het redelijk zondagmiddag prachtig foto’s genomen van Oldtimers zowel auto’s als oude Zundap’s was leuk om te doen en te zien ook.

Geef een reactie

