weer eens aan de wandel

zo luitjes

vandaag wat een HH cq rustdag
morgen wandel ik weer langs de Linge tussen
Beesd en Buren
als het goed is red ik dat heen en weer
zonder voor de trein te hoeven betalen

ik zocht iets voor deze dag
en heb iets voor ons poezenvrouwtje
en ander poezen liefhebber , denk ik :

Cat Cafes

in de maand van de steden de T

Tallinn

wens ik U  een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “weer eens aan de wandel”

  1. Wow wat een mooie die 1e…al zou ik liever geen kat op tafel hebben haha
    dus zal niet snel naar binnen lopen voor koffie 😉
    Maar het zijn mooie platen en ziet er gezellig uit…
    En voor morgen wandel ze…slaap wel

  2. Kijkend naar deze lieve katjes, krijg ik weer zin om mijn kater Storm te gaan knuffelen. Dus ja, ik lag al op bed, maar ik stap er weer uit om nog even die harige, lieve goedzak van mij te gaan platdrukken van knuffeldrang. Dat krijg je van deze plaatjes als je een kattenvrouwtje bent… Een prettige wandeldag morgen!

  3. Wat doe je nu… je jaagd mensen het bed uit omdat ze nog willen knuffelen…hihi
    Jij geluk dat je niet in de buurt bent… 😉
    Niet vergeten te scheren hè…slaap zacht

  4. Goeiemorgen Karel , hele mooie pps van die poezen 🙂 en die van Tallin ook 🙂 . Jij al aan de wandel , dan hoop ik dat je het droog houdt , is me vannacht weer wat eruit gevallen bij mij , pfff , gelukkig geen onweer 😉 . Wens ik je heel veel plezier en geniet van je dag , liefs Anja

  5. goede morgen Karel,
    ik zojuist uit bed en jij al flink aan de wandel,
    erg mooie ppsjes heb ik hier weer gezien.
    Gisteravond hier weer de nodige plensbuien (wanneer houd het eens op?)
    Hoop dat het vandaag toch eens droog blijft en dat jij van een flinke en mooie wandeling kan genieten,
    liefs en een fijne dag toegewenst, Greetje

  6. Hihi, er zaten mooie katten tussen , zeker die witte daar hoog in zijn mand Karel…
    Ook ’t amusement op de gratis bus toegewenst zonder blaren…

  7. Hoi karel
    Ja als je al om 6 uur aan de koffie zit heb je daar tijd zat voor grijnzzzz
    Hier ook alles weer naar wens…en kunnen er weer ffkes tegen.
    Mijn zongeblonde haren heb ik gehouden en alleen de uitgroei weggewerkt.
    En wat was het weer leuk met die kleine boefjes.
    Geniet je dag

  8. Wat is die katten PPS leuk. Ik krijg bijna spijt dat ik een hondenmens ben, haha. Een ronkende kat op schoot trekt me wel aan. Helemaal als het buiten regent en dan met een mok koffie in een stoel gaan zitten. Goed boek erbij en poes op schoot. Maar een hond die heel de dag achter mijn kont aanloopt is ook wel gezellig (-:
    Lieve groet

  9. Ja die houden ons zeker bezig en wat is dat leuk spelen.
    Al vind daan het ook heel leuk om mee in de tuin te werken…dus dat hebben opa en Daan even gedaan.
    Bladeren ruimen van de hagelstorm…waren ze nog niet aan toe gekomen.
    Bankhangze…en ik zo ook haha
    mzl

Geef een reactie

