voorbereiden

zo luitjes

de kop van de week is er af
ik was een beetje nat geworden in de 2de reclame wijk
het waren maar lichte buitjes , maar ja ben je dan buiten wordt je nat hihi

vandaag dinsdag
wat HH zo ik de komende hopelijk mooie dagen
er weer op uit kan , en daar waar ik wandel
zo langs onze mooie rivieren
zijn er vele klauwen van beren
dus ik zal oppassen hoor
U ook , toch

Berenklauw

in de maand van de steden hebben we de S

Scheveningen - Holland - 2014

wens u een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “voorbereiden”

  1. Tja als we die gewoon in de mail krijgen dan gebruik ik die ook…en zonder klikken deze keer 😉
    Mooi genoeg toch?
    2 mooie al is het bij de eerste auau
    Maar blijf het een mooie plant vinden…gewoon afblijven dus.
    En Scheveningen …daar was onze 1e meidendag nu alweer 20 jaar geleden.
    Naar het strand en Miss Saigon…dus deze keer vind zelfs ik de plaats leuk.
    Al is het om de mooie herrinnering…
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , goeie waarschuwing voor de berenklauw 🙂 . Bij mij achterom , staan er zelfs heel veel en die worden behoorlijk hoog . Scheveningen is heel lang geleden dat ik daar was , was met schoolreis een aantal dagen daar . Afscheid van lagere school hadden we toen 🙂 . Dus jij vandaag aan het HH , zo dat je er binnenkort weer op uit kan trekken 🙂 . Geef je groot gelijk 🙂 . Wens ik je weer een mooie dag toe , liefs Anja

  3. ’t Amusement met uw nieuwe wandeling & hopelijk zonder lichte buien,
    kan nog één raad meegeven, val niet in die berenklauwen hé Karel of je zal op de blaren moeten zitten…

  4. goede morgen Karel,
    een pracht presentatie over de berenklauw, heel informatief en leerzaam met tevens een mooie over Scheveningen.
    Het schijnt vandaag een mooie dag te worden, of het ook zo zal zijn? Ben benieuwd….
    Lieve groetjes, Greetje

  5. Hoi karel
    Gelijk de mailbox in en nee hoor geen nieuwe vracht hihi
    Och voorlopig heb ik er nog genoeg…maar aanvulling is altijd fijn..als het er geen 1500 zijn grijnzzz
    Dus jij had een beestje door de mailbox lopen…of viel het mee?
    Groetjes en geniet je dag…ik zit in de tuin haha
    mzl

  6. Tot nu toe weinig last van lieve beestjes…ook niet van andere haha
    Maar wat is het fijn om weer eens lekker buiten te zonnebaden.
    Pal in de zon en toch lekker…smakelijk en fijne avond

  7. Uit met de pret…zo de keuken in en nasi ala me klaar maken.
    Die kip wacht wel haha
    Morgen een beautydag…de hele fam wordtweer bijgekleurd en geknipt en spelen met Daan en Guus…is dat niet fijn.
    Guus is de clown…hij heeft uitgevonden dat hij kan koppeltje duikelen…
    Gaat op de skippybal en zet af met de voetjes…zo schattig maar wel eng 😉
    Fijne avond

  8. Nee niet bij ons maar in Someren en ja dan kunnen de kleintjes gewoon in eigen tuin spelen…nou ja de clown uithangen zoals je kon zien. Zo heb ik er nog veel meer…bijna altijd lachen met Guus
    Dus jij aan de wandel omdat je mooi genoeg bent van je eigen grijnzzzz
    Ja wel scheren want je weet maar nooit haha
    mzl

  9. Hier nog gans de week nattigheid misschien heb jij meer geluk en blijft het bij jullie droog.De berenklauw is een mooie plant en niet ongevaarlijk maar dan moeten verschillende factoren samen vallen om gevaarlijk te zijn.Het sap in de ogen moet weggespoeld worden want kan blindheid veroorzaken en het sap van de plant op de huid samen met zonlicht kan brandwonden veroorzaken.Van de planten afblijven dus voor alle veiligheid

  10. Hallo Karel even gekeken naar al het moois wat je hebt neer gezet.. leuk om te lezen. wat een natte week he.
    maar ja we moeten het er mee doen .nog geen moet om wat in elkaar te zetten ..maar hoopt wel dat het gaat komen .ik heb wat thuis zorg 2 keer daags, erg moeilijk maar het is niet anders. Ik volt je hoor fijn weekend en de groetjes van ons beiden ..

Geef een reactie

