wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitjes

weekend voor bij , en het was een mooie weer
of het weer mooi was laat ik aan U
wij troffen goed weer op de dagen dat we er op uit trokken
geen druppel regen gehad
mijn bezoek vertrok al redelijk vroeg op de zondag
konden ze thuis hun eigen voetbal ploeg zien spelen vermoed ik
mijn tv kan zoveel voetbal niet aan denk ik
hihihi

ja er was hier en daar weer veel water overlast
dat het onder water ook best mooi kan zijn
blijkt wel
of we het zo willen is een ander verhaal

Natuur onder water

in de maand van de steden de R
nu heb ik vele van en over Rotjeknor
en ik koos de volgende

Rotterdam 080 - Rotterdam vóór en ná mei 1940

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “wens U een goede start in de nieuwe week”

  1. Dacht ik toch echt dat jij al lag te ronken…maar nee er moest eerst een blogje komen.
    Ja hoor ik snap je wel al is het soms wat moeilijk te volgen hj
    Mooi die kleuren onder water hè…en die onderste had ik ook in de mail.
    Slaap lekker

  2. Dan heb jij in Nederland geluk gehad Karel.Vrijdag was het laf en warm en bleef het droog tot in de avonduren maar alle anderen dagen regende het hier.Vandaag heel even droog en dan regen en onweer.De vooruitzichten zijn niet beter.

  3. Goedemorgen Karel, hopelijk vandaag ook niet al te nat dat weer. Als het maar droog blijft vanaf volgende week, want dan ben ik twee maanden thuis met vakantie. Tijdens mijn verlof ga ik misschien eens naar Rotterdam terug. Overnachten in hotel New York. een beleving op zich. Nog een fijne dag, ik vertrek naar mijn werk. Dag Karel!

  4. Goeiemorgen Karel , zal wel rustig bij je zijn , hihi . Bij mij niet . Degene die normaal het grootste kabaal maken waren zich aan het uitlaten op de man van de grasmaaier dat die al om 6.50 in de straat bezig was , haha . Hij mag voor mij al om 6 u beginnen 😉 . Hele mooie voorstelling van onder water:) , ook al kan ik geen water meer zien , haha . Mag toch hopen dat het nu eens de goeie kant op gaat . Rotterdam ook weer een mooie 🙂 . Zo , nog ff dweilen en dan ben ik klaar voor vandaag . Fijne start van de nieuwe week en succes met de folders , waren er veel 😉 . Liefs Anja

  5. Bezoek naar huis, je kan nu weer uw tv op de koers of op ’t voetbal(hmm) zetten …
    Hier is het ook nog steeds drassig van de vele regen & geef mij maar Rotterdam ” na 40″

  6. Hoi karel
    Och je ziet het anderen zijn er blij mee…dus is het goed toch?
    Hou zelf van iets andere ppsjes haha
    Daarom komt het denk ik dat we steeds andere hebben.
    Groetjes en geniet je dag

  7. dag Karel,
    hele mooie onderwaterbeelden in deze pps en prachtige zwart/wit foto’s van Rotterdam,
    goede keuze van je.
    Buiten is het alweer triest en bewolkt, van mij mag de zon weer eens terug komen,
    de weersvoorspellingen beloven ook niet zo veel.
    Succes met je wijkjes en een hele fijne week verder,
    groetjes Greetje

  8. Karel, Karel, wat maak je me ontzettend blij met de luchtfoto’s van “mijn” stad. Alles duidelijk aangegeven. Ik heb me er aan zitten vergapen. Nooit geweten dat Cafe Loos zo oud is. Het gebouw herkende ik meteen, want het bestaat nog steeds! En van Gerzon – dat gesloopt is – heb ik nog een Delfsblauw tegeltje in m’n kast liggen. De mannen die toentertijd heb pand sloopten, moesten de tegeltjes eraf bikken en die gaven ze soms aan omstanders weg. Mijn moeder was een van de gelukkige.
    Ik ben zo blij met je PPS dat ik de link opsla. Als ik (weer) niet kan slapen, ga ik weer lekker op rondneuzen.
    Duizendmaal dank 🙂
    Lieve groet ♥

  9. Nee ik geloof het niet, maar heb er ook niet echt naar gekeken…de vakantie was zo een periode en daarna ook niet meer. Maar weet wel ongeveer wat er ingepland staat en zijn het moooie dan maar 2 x hihi
    Smakelijk (voor de volgende ronde) en fijne avond

  10. Precies…ik vind dat zelf nooit erg…
    Maar er is keuze genoeg.
    Wanneer zou er weer een lading komen?
    Nu dat het je mag smaken weet je nu wel…tuk ze en fijne avond

  11. Het weer was hier ook niet bepaald een pretje. Liters water viel hier naar beneden.
    Gelukkig was er genoeg te doen om aan dat weer geen dipje over te houden.
    Nu houd ik er mee op voor vandaag.
    Morgen zien we wel weer.
    Groetjes.

  12. Hoi Karel,
    Jij een druk weekend gehad,ik een drukke week.
    Zo blijf je wel bij al is het vermoeiend, om de de week kleindochter in huis.
    Ben je ontwend zeg maar en je wordt niet jonger hihi.
    Heb genoten van powerkes, beide weer heel mooi
    Hopelijk komende week meer zon dan regen, zou ook weleens fijn zijn.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

