druk druk druk

zo luitjes

wat een water weer gister hé
al had ik toch weer geluk en kwam op wat druppen na droog door de wijken
ik zal mij deze dagen ff bezig houden met het HH
zo gezegd ff de … op I zetten
ja ik krijg logés en dus ff huisje vrouw vriendelijk maken
heb het netjes hoor , maar U begrijpt me wel
of niet is me ook goed
maar  U ziet wel het leven van een huisman gaat niet over rozen
maar ik blijf mezelf hoor
doe dit allemaal voor goede vrienden

Puur-jezelf---Lidia

in de maand van de steden hebben we de O

Oporto - Portugal

wens ik U een paar fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “druk druk druk”

  1. Goeiemurge Karel , had geen internet , kon niets doen , pffff . Geen idee waar dat weer aan lag . Hele mooie ppsjes 🙂 en ja , altijd jezelf blijven 🙂 . Regen was er idd nog genoeg gevallen , gisterenavond hier het meeste . Nu bewolkt en zien wel wat het wordt 😉 . HH is ook iets wat altijd maar blijft terug komen . ondankbaar werk , haha . Het houdt ons bezig , zullen we maar zeggen en goed is goed 🙂 . Fijne dinsdag , liefs Anja

    1. ja soms is het internet weg , en zijn we terug in de tijd met bord en krijt 🙂
      gister veel regen in de avond en ik denk ook nacht , maar ja toen sliep ik lief en zacht 🙂
      ik heb de logeer kamer net gestoft gezogen en gesopt is het droog zal ik alles terug zetten en is die klaar op donderdag morgen nog ff een swabber er door , ff zitten hoor het wil wel zweten dat wil je niet weten pppfffttt
      mzl

      1. Zou liever zweten dan dat ik nu net bevestiging heb gekregen over waar ik vorige week al mee zat 😉 . Geniet van je dag , liefs…

  2. goede morgen Karel,
    weer hele mooie ppsjes hier vandaag.
    Tja..gisteren erg veel regen gevallen, hoop dat het vandaag iets beter wordt.
    Jij HH doen, als alles schoon is ziet het er netjes uit, vind het ook vaak ondankbaar werk,
    maar goed, het zij zo.
    Wens je toch een fijne dag vandaag Karel, groetjes

  3. En als er wederzijds respect is voor elkaar is dat voor beide partijen dubbel zo leuk…
    Heb zojuist nog een muis zien lopen onder dat logeerbed Karel, ik stuur mijn kat…

  4. Mogge karel
    Ja dat zweten heb je wel over voor je vrienden en het erge is zij zien het niet eens…
    Maar goed stofvrij slapen is wel fijn…al zullen jullie ook op pad gaan…haring zoeken hihi
    Heb nooit geweten dat je daar korenwijn bij moet/kan drinken …
    Denk meer aan een papieren schaaltje met haring en uien en die naar binnen werken
    Staartje en schaaltje in de bak en op naar de volgende haha
    Mooie pps van puur jezelf…en Oporto
    Groetjes en eens ben klaar met HH

  5. Einen schönen Tag lieber Karel muss doch für ein paar Tage ins Krankenhaus und bekomme wieder Chemo.leider ich wünsche dir alles liebe bis dann melde mich wenn es mit besser geht.Lieber Gruß und Umarmung

  6. Hallo Karel ja Ahrweiler Bad Neuenahr ist immer wieder eine Reise wert heute ist mal kein Regen aber auch keine Sonne und das nennt sich Sommeranfang viele Grüße Klaus in Freundschaft

  7. Daar doe je het ook niet voor hè..beetje voor jezelf en de gasten.
    Dus de laatste asperges maar niet de eerste haringen…och jij vraagt dat wel voor je logetjes.
    En die van lidia was wel nieuw voor mij
    mzl

  8. Ha jij ook weer blij…zover ik in mijn geheugen kan graven had ik die nog niet gezien.
    Ja twijfel er niet aan dat jij dat wel vraagt voor je gasten 😉
    Ja af en toe de hele hut aan kant is fijn en zeker als straks het mooie weer begint 🙂
    Fijne avond

  9. Even een paar poetstips Karel, want schoonmaken kan best snel tussendoor. Losliggende rommel altijd meteen opruimen en voor het slapengaan even afstoffen en robotje aan. ’s Morgens dweiltje erover en klaar is Kees. Maar als er visite komt, dan geef je alles toch nog een extra beurt. Visite is de stimulans om het af en toe eens grondig aan te pakken. Veel plezier in je nette huisje met de visite! Lieve groet van matroos B.

  10. Los Raberos de vino zag er ook mooi droog uit & daar zou je de wijken meer droog kunnen afwerken Karel…
    Hier is ’t ook eindelijk ne keer droog en kan ik mijn onderbroeken buiten te drogen hangen(hmm)

  11. Och met je blogje weet iedereen dat je het druk druk druk hebt…
    Morgen heetste dag van de week en weekend gewoon zomers, dus jullie hebben geluk 🙂
    Smakelijk en fijne avond

  12. Oporto…Had ik nooit geraden. Ben er ook nog nooit geweest. Wat is het een fleurige foto.
    Druk, druk, druk. Soms loop je jezelf voorbij en zou je het liefst even je hoofd op je nachtkastje leggen, maar dat is zo’n raar gezicht voor je logés (-:
    Ik wens je een heel gezellig weekend met mooie herinneren.
    Lieve groet

Geef een reactie

