help

zo luitjes

ik had een fijn weekend en ik hoop U ook
zondag een pracht wandeling en op tijd thuis voor de koers
als de kiekjes welke ik maakte zijn gelukt
kan U mee wandelen 🙂

misschien kreeg U het mee
ik krijg logés
vond ook van hen een mail
ik ben met alle punten het eens , op 1 na

 

 Lieber Karel,

wr machen folgenden vorläufigen Plan für unser Hilversum Wochenenede.

Du sollst bitte ändern oder andere Vorschäge machen, die besser sind.

 Wir kommen Do. 23.6. und bringen Spargel mit.
Das ist der letzte in dieser Saison.

 Für Fr. 24.6. machst Du einen Plan.
Wir können, wie im letzten Jahr (Delta Park, Neetje Jans)

eine Autotour planen.
Es gibt doch sicher noch vieles interessante in NL zu sehen.

Am Sa 25.6. müssen wir unbedingt in der Passage im Fischgeschäft Matjes (mit Genever)

probieren. Dann können wir an deiner Fischbude (wie im letzten Jahr) leckerten Fisch kaufen.

 Am So 26.6. treten wir dann die Rückreise an.

Ist das ok?

Einzelheiten besprechen wir dann nächste Woche.Liebe Grüsse

g h g

ik een plan maken om ergens met de auto heen te gaan
wat ook voor anderen de moeite waard zou zijn
ik heb geen idee

U wel
?

in de maand van de steden de N

nijkerk

wens ik U

fijne dagen

en wie weet vind ik wat tijd

lieve groet

arel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “help”

  1. Je zal vast wel plaatsen kennen waar je zelf graag wandeld en dan neem je gewoon een autotoer daar naar toe…
    Er zijn volgens mij ook mooie routes om te rijden met de auto.
    Is dat Nijkerk niks ?
    Je slaapt er maar even over hihi
    slaap wel

  2. Jou kennende zal je wel iets uit je hoed toveren om er dan een autoroute ofzo van te maken. Je bent nu eenmaal veel onderweg en zal wel kunnen helpen hierbij.
    Nu is het weer eens maandag en we beginnen met regen.
    Verder beloven ze veel zon
    we zien wel
    groetjes.

  3. Goeiemorgen Karel , dat zal voor jou toch niet zo moeilijk zijn om mooie plekjes uit te zoeken , heb al zo veel mooie fotoreportages van jouw gezien 🙂 . Mooie pps van Nijkerk 🙂 . Gaan maar eens afwachten wat het weer wordt , melden bij mij heel veel regen maar nu een zonnetje . Hoop dat je de folders al hebt , kan je al vroeg beginnen . Fijne start van de nieuwe week , liefs Anja

  4. Omgeving Hilversum ken ik niet, maar de zee is altijd leuk of het IJsselmeer ook een aanrader maar denk dat jij het veel beter weet als ik. Fijne maandag gewenst

  5. Wünsche dir lieber Karel einen schönen guten Morgen,ja die Reiher hatte ich noch von der Ahr die haben wirklich Geduld,endlich soll das Wetter besser werden mal sehen ich wünsche dir auf jetten Fall eine schöne Sonnige Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  6. goede morgen Karel,
    Leuk dat je visite krijgt. Gezellig toch!
    Jij weet beslist beter dan ik waar je het beste heen kunt gaan, lukt je wel.
    Heel mooi ppsje hier weer gezien.
    Het zou vandaag een hele natte dag worden pfff…. succes met je krantenwijkje en hoop dat
    je niet TE nat wordt.
    Lieve groetjes, Greetje

  7. Nijkerk ziet er mooi uit & misschien kan je een uitstap doen met de auto naar Boezoemboera(hmm)…
    De inheemse bevolking is er vriendelijk en eet met mes en vork Karel(hmm)

  8. Hoi karel
    Nu dat kan een mooie route worden van de ene kraam naar andere viswinkel…en anders ga je maar zelf vissen.
    Ook een mooie dagbesteding haha
    Groetjes en hou het droog ofloopje tussen de druppel door?
    Hier hangt de was te wapperen…en is nog droog.
    Groetjes

  9. Jenevertje bah dat alcoholwater smaakt toch niet 😉
    Of is het met een G beter van smaak grijnzzzz
    Jij boft steedsmet het weer en glipt tussen de druppels door…
    Smakelijk en fijne avond

  10. Dag Karel, ik ken de omgeving niet, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Ook met mijn Duits schiet het niet echt op, niettegenstaande ik 10 uren Duitse conversatie volgde vorige maand…
    Maak er een gezellige uitstap van samen met je gasten. Misschien zijn er ergens plassen of een kanaal en kunnen jullie eens gaan varen? Groeten van een matroos.

  11. Volgens mij heb jij een ingebouwd kompas dat je naar de mooiste plekjes brengt. Vertrouw daarop en dan word je vast niet teleurgesteld. Vandaag de langste dag van het jaar. Nou, ik heb er weinig van meegekregen helaas. Ik hoop dat het beter wordt. Anderzijds: slechter kán bijna niet (-:
    Zonnige groet

Geef een reactie

