gein uit de mailbox

zo luitjes

U heeft vast wel al gemerkt dat deze dag is gegroeid
en nu duurt tot vrijdag avond
😉
ik ben veel op pad of onderweg , eigen schuld hoor
heb ook deze week weer 2 inval wijken aan genomen
voor het goede doel zal ik maar zeggen
” Karels vakantie ”
🙂
en kan dan niet altijd terug reageren
op al het gelach wat er is binnen gekomen
vandaar
😉

ik wil het met U eens over veilig werken hebben
zijn er dingen hier dat U denkt , ja zo doe ik dat ook
in het laatste plaatje zit nog wat verstopt

veilig werken (1)veilig werken (2)veilig werken (3)veilig werken (4)veilig werken (5)veilig werken (6)veilig werken (7)veilig werken (8)

ff klikken


in de maand van de steden

Leuven - 1 - 2014

ff klikken

wens ik U een fijne tijd zo vlak voor het weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

43 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Nee zo doe ik het niet…maar er is er hier in huis een die ook nooit bang is…
    Al wordt hij verstandiger met de jaren die gaan tellen haha
    Wat zijn er mooie beelden in Leuven…die ballon en manneke met het boek springen eruit en zijn erg mooi…
    Hou het droog morgen anders loop je kans op krullen.
    Slaap wel

  2. Hahaha de foto’s kende ik al maar neemt niet weg dat ik weer gefascineerd heb gekeken. Wens je er paar fijne werkdagen toe, en een vakantie in het vooruitzicht is altijd fijn om voor te werken

  3. Goeiemurge Karel , jeetje wat een klunzen en valt het je ook op bij de foto’s ? Het zijn allemaal mannen 🙂 . Hoezo dom blondje , hahahaha . Leuke ppsjes 🙂 . Ben ooit in Leuven geweest maar ben me af aan het vragen met wie en wat daar de rede voor was . Zal me nog wel invallen . Wens ik jou een droge ronde toe , bij mij i . i . g . een zonnetje ☼ . Fijne donderdag , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    wat een mooie foto’s van Leuven, ben er nog nooit geweest,
    duizelingwekkende foto’s hoe zo’n domme mannen durven te werken.
    Veel succes met je rondjes en hoop dat je het droog houdt,
    lieve groetjes Greetje

  5. Hoi karel
    Ha jij gaat op de veilige toer en neemt de plu mee hihi
    Ja als hij wat op het dak moet doen klimt ie zo naar de nok toe…ik kijk nooit als hij ergens het dak op gaat…
    Vind het zien al eng…dus je had goed gelezen haha
    En ja er is regelmatig ergens iemand met hoogtevrees en ja hoor manlief doet het dan wel…
    Tegenwoordig is het wat minder en vraagt hij zelfs om de trap tegen/vast te houden maar springen doet hij nog steeds al zeg ik beter van niet. Maar je ziet het bij Co je kan wat breken bij een drempeltje
    Groetjes en geniet je dag

  6. also, da kann man nur zu schauen, ich hoffe, es geht dir gut und du kannst dich entspannen, bei allem, was dir Spaß macht, wie mir der Fußball, möge es ein guter Tag werden

  7. oenen aan de slag zie je zo:-)
    hier nog steeds lekker warm en droog, mag voorlopig zo blijven.
    ik wens jou een mooie dag vandaag Karel.
    groetje, Ria

  8. Wünsche dir einen schönen Nachmittag schöne Bilder aber du hast was getrigst auf den Bilder ich denke so auf der Leider ist zu gefährlich.War ja heute beim C.T. es war nicht in Ortnug am Montag und Dienstag muss ich zu Ohologen mal sehen wie es wieder geht und die Quälerei fängt von vorne an aber was will ich machen?Eine große Umarmung Gislinde

  9. Tegen de zon haha
    Ja ook hier heerlijk weertje…terras 25 graden.
    Maar ik heb me in kunnen houden en de bovenboel is schoon..tot aan de trap beneden.
    Morgen de rest…nu eerst nog lekker ff buiten zitten.
    Stond toch ook lees je wel en ja waar dat had jezelf kunnen bedenken haha
    Dus 1 wijkje bewaar je tot morgen…als het regent grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

  10. Vreselijke foto’s! Ik zat met plaatsvervangende zweethandjes naar je reportage te kijken. Die ene man die een sigaret rookt terwijl een groot bord zegt dat ergens ontvlambaar gas in zit. Roekeloos gewoon. Kijk je niet uit voor jezelf, dan kun je het nog wel voor een ander doen.
    Ik heb geen hoogtevrees maar deze trucjes doe ik niet na.
    Lieve groet

  11. Ja hier is de planning voor morgen idd poetsen…vanaf de trap verder richting achterdeur 😉
    En zondag weer volle bak hier…komen de vingertjes gewoon weer terug op de deuren en kasten.
    hang ze

  12. Hoi Karel , jij met de krantjes in de weer en nog voor bloedprikken . Ik zit nog steeds te wachten en ondertussen maar weer eens gebeld waar monteur bleef . Tussen half 9 en 13 u . Wat blief ! Tussen half 9 en 9 zou die hier zijn , dus volgende leugen van hun . Ben er helemaal klaar mee en zullen ze nu merken ook. Fijne dag , bij mij een mager zonnetje ☼, liefs Anja

      1. Eindelijk hier , ga straks klachtenformulier invullen . Zal wel nix oplossen maar anderen lezen dit ook 🙂 . Denk zeker aan mijn hart 😉 . Liefs…

      2. Ene bedrijf schuift het weer op het ander en ik ben maar de dupe, kan dus niets . Hebben er gewoon schijt aan dat je chronisch ziek bent en cv en warm water nodig hebt om je te kunnen verzorgen .

  13. Wünsche dir einen schönen Freitag hoffentlich ist das Wetter bei euch besser wie in Köln nur Regen aber ist egal.hab noch einen guten Tag Grüße von mir und Umarmung Gislinde

  14. Hoi karel
    Ja baas maar kan de koffiedrinkers toch niet de deur uit sturen…hj
    Zo meteen als een wervelwind aan de slag…bammetje is op dus kan er tegenaan
    Groetjes en geniet je dag

  15. Danke Karel ich glauben nicht das ich ins Krankenhaus muss wenn immer nur einen halben Tag für zirka drei bis 4 Stunden die Invwesonnen die werden dann durch ein Plot gelegt habe ein kleines Implanaf Oberalb der Brust da werden dann die Scheuche angeschlossen Gruß und Umarmung

  16. Had ook eerst ontbijt hoor…maar voor ik verder ging nog ff een bammetje
    Nee hoor er is altijd wel tijd voor koffiedrinkers maar zal het onthouden voor als jij een keer deze kant op komt hihi
    smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

