wandel ja / nee ?

zo luitjes

iets over de longfunctie test
die was een punt of 6 minder dan een jaar terug
zijn ook maar moment opnamen , ik voel me prima
een mooi iets om conditie te meten is o.a de bloeddruk
116/79
pols 60
zij tevreden ik tevreden
vrijdag ff om bloed te prikken
en dat hoeft niet nuchter
proost

het plan voor deze dag is wandelen , en wel een volgende etappe
op het grote rivieren pad van
Leerdam naar Beesd
niet echt lang , maar kan heen en weer met de trein
en doe ik dat tussen 09:00 en 15:55 uur , reis ik gratis
🙂
ik houd een slag om de arm ivm het weer
het is ook wat ander landschap als in de pps
🙂

La Beauté de la Savanes

in de maand van de steden geen J dus gelijk de K

Kaisersberg-MB

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “wandel ja / nee ?”

  1. Lijkt me geweldig zo een safari, maar denk dat ik het beperk tot de beekse bergen 😉
    Mooie ppsjes en zo verschillend….2 nieuwe
    Doe je goed 🙂
    De gevels met al die mooie bloemen springen eruit…
    Ja kans op regen is nu wel groter deze week…maar je bent niet van suiker en smelt niet. Dus zou zeggen ga ervoor…trusten

  2. Goeiemurge Karel , zie al dat we aan de wandel zijn hier en er staat ineens een olifant of een leeuw voor ons ,haha . Safaritocht zou ik best wel eens willen maken . Mooie ppsjes weer 🙂 . Goed nieuws van de longfunctie 🙂 . Heb al voor cv ketel kunnen bellen . Kwam me toch een knal uit en leek wel iets van een steekvlam zo oranje reflecteerde dat op de muur , stond stijf van angst . Draai ik de warmwater kraan open , komt me daar een gebrom uit en trillingen , wil je niet weten . Die man aan telefoon zei ook al , trek voor de zekerheid ketel maar uit . Ga ik maar op monteur wachten . Fijne dag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    Fijn dat de testen goed zijn uit gevallen.
    Twee echt mooie ppsjes, vooral de Kaysersberg, mooi die gevels met
    al die bloemen.
    Deze streek ken ik goed, meerdere keren geweest, in Selestat heeft een broer
    van Marcel gewoond, helaas veel te jong overleden.
    Nee Karel, geen wandelweer, moet je nog even wachten,
    wens je toch een hele fijne dag toe,
    lieve groetjes Greetje

  4. Hallo Karel ja auf dieser Bank kann man ruhen dort kann man richtig rasten und nach der Wanderung ist man müde und da kann man wenn man nicht aufpasst einschlafen und wenn dann dazu noch die Sonne scheint.Hab einen ohne Regen schönen Mittwoch mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  5. Fijn dat de geleerden tevreden zijn met de test. En natuurlijk ben jij dat dan ook. Je hebt in ieder geval een betere bloed druk dat ik zelf . Ja Karel bewegen helpt maar met dit weer en onweers-buien niet echt aantrekkelijk. Fijne dag

  6. Hoi karel
    Grapjas…50 km weet je wel hoe ver dat is en dan nog wandelen ook pfftttt
    Nee die km vreten laat ik aan jou over en wij houden het bij korte stukjes hj
    Plak hier vast en wil nog zoveel…dus weer aan de slag
    Groetjes en geniet je dag

  7. Ja lieber Karel in Köln Regnet es auch in Strömen ist schlimm das Wetter hoffe bei dir war gestern alles in Ortnung.Ich muss ja Morgen ins Krankenhaus bin auch froh wenn ich es hinter mir habe.Grüße und einen schönen Nachmittag für dich…

  8. Gij gaat nog een keer de Olympische spelen mogen meedoen als snelwandelaar Karel
    &
    dan terug met de trein naar af…
    Ik ga wat anders aantrekken sé…

  9. Zo gelijk de spelletjes gedaan…en ze waren blij.
    Willen nog meer voor de plantjes zorgen hihi
    Maar goed dat we de auto hadden genomen…anders waren we nu zeiknat geweest…
    Smakelijk

  10. Je bloeddruk en polsslag zijn mooi. Je bent een gezonde kerel, Karel. Dat komt natuurlijk omdat je zo sportief bent.
    Ik zou dolgraag op safari gaan. Al was het alleen al voor het weer (-:
    Hopelijk tref je het met rondbrengen van de folders en je wandeltochten, want droog weer houdt de moed erin bij een mens. Fijn dat je niet nuchter hoefde te komen, haha, hik *burp*
    Lieve groet

Geef een reactie

