groen

zo luitjes

wat valt er hier en daar toch veel regen
dat zit velen tegen
ik had gister geluk en kwam weer droog door de wijken
en daar hoop ik vandaag ook op , als ik vanmiddag naar de dokters maatschap fiets
heb ik mijn jaarlijkse longfunctie test
en op de weg terug haal ik wat eten voor wat dagen
kan ik thuis fijn aan de kokkerel
wat zijn Uw plannen

zelfs m’n wandelmaatje viel het op , al die verschillende tinten groen
en dat is goed van hem , maar ook goed voor de longen
🙂

Grün

in de maand van de steden de I

Istanbul - Constantinopel

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “groen”

  1. Ha de eerste is een mooie en je weet het van die steden leuk om 1 keer te zien maar dat is het dan.
    Die appeltjes waren ook groen ja net als de rest…erg mooi die pps
    Slaap lekker en gewoon een uur voor tijd aan fietsen kom je vast droog over haha…trusten

  2. Wat een aangenaam en lief bericht midden het voetbalrumoer van België – Italië, waar ik met mijn rug naartoe zit. Nu maar hopen dat België wint, want dat is tenslotte mijn vader- en moederland. Maar kijken, nee, dat doe ik niet. Ik hoor het morgen wel.
    Welterusten Karel en morgen hard blazen hé!

  3. Ik heb genoten van al het groen .Mooi die appeltjes en wat een plaatje die kever op dat groene blad.
    Foto Istanboel opende niet.
    Goede nacht Karel
    morgen graag wat minder regen en meer zon 🙂

    Groetje, Ria

  4. hi Karel,
    een prachtige herinnering aan Istanbul, mooie beelden en mooie tijd voor ons, jaren geleden (waren we nog een stukje jonger haha…)
    Belgie helaas verloren….
    Slaap lekker en tot morgen, liefs Greetje

  5. Goeiemurge Karel , mooi , al dat groen 🙂 . Ik weet dat er een hele serie ppsjes is met alle kleuren 🙂 . Istanbul ook mooi om naar te kijken 🙂 . Jij vanmiddag al voor longfunctie test , mag hopen dat nu afspraak wel door gaat 😉 . Wens ik je een fijne dag toe , liefs Anja

  6. Wünsche dir einen schönen Dienstag lieber Karel ja mit den Text das muss sein ich muss ja am Donnerstag ja ins Krankenhaus C.T.und muss das leckere Kontrastmittel trinken,ich hoffe es ist alles in Ordnung.Wünsche dir noch einen angenehmem Tag Gruß und Umarmung Gislinde

    1. kein diagnose , ein test wie der lungen functinieren , etwas weniger gut als vor ein jahr , ist ja auch nur ein moment aufnahme , blutdruck war sehr gut mit , 116/79 pulse 60
      so bin zu frieden
      und hatte ein wenig regen , ist schon wieder trocken 😉

  7. Hoi karel
    Kan me bijna niet voorstellen dat jij nog een keer klikt als je die al gezien hebt hihi
    Ja we verrassen elkaar nog steeds met andere ppsjes…al heb ik in de vakantie niet meer gekeken of we dezelfde hadden, dus kan zomaar gebeuren…en om nu nog terug te gaan kijken pffttt dacht het niet haha
    s6 met je test en hou het droog
    Groetjes en geniet de rest van je dag…alles gewassen dus kan nu 😉

  8. Wel dan ?
    Als ik op blogger klik dan hier wel nog om op je wp een reactie te zetten
    maar klik niet meer hoor grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    Ha welke strijk…alles is weg gewerkt 🙂

Geef een reactie

