de kans dat ik iemand vergeet = klein

zo luitjes

een wandel weekend voor mij en Kwebbel
is geschiedenis
ik was echt 2 dagen weg van huis en dus pc
nieuwe en ouwe
mijn mailbox en reacties bij de blogs puilden uit
reacties heb ik aardig in grip
geef me AUB de tijd en ik kom bij U langs hoor
U weet toch dat geduld een schone zaak is

wandeld U maar ff mee
en zie hoe ontspannend het is

wandeling 11 juni

ja kwebbel wilde hoogte meters
nu we kregen ze ook , al ik kan zeggen is dit
hij viel in slaap in de avond bij iets wat normaal gesproken niet op mijn
TV = rara wat was dat

zondag ik al koffie op
keek het weer en dacht ja die langslaper moet er uit
en niet onterecht dacht ik

dat blauwe streepje geeft aan waar ik RunKeeper niet aan had
😉

wandeling201220juni_zpslvwnnwzq

in de maand van de plaatsen de plaatsen de

Naamloos

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “de kans dat ik iemand vergeet = klein”

  1. Jammer de 2e fotoserie werkt niet…had ze al gezien maar voor de anderen jammer dus 😉
    En ja heidelberg next time…zijn ook mooie hoogteverschillen haha
    Slaap welen morgen weer een werkdag 🙂
    Trusten

  2. Goeiemorgen Karel , prachtige fotoreportages heb ik weer gezien 🙂 en een mooie pps over Heidelberg 🙂 . Ben nog niet lang thuis , maar heb wel eens heel goed geslapen en dat merk ik meteen . Ga een beetje HH doen en de rest van de dag , zie ik wel . Weet wel vanmiddag aan de wandel 🙂 . Wens ik je een fijne bezorgronde toe en hopelijk hou je het droog onderweg 😉 . Liefs, Anja

  3. hi Karel,
    kan maar een fotoreportage zien, het tweede plaatje werkt niet.
    Weer een heel mooi ppsje heb ik hier gezien.
    Helaas is het mooie weer voorbij en is er regen voor in de plaats gekomen,
    wens je toch een fijne dag met lieve groetjes, Greetje

  4. De Veluwe & Schaep & Burgh (waar jij mooi opgezet bent(hmm)) ziet er een prachtige streek uit om te wandelen Karel & de vele mooie foto’s bewijzen dat…
    Jullie hebben zo ook tussen de dieren en landschappen door weer wat frisse lucht gesnoven in de trein(hmm)

  5. Hoi Karel…je stelde een vraag en die V stond voor Voetbal op tv 😉
    Denk zal het er niet neerzetten is niet leuk voor de anderen.
    Dus link aangepast…ja zag het op blogger al dus hoef niet meer te klikken.
    Wat een leuke foto’s weer en zoveel dieren gezien ook…
    Vandaag weer een andere dag voor jou en werk verzetten. Hopelijk hou je het droog…
    Groetjes en fijne dag

  6. Hallo Karel sind wieder i Köln an der Ahr war Regen angesagt so isses aber hier regnet es auch nur noch und so was soll Sommeranfang sein wünsche dir einen schöne Woche Klaus in Freundschaft

  7. Ha die Karel, bedankt voor je commentaartje.
    Kijk vanavond op pc wel naar je foto’s, lukt niet zo goed op de ipad.
    Dus nu weer het gewone leventje van alle dag.
    Hier enkel een buitje op de middag, nu zon
    Fijne dag nog en mooie week he.
    Lieve groet Marianne

  8. Leuke foto van jullie tweeën in Apeldoorn, hangend over dat plaatsnaambord. Ik dacht: waar ken ik de naam Uchelen nou van? Maar ik ben daar eens op de fiets naartoe gereden. Familie had daar voor 2 weken een huisje gehuurd. Ik heb er een nacht geslapen en ben de volgende dag weer terug naar huis gefietst. Heb ik goede herinneringen aan. Die haal jij mooi weer even bij me naar boven (-:
    Struisvogels vind ik ook leuk. Maar wat is nou papier water bron? Ik heb gegoogeld en ben eruit. Leve internet!
    Haast je niet om te reageren, Karel. Je bent niet egoistisch als je tijd voor jezelf reserveert. Dat is juist goed voor je interne batterijen.
    Warme groet ♥

Geef een reactie

