weekend en wat voor 1

zo luitjes

om 09:20 snorde mijn nieuwe pctje al
klein zo te zien , maar een racemonster is het wel
ff een impressie

het is allemaal wat vreemd , maar dat gaat wel wennen
virusscanner er op en wat programma’s welke ik gebruik
wat bestanden over gezet
gaat helemaal goed komen hier

net na het middag uur kwam een ex collega om een bakkie
ff babbelen over ouwe tijden
en de nieuwe , nu ik zei het al vaker , ik mis niks 🙂
hij weer op huis aan en ik wat aan het kassie , maar ook zoals anders
wat tv o.a de koers

morgen een nieuwe dag

GOEDEMORGEN NIEUWE DAG- Greetje

en als het goed is breng ik die samen met wandel collega door
al hier
Beekbergen – Apeldoorn

in de maand van de steden de G

Gouda - Holanda

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend en wat voor 1”

  1. Grapjurk hier voor lolbroek 🙂
    Mooie van een nieuwe dag zowel in tekst als uiterlijk
    Wat zijn ze mooi hè…
    En je pctje ziet er piekfijn uit en als die doet wat jij wil zal je er nog veel plezier aan beleven…
    Ja hoor snap je wel maar was ff leuk haha
    Ga ik nog ff naar gouda en dan slapen…
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , wat is die mooi hè 🙂 . Zag ook al prachtige ppsjes 🙂 . Sorry , zal er paar dagen wat minder bij zijn . Momenteel andere dingen aan mijn hoofd . Moet het even een plaats kunnen geven . Wens je heel veel wandelplezier samen met je collega , liefs Anja

  3. Ziet er goed uit die computer kan je mooie foto’s op bewerken van de wandelingen die je nog gaat maken veel wandel plezier in Apeldoorn en omgeving. Groetjes hopelijk wordt het weer iets beter momenteel regen.

  4. Uw koekjesmonster ziet er goed uit Karel, hopelijk heb je kracht genoeg om die tot in het mooie Gouda te dragen op uw wandeltocht(hmm)…Toedeloe coureur…

  5. Je zat zo vol van je pctje dat er in iedere reactie wel iets over stond…dus ja dan reageer je daarop 😉
    Maar jou in de maling nemen ??? Ikke toch niet whahaha
    en nee die van greetje zijn geen nieuwe die van Gouda wel…
    Groetjes en een fijne wandeling met hopelijk droog weer.
    Je zit aan de goeie kant van het land al was zuidelijker nog beter geweest hihi
    mzl

  6. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Samstag sind auch wieder in Köln,und meinen Glückwunsch zum neuen P.C.Wünsche dir auch ein schönes Wochenende und schönes Wetter zum Wandern lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  7. Wat leuk, wandelen in het weidelandschap Engeland. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Zie je dat je van bloggen elke dag een beetje wijzer wordt (-:
    Het verlichte pand is een foto van het stadhuis van Gouda. Kan niet missen!
    Fijn weekend, Karel, en een prettige wandeling.
    Lieve groet

  8. Ha die Karel,
    tja…… ik ben er weer, de laatste paar dagen erg weinig aan de pc.
    Een dikke proficiat met je nieuwe pc en wens je heel veel plezier er mee
    en dat het kastje heel goed z’n werk gaat doen.
    Dankjewel voor “een nieuwe dag” en hoop dat je een fijne wandeling hebt kunnen maken
    (met foto’s). Een fijne en relaxte avond verder met lieve groetjes van mij en voor straks slaap lekker en morgen gezond weer op, Greetje

  9. Hoi Karel
    Had het plaatje en wilde wat informatie over melk “de witte motor”
    En ja toen kwam dat ppsje binnen en is een blog klaar haha
    Met wat geduld en vele mails komt het altijd wel weer goed haha
    En jij geluk komt op blogger ook nog een keer 😉
    Groetjes en fijne zondag

  10. Ha Karel,
    Jij blij met je nieuwe pc,kan ik geloven.
    Ik vandaag weer na 2 weken zonder aan het kastje.
    En blij als een kind met een ijsje.
    Hopelijk heb je even goed weer gehad als wij hier.
    Pas eind v/d middag de eerste regen van dit weekend
    Wens je een fijne nieuwe week
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

