donderdag / vrijdag

zo luitjes

ik maakte een fijne wandeling
was al vroeg op pad ook , ff 0ver 9 liep ik weg van de bushalte
waar ik vorige keer gestopt was
en was op tijd thuis voor de koers
ik krijg vrijdag middag een ex collega op de koffie
en later die dag komt kwebbel ook weer een weekend
U weet wel de wandelende ex collega
druk druk druk
pppfffttt

we hebben de dag met de
gein uit de mailbox
eens kijken of ik weer wat lui aan het lachen krijgen kan
terwijl ik in de wijken ben

8349e5a1-3e7a-4999-8a75-bf54c14abd5f


Mijn vrouw en ik zijn al 40 jaar getrouwd en telkens wanneer ik thuis kom,
krijg ik van haar nog steeds een kus” zegt een man aan zijn vriend .
Ik ken dat , antwoordt deze , Alcoholcontrole …

Telefoon naar dierenarts

Een oudere dame die veel van honden hield aanvaardde voor de hond
van haar buren te zorgen tijdens hun afwezigheid.
Haar teef was loops, maar doordat ze in een groot huis woonde
dacht ze dat ze de twee honden van elkaar gescheiden kon houden.
De eerste nacht, toen ze bijna in slaap was
hoorde ze echter lawaai, gevolgd door enkele kreten.
Ze liep naar beneden en zag dat de honden aan het paren waren.
Doordat ze er niet in slaagde om ze van elkaar te scheiden
belde ze ondanks het late uur, naar de dierenarts…
die na haar verhaal te hebben aanhoord
haar nors volgende raadgevingen gaf
Breek dit gesprek af en plaats de telefoon naast de honden.
Ik zal u dan terug opbellen en het geluid van de beltoon
zal de erectie van de reu ongedaan maken.
Daardoor zal het u lukken ze van elkaar te scheiden.
Een beetje verwonderd vraagt de vrouw
bent u zeker dat dit zal werken?
Zeker en vast, het heeft zojuist bij mij gewerkt!

Opstel: papa is weg door Jefke, 8 jaar, 2e leerjaar.

Mijne papa is tafgebolt en volgens mama met een jonk dinkske.
Mijn mama schijt nu van em. Ons huis moet nu verkogt worde.
De helft is voor papa. Tenminste, van tgeen dat er ooverschied
nadat de leening aan de bank is trugbetaalt.
Mama staat aan den dop. Ze zegt dat ze moet beiklusse.
Vorige week is ze daarmee begonne.
Sindsdien komt ier elk uur van den dag nen andere vent tuis.
Mama zegt dat die de slaapkamer helpt opkuise.
Da moet eel zwaar werk zijn, want er wort veel bij gekreunt en gekermt.
De meeste van die manne roepe alteid: ?Ik kom, ik kom?.
Maar ksnap da nie. Ze zijn tog al daar.
Waarom moete ze dan nog komme?
Die grote van gisteren riep zelfs: ?En nu langs agter?.
Maar ze zijn elemaal nie naar agter geweest want kep den trap naar agter nie hoore krake.
Mama zegt da ze nu veel gelt verdient op aare rug.
Mar ik hep daar nog geen briefkes op zien hange.
Mesgien plukt ze ze daar af voor ze naar beneeje komt?
Volgende week kreig ik e krosbrommerke me echte naft.
Da ons mama nog maar veel opruimt.

Dan hep ik snel ne schoonen auto

zo kan die wel weer Karel

🙂

unnamed (13)

in de maand van de steden
de F

Freiburg - Germany

U weet het al hé tijd zat

wens ik U een fijne avond
een goede nacht
en morgen een fijne dag

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “donderdag / vrijdag”

  1. Goeiemorgen die Karel , jij al vroeg op pad en ikke ook . Al terug van getver doen 😉 . Kijk , dan kan ik nu dubbel zo hard lachen om je mopjes , whahahahaha 🙂 . Mooie pps over Freiburg 🙂 . Dus jij krijgt het druk maar wel gezellig druk toch ? Wens ik je een fijne dag toe met hopelijk niet te veel hindernissen , liefs Anja

  2. Hallo kabouter kwebbel, ik moet dringend naar de wc maar vind deze niet meer…
    Ook ga ik dementiepillen halen in Hamburg want de laatste zaten tussen een mc Donalds in Freiburg Karel(hmm)

  3. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel sehr schöner Witze Lach…hoffentlich hast du gutes Wetter an der Ahr etwas Regen am Samstag fahren wir wieder nach Köln liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  4. Ha karel
    Jij je werk alweer klaar en nu mag je aan het andere beginnen HH 😉
    Ja een weekend met bezoekers geeft het nodige werk…en moet je nog mee gaan wandelen ook pfffttt
    Geintje is leuk om met je oud collega’s oude koeien uit de sloot te halen…wel zwaar haha
    Groetjes en geniet je dag verder

  5. Koeien zat op je banner hihi
    Ja hoop alleen voor jullie dat het weer zo blijft…want er komt weer regen toch?
    Dus als die wei hierboven vol loopt werk zat whahaha
    Bankhangze…en geniet je voorpret want je pctje komt eraan 😉
    mzl

  6. Hoi karel
    Wat zal jij genietenmaar dennk ook wel af en toe mopperen omdat het niet gaat zoals jij wil haha
    s6 met je kassie en hulp genoeg straks van de exen
    Speel ze

  7. Ha die blogjes maak ik gewoon in wp en blogger…geen ander program voor nodig hj
    Maar je hebt gelijk dropbox is wel handig hihi
    s6 en zie het wel verschijnen…fijne avond met kwebbel

  8. Ja hoor ik weet best dat er dingen zijn die aangepast moeten worden…hj
    Maar voor je alles weet te vinden in W10 ben je wel een paar weekjes verder…geeft niet alles werkt 😉
    Straks je eigen voorkeuren in tegels is weer een ander verhaal…fijne avond

  9. Hoi Karel,
    Die mop van de dierenarts is een mooie, haha!
    Sjonge, jonge, je zal maar nodig naar de wc moeten en dan is dat kreng verstopt. Ik moet er niet aan denken.
    Ik heb gelachen. Dankje vriend (-:

  10. Denk dat je heel snel overstapt naat de handigheidjes van W10 en Edge…heeft echt wel voordelen.
    Maar je hebt gelijk keulen en aken zijn ook niet op een dag gebouwd 😉
    Alles maar eens rustig uitproberen
    Trusten

Geef een reactie

