aan de wandel

zo luitjes

ik heb genoeg rust gehad en zo ook de grote teen
nog ietsje dikker als de andere en het plekje dat zo pijn deed
is alleen als ik er hard op druk nog een ietsje daar

dus ben ik morgen aan den wandel
en wel vanwaar ik vorige keer op de bus stapte
via een 2.5 km ommetje terug op de route
en stop dan bij het station van Leerdam
en daar kom ik aan de volgende rivier en wel de
Linge

DE_LINGEROUTE[1]

in de maand van de steden
geen Leerdam , maar een stadje net zo mooi

Edam34t3

wens ik U een fijne avond
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “aan de wandel”

  1. Nu als je dat morgen allemaal ziet dan is het puur genieten…
    Dat hert en die ooievaars …prachtig en zo ook de natuur
    Wij oppassen jij aan de wandel…wie weet wij ook wel want is een hele dag en avond…smakelijk en fijne avond

  2. Jij op jezelf passen…ja dat lukt je wel…maar is wel makkelijker hihi
    Bij ons zal het wel speeltuin worden…ook leuk met 2 kleintjes
    Vera is in de morgen naar school dus die halen we op en dan feest want opa en oma zijn er haha
    Fijne avond

  3. Neem voor de zekerheid pleister mee.
    Dank zij jou Karel ( Clara ) wandelde ik hier de mooie Lingeroute
    Bedankt ik wens je een fijne avond en goede nacht.
    Groetje, Ria

  4. Ojee je krijgt het druk haha
    Maar goed dat je al begonnen was met poetsen anders kwam er niks meer van…
    Als je maar tijd hebt om de nieuwe pc in orde te maken grijnzzzz
    Slaap wel

  5. De Lingeroute is prachtig. Ik ben er helemaal verliefd op. Vooral in het vroege voorjaar is het mooi als de bloesems in bloei staan. En onderweg “ouderwetse” dorpen. Wat zul je genieten! Net zoals ik weer van je pps geniet. Je maakt er altijd veel werk van, zeg.
    Recht zo die gaat met je teen!
    Zonnige groet

  6. Goeiemurge Karel , prachtige ppsjes met mooie prenten erin verwerkt 🙂 . Ik lees de lingerie route , hahaha , dacht al Karel krijgt een pracht wandeling 😉 . Wij werden gisteren overvallen door hevig onweer en regen wat helemaal niet gemeld was om die tijd , pffff . Stonden we daar midden op de hei en nog 6 km naar het restaurant , nou , heb nog nooit zo snel 6 km gelopen , haha . Wens ik je een fijne wandeldag toe , liefs Anja

  7. Mogge karel
    Hierdoor dus 😉
    ik laat desnoods de pc uit of het nu deze is of de ouwe:)
    Ja toen dacht ik gelijk de pc is binnen…niet dus, wachten op belletje
    Maar jij bent aan de wandel en telefoon op gps…kan je dan wel gebeld worden?
    Hoe dan ook geniet je wandeling

  8. Ze geven mooi weer uit ook om de hele mooie Lingeroute te gaan bewandelen met een stuk Edammerkaas in uw schoenen Karel…
    Amuseer U morgen met grote teen en al…
    See you in de kaaswinkel met 12000 inwoners(zonder kinderen)

  9. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel wir haben leider Regen nicht so schön ich hoffe du hast besseres Wetter da kannst du wieder schöne Spaziergänge Machen ich bin dann dafür am Computer.Eine große Umarmung Gislinde

Geef een reactie

