zo maar ff

zo luitjes

we hebben weer de maandag
dat houd in , ik m’n reclame wijken
mede door welke ik een nieuwe pc kon kopen


blue screen of death
klik

want dit hier boven was niet de 1ste keer

wat andere kiekjes welke ik nam
vrijdag buurman gevallen en heup gebroken

buurman3
klik

buurman2buurman

verstandig als ik ben 🙂 ja sinds 2 maart 2007
luisterde ik naar mijn huisarts
en ging dus niet weg te wandelen maar werkte langzaam maar zeker
door de keuken heen , de voegen van deze ouwe tegels konden wel een
opfrisser gebruikenvoegen frisklik

voegen fris 1

in de maand van de plaatsen zijn we bij de D

Delft 1
klik

wens ik U een fijne maan en dins dag
ja want er is genoeg te klikken en te bezien
🙂
en viel het U op
de ppsjes hadden wel wat gemeen
😉

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

35 thoughts on “zo maar ff”

  1. Ja tegeltjes en keukens…meer kon ik er niet uithalen..
    Die van dat ziekenhuis kende ik al…tja en wat zal die vrouw zeggen van die heup…nieuwe keuken?
    Je tegeltjes zien er weer als nieuw uit…heeft al je poetsen toch zin gehad.
    Slaap wel

  2. Ik neem aan dat je de keukens bedoeld. Goed gevoel geeft dat als je een computer kunt kopen van je reclame wijkjes he. Wens je ook vandaag weer veel succes 😤

  3. Goeiemurge Karel , keuken is weer als nieuw geworden 🙂 . Blue screen ken ik wel van mijn vorige pc , was wel een oudje maar heb er veel plezier aan beleefd . Niet leuk voor je buurman , zal ook wel enkele maanden uit de running zijn . Heb wel al genoten van alle mooie en geinige ppsjes 🙂 . Tis weer reclame dag en zeker dan weer goed weer . Gisterenavond was het onweer zo weer weg , mag ook eens , na al die dagen . Vannacht nog flink mistig en daarna gelijk de zonneschijn 🙂 . Fijne dag en succes met de wijkjes , liefs Anja

  4. Wünsche dir einen schönen Tag schön gemacht mit den Kacheln,da hast du dir auch einen Computer verdient heute Morgen scheint die Sonne Morgen fahren wir zur Ahr.Liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  5. Ook al was je niet wandelen, je bent toch een bezige bij hé Karel zo te zien & hopelijk komt alles in orde met de heup van de buurman….Is verdomd geen pretje hé & tegels opfrissen zou ik toch liever doen hoor…

  6. Ha Karel
    Ja dat kon niet missen… 😉
    Stel je voor je was geen wijkjes gaan doen had je nu bijna zonder gezeten…
    En denk dat het helpt om door te zetten met lopen met hindernissen al zal er ook wel een moment komen dat je denkt ik ben me daar gek ik stop ermee 🙂
    Maar deze heb je alvast binnen…toch?
    Groetjes en wandel ze met hindernissen
    mzl

  7. Triest voor de buurman.Ik hoop dat het wat beter met hem gaat.
    Dank voor je mooie en grappige ppsjes.
    In Delft ben ik ooit de trap met 365 treden op en af gegaan.
    nadien nooit meer gedaan:-)
    geniet van een fijne middag en avond.
    groetje, Ria

  8. Kijk dat is mooi toch, jij je beweging en reden om naar buiten te gaan en levert ook nog wat op…
    Soms heb ik wel goede ideeën…
    En dat andere rijmde zeker of meen je dat ook nog ?
    Fijne avond

  9. Was weer leuk hier Karel.
    De keuken zal er weer lekker fris uit zien met die nieuwe voegen, heb ik jaren geleden ook eens gedaan,tot nu toe best veel plezier van.
    Pfff….. een heup breken is niet niks, zielig voor de buurman, zal er beslist een hele poos mee zoet zijn.
    Veel succes met je pc en een hele fijne avond voor jou met lieve groetjes van mij,
    Greetje

  10. Fijn dat je een nieuwe computer hebt! Heb je je niet voor niets de blaren gelopen (-:
    Delft vind ik een prachtige stad! Een levendig centrum en veel mooie, oude gebouwen. Ik heb dan ook genoten van je pps. Ga zo door, Karel.
    Lieve groet

  11. stel ik had dit niet gedaan , dan was ik naar de klote gegaan
    Rijmt toch?
    Dat bedoelde ik dus…
    Om een loterij te winnen moet je er aan meedoen…
    Zeg zelf altijd leg dat geld voor het lot apart en moet je eens kijken hoe groot je prijs is na een paar jaar grijnzzzzz
    mzl

  12. Goeiemurge Karel , ha, jij ook al vroege vogel zo ik las 🙂 . Nog ff kan je met mij al mee aan de wandel , haha . Ga zo eens kijken waar ik melding kan doen van de verlichting buiten , is al van vrijdagavond zo , tijdens dat onweer . Tot aan de rotonde , hebben alle zijstraten geen verlichting . Handig voor de inbrekers 😉 . Had gister alleen nog een beetje regen en verder een rustige avond . Plan jij nog maar wat wandelingen , ik zal ff verder 🙂 . Geniet van je dag , liefs Anja

  13. Hoi karel
    Is de nieuwe er al of ben je voorwerk aan het verrichten en plek maken…
    Dat dacht je maar…bij mij stond er geen kukeleku dus kon uitslapen 😉
    En dat heb ik dus ook gedaan…heerlijk
    Geloof dat we vanavond weer verkoeling krijgen…als die buien hier en daar dan maar daar zijn…wij hebben genoeg gehad de afgelopen tijd..
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

