weekend

zo luitjes

 ik had een vroeg start op de vrijdag
en was om 8 uur de 1ste patiënt van de huisarts
kon me niet zeggen wat het met de teen was
gelukkig niet een ontsteking in de gewrichten
is iets op een plekje net onder de huid
als het na het weekend nog net zo zou zijn
terug komen
ja baas
en wandelen vraag ik want ik had voor de zaterdag een 20 KM
in de planning
beter zou wat rust zijn , nu bekijk ik hoe het morgen ochtend is
en beslis dan

ach kan altijd hier achter in m’n tuintje
naar regenbogen gaan kijken
ik red me wel en zal me zeker niet vervelen

ZevenRegenbogen-prachtige dia's met muziek Dana Winner remi

in de maand van de plaatsen
een met een C

Chicago - USA

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

33 thoughts on “weekend”

  1. Regenbogen…ik wil zon 😉
    Een mooie voorstelling met een top zangeres en muziek.
    En ben nu eens niet eigenwijs en pak de rust al is het maar voor je kleine teentje 🙂
    Slaap wel

  2. Goeiemurge Karel , mooie ppsjes 🙂 , zie ook nog geen regenboog , wel mist en om middernacht was het alweer zo ver , viel met bakken uit de lucht en onweer , pffff . Straatverlichting was nog uitgevallen . Gelukkig had ik mijn dagje met de “jongens” en zat ik niet in mijn eentje , hihi . Verstandig dat je thuis blijft , beter eerst laten genezen voordat het erger wordt 😉 . Ga eens aan mijn inhaal beginnen en wens jou een hele mooie dag toe , liefs Anja

  3. Wünsche dir einen schönen Samstag lieber Karel wieder sehr schön,ja der Regen ist schlimm wollten zur Ahr,aber wie kommen nicht zur Wohnung die Straße ist wegen Hochwasser gesperrt nur gut das wir dort auf den zweiten Stock wohnen muss schlimm dort aussehen.Wünsche dir noch ein gutes Wochenende liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  4. Een mooie jachthaven heeft Chicago & Al Capone heeft in uw grote teen geschoten zeker…
    Hopelijk is het geen onderhuidse olifant die wil ontsnappen hé Karel(hmm)
    …Ik hoop dat je uw planning voor het wandelen kan uitvoeren…

  5. Mogge Karel
    Vreemd toch, maar zal wel komen dat ik nu via een andere pc krabbel 🙂 🙂 🙂
    Tja wat doe ik daar…wachten tot jij me eruit haal haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. dag Karel,
    mooie ppsjes heb ik hier weer gezien.
    Nadat het hier de hele dag bewolkt was, zojuist een flinke plensbui achter de rug,
    pfff….. en nu schijnt eindelijk de zon.
    Fijne dag Karel, neem aan dat je een rustdag hebt,
    lieve groetjes Greetje

  7. Hoi Karel,
    Hier ben ik weer eens.
    PC is kapot grr, en voorlopig nog niet gemaakt ook.
    Gelukkig werkt de ipad weer want daarop had ik deze week geen internet.
    Kan ik teminste weer een beetje vooruit.
    Hopelijk valt het mee met jou teen/voet, alleen minder voor de wandelingen he.
    Wens je in elk geval een fijn weekend
    Lieve groet Marianne

  8. Je zocht mij in de spam en bent er gewoon zelf gebleven hihi
    Ja bij greetje lees ik…beter richten volgende keer whahahaha
    Techniek ojee en dan de nieuwe straks op orde krijgen 😉
    Geloof dat ik de instellingen aardig op orde heb…op het toppie…hou ermee op want blijf aan de gang
    Morgen het eerste bezoek…Vera en Mathijs komen want ook die hebben ons gemist haha
    Fijne avond

  9. Misschien toch maar een dagje rust gehouden? Wandelen kan tenslotte altijd nog… Mooi, je pps over de regenbogen. Ik houd ervan! Beterschap voor je teen en een zonnige zondag!
    Lieve groet

  10. Nu als ik zie dat ik al lang die W10 heb en hoe lang ik bezig ben geweest met de instellingen
    Om die naar mijn zin te maken…ben jij ook wel een tijdje zoet mee denk ik zo 😉
    Slaap wel

  11. Na de 7 levens op aarde volgens die mooie pps van de Winner-regenbogen ga ik na een heel leuke avond mijn nest induiken & niet dromen van 20km wandelen maar wel van ?
    Slaapwel maat Karel…

  12. Goeiemurge Karel , las al dat het weer wat beter gaat met je teen 🙂 . Ik zit met een oogmigraine al vanaf vannacht , al 6de net achter elkaar . Heb net spreuk geplaatst en hoop dat die er goed opstaat . Hier weer mistig maar verwachte regen en onweer is weggebleven , gelukkig 🙂 Wens ik je een fijne zondag toe . Liefs Anja

  13. Hoi karel
    Ja is maar goed dat niet iedereen dezelfde wensen heeft…en de zin anders is
    Zou anders maar saai worden. hihi
    Dus toch nog gevoelig maar anders…wie weet hoef je morgen niet meer terug en verdwijnt het vanzelf (en waren het toch de schoenen 😉 )
    Geniet je zondag

  14. Danke lieber Karel ja vielleicht fahren wir am Dienstag lang bleiben können wir sowiso nicht am 16 muss ich zum C T.wieder mal,ich habe die Tage Blumen auf den neuen Balkon gepflanzt sieht gut aus werde mal ein Foto machen wenn alles blüht lieber Gruß und Umarmung…

  15. Wat met jou schoenen 20 km lopen… 😉
    Heel wat meters erop zitten vandaag…maar iedereen weer de deur uit en wij in de ruststand 🙂
    Smakelijk als dat niet te laat is en fijne avond

  16. Ha de korsten van mijn vorige blaren zitten er nog dus zolang die niet weg zijn wacht ik nog ffkes…
    Het is trouwens zowiezo open schoenen weer…en zonnejurk
    Denk ook niet dat jij morgen de regenjas nodig hebt…trusten

  17. Ja ze waren al kapot en vel ging eraf en ja dan heb je wondjes
    Zeker heb ik ze goed verzorgd haha…veel rust gegeven grijnzzz
    Jammer geen zonnejurk…is lekker met dit weertje, maar beter zo haha zie je al lopen met je folders 😉
    Slaap wel

Geef een reactie

