prijskaartjes

zo luitjes

we beginnen een nieuwe maand
zal voor mij niet veel anders zijn dan de vorige
1 ding hoop ik wel en dat is 2 wandelingen per week te maken
en dan bedoel ik niet de wandelingen met hindernissen
😉
al wat we nodig hebben is wat stabieler weer
en ik ben pleite

de titel die U zag
is iets wat we allemaal kennen
toch
zo U weet ook dat er zo’n kaartje aan een nieuwe pc hangt
toch
U weet ook dat ik me wezenloos loop aan extra wijken
nu tel daarbij op een mazzeltje
van niet minder dan onze vrienden die het niet makkelijker kunnen maken
U kent ze vast wel
toch
nu had ik gister weer een

Blue screen of death

dat mijn besluit stond vast
er komen in de school vakantie nog enkele reclame wijken bij ook
ik ga voor een nieuwe PC
het is 1 van mijn 3 hobby´s  en draaien bijna 24/7
net als ik
hihi

nu vind daar nu eens een pps bij
ben benieuwd wat U er van vind , het is een juweeltje

ALLES HEEFT EEN PRIJS - GREETJE

nieuwe maand , nieuw thema
steden dit keer
ben benieuwd of U niet een bepaalde plaats zou willen zien
laat het weten en ik kijk in de archieven
begin met mijn mooie geboorte stad

hetlieverdje

Het Lieverdje 

ja al een tijdje terug
maar ik was net zo’n lieverdje

amsterdam_1960_1980

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “prijskaartjes”

  1. Nieuwe pc 😊 ik hoop dat je het geld snel bij elkaar hebt gewandeld. Leuke pps. Wens je een fijne eerste dag van een nieuwe maand.

  2. Goeiemorgen Karel , ja, dat is nooit leuk als iets stuk gaat en zeker niet als dat 1 van je grootste hobby’s is . Hele mooie bekende pps van Greetje weer:) . Maar ik was nieuwsgierig naar het lieverdje , dacht welke foto heeft Karel van mij weten te bemachtigen , viel me dat ff tegen , ik was het helemaal niet , whahahahaha .Pps over Amsterdam ook mooi en ik hoorde Tol Hansse nog eens 🙂 . Hoop voor je dat je de centjes snel bij elkaar hebt voor een nieuwe pc . Wens je een fijne woensdag , liefs Anja

  3. Alles heeft zo zijn prijskaartje, zeker een nieuwe pc waar er geen ctrl-alt-delete knoppen op zijn…
    Uw nieuwe wandelschoenen zullen vlug ingelopen zijn met de bijkomende wandelingen & krantenwijken…
    Ook bedankt boor de pot hé Karel, zal hem in de tuin zetten met als opschrift ” De pot op” (hmm)

  4. Hi Karel,
    wat een verrassing om Alles heeft een prijs hier te zien. Dankjewel Karel.
    Tja….. dat is inderdaad zo.
    Hoop dat je je niet te veel op de nek haalt, die nieuwe pc komt er toch wel, dan duurt het maar iets langer moet je maar denken.
    Ook een mooi Amsterdam ppsje gezien.
    Zo ik ga er nu van door, ondanks de regen toch een fijne dag toegewenst,
    lieve groet Greetje

  5. Wünsche dir einen schönen Tag ich kann den pps leider nicht öffnen ist schade ich war heute einkaufen Blumen für den Balkon die habe ich eingesetzt immer noch Regen schlimmes Wetter.Wünsche dir noch einen schönen Nachmittag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  6. Als het om een hobby gaat die je veel levensvreugde brengt, kun je beter niet op een tientje kijken. Wel jammer dat je er nog even op moet wachten, maar dan héb je ook wat!
    Mooie PPS weer. Je weet ons wel te verwennen (-:
    Lieve groet

  7. Hoi Karel in heb bijzonder goed geslapen en lang. Wat vervelend dat de PC kapot is weer een rib uit je lijf en daar moet je erg veel folders voor weg brengen. Sterkte met alles. Lieve groetjes Anna

  8. Mooie ppsjes en spijtig dat je weer op onverwachte kosten gejaagd wordt Het komt wel weer in orde maar pas op dat je toch niet teveel hooi op je vork neemt en er nog tijd overblijft om te wandelen

  9. Hallo Karel hier tobt gerade ein starkes Gewitter mit viel Regen ja an der Ahr wo wir immer hin fahren ist die Straße immer noch gesperrt da bleiben wir wirklich lieber in köln hab eine gute Nacht Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

