reclame

zo luitjes

en had U ook een fijn weekend
ik zeer zeker
zaterdag liep ik een mooie wandeling
mocht U willen kan U een album zien
als U op dit kaartje klikt

wandeling 28 mei000

ik hoop dat het is gelukt

zondag was het met een beetje HH een rustdag

vandaag maandag loop ik weer de reclame wijkjes
en ook 1 inval wijkje , vakantie tijd hé

Reclameslogans voor condooms

Reclame van vroeger

2405-SuperBowl

in de maand van de kunst
een enorm kunstwerk mede door
geduld is een schone zaak

World's Longest Houtsnijwerk

wens ik U een fijne dag vandaag
en morgen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

35 thoughts on “reclame”

  1. Werkt uitstekend met die foto’s Karel mooie wandeling. Vandaag geen geluk met het weer vrees ik hopelijk hou jij het droog. Fijne dag

  2. Goeiemurge Karel ! Wow , wat verwen je eens vandaag met al die plaatsingen , heb er al van genoten en dikke glimlach zit in de pocket 🙂 🙂 🙂 . Die reclame van de honden , die is prachtig , whahaha . Foto’s had ik gisteren al gezien 🙂 . En ja , vrij veilig of vrij niet , hihi . In dat kunstwerk zitten ook heel wat uurtjes en reclame van vroeger zaten nog heel wat bekenden 😉 . Bij mij is het al een aantal uren aan het druppelen maar heb balkondeuren gewoon open , zo benauwd is het in huis . Succes op je ronde en een goeie start van de nieuwe week , liefs Anja

  3. Wünsche dir einen schönen Montag Morgen da hast du ja ein schönes Wochenende gehabt mit viel Wandern bei uns war es nicht so schön.Ich wünsche dir eine schöne sonnige Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  4. Prachtig Karel, mijn glimlach heb je. Ik hoop dat je het niet te zwaar had met bezorgen vanmorgen.
    Dit is een echte ouderwetse maandag Pffff…
    Groetje, Ria

  5. Hallo Karel schönen Start in die neue Woche Klaus wenn man die Unwetter Schäden so hört da haben wir noch sehr viel Glück gehabt es war sehr stürmisch und es gab viel Regen so wie heute auch viele liebe Grüße Klaus

  6. Mogge karel
    Ja het is gelukt hihi, je moet wel bij google nog op de foto klikken grijnzzz
    Wist niet dat er zoveel benamingen waren voor zo’n onbenullig prul…hihi
    Ha die snoeppotten spraken me het meeste aan…en er was karel I te zien
    En dat reclamefilmpje heb ik ook ergens onder verstopt zitten potjandorie
    Wat dacht je ik werken vandaag jullie ook en heel veel klikken….
    En dat houtsnijwerk is gigantisch…indrukwekkend dat mensenhanden zoiets kunnen maken.
    Zo ik ben klaar met je blogje…nu jij nog met je wijkjes 😉
    Groetjes en geniet je dag

  7. goede morgen Karel,
    Wat een leuke humor en oude reclameplaatjes, erg mooi om te zien.
    Sta versteld van dat pracht houtsnijwerk, geweldig mooi.
    Hier is vanmorgen al menige druppel naar beneden gekomen en het blijft maar door gaan.
    Hoop dat jij vandaag met je folders meer geluk hebt en het droog blijft.
    Lieve groetjes en houd je taai, Greetje

  8. Onder de slogan wandelen is gezond heb jij er weer een mooie opzitten hé Karel, langs mooie dieren, papavers, sloten, dieren etc…Mooie foto’s heb je genomen met uw volle verstand zo te zien(allée voorlopig toch nog(hmm))…
    Tot wandels Karel…

  9. Het langste houtsnijwerk ziet er in elk geval heel mooi uit & de kunstenaars die dit hebben verwezenlijkt mogen trots zijn Karel…Euh, verwezenlijkt is een duur woord, dat is dan 1 euro te betalen aub Karel(hmm)

  10. Ha
    Ben je niet expres vergeten vandaag, maar kom nu pas toe aan wp
    Eerst de berichten beantwoord en nu de rest …je ziet het ikke ook druk haha
    Een fijne avond moatje

  11. Je hebt een flinke tippel gemaakt, Karel! De dijk tussen Vianen richting Kinderdijk ken ik op mijn duimpje. Evenals de jaagpaden die daar lopen. Het is daar nog zo heerlijk landelijk. Ik houd van open plaatsen in een landschap. Twee weken vakantie in een bos vind ik best, maar langer moet het niet duren.
    Jaarsveld is een heel leuk plaatsje. Heb je het monument op de dijk nog gezien? Een vliegtuigmotor uit WOII.
    Het is alweer dinsdag…Je hebt de folders weer bezorgd. Voor we het weten is het weer weekend (-:
    Lieve groet

  12. Had ik dat niet al lang gedaan dan?
    Maar ik was laat en was je niet vergeten das toch heel wat anders grijnzzzz
    Denk dat je een heel lang tukkie aan het doen bent of Klaas Vaak (zandmannetje) is langs geweest…trusten

Geef een reactie

