weekend

zo luitjes

het weekend is daar
ja het gaat snel
dat is waar
en het weer doet ook weer raar
ik blijf toch bij mijn plan om morgen te gaan wandelen
al bekijk ik morgenochtend nog ff precies wat het doet
nu geeft het voor de omgeving waar ik ben regen op
niet veel , maar toch
dus kans is dat ik toch thuis blijf

maar zal me niet vervelen hoor
en U ook niet
🙂

vreugde
wat is vreugde
ik ben best blij alle dagen
al zit er soms wel eens wat te knagen
kent U dat

Vreugde-celia

in de maand van de kunst
zielen der liefde

Everlasting souls of love

wens ik U
alvast een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

29 thoughts on “weekend”

  1. Goeiemorgen Karel , bij mij nu ook weer mooi weer 🙂 . Was gisterenavond nog wel behoorlijk anders , flink onweer met hele harde knallen en behoorlijk wat regen is gevallen . Maar kon de pret niet drukken , was in prima gezelschap en pas heel laat of vroeg thuis , tis maar hoe je het bekijkt 😉 . Hele mooie ppsjes :)en ja , denk dat het bij iedereen wel eens knaagt . Het leven heeft zijn ups maar ook zijn downs 😉 . Wens ik je een hele mooie wandeldag toe , route ziet er goed uit , liefs Anja

  2. Heb mij hier inderdaad niet verveeld met naar die kunstige mooie bloemen & aalbessen te kijken Karel…
    Deze namiddag schakel ik de bel af, voetbal met de Belgen op tv tegen de Zwitsers…..
    Doejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj…..

  3. goede morgen Karel,
    weer twee hele mooie ppsjes heb ik hier gezien.
    Hoop dat je een mooie en “droge” wandeling kunt maken,
    voor zuid-Limburg is vandaag weer regen en onweer voorspeld,
    jammer….gaat ons fietsritje niet door.
    Fijne dag en geniet er van, liefs Greetje

  4. Wünsche dir einen schönen Samstag sind auch wieder in Köln an der Ahr gab es Unwetter war nicht so schön Ich wünsche dir noch einen schönen Tag wieder sehr schön lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  5. Het was echt een prachtige dag vandaag! Stukken beter dan de verwachtingen. Deze dag zit weer in de knip, Karel (-:
    Prachtig, je pps’en. Maar er gaat niets boven de foto bovenaan je blog. Zou zo bij mij voor de deur gemaakt kunnen zijn. Of elders in de Krimpenerwaard.
    Ik wens je een zonnige zondag!

  6. Goeiemurge Karel , een groet uit een zonnig Heerlen 🙂 . Lees al dat je aan de inhaal bent , dan kan je zo’n stevig ontbijtje wel gebruiken , hihi . Jij had je prima geamuseerd gisteren en dat is weer mooi meegenomen , dat neemt je niemand meer af . Ben stiekem al benieuwd naar de foto’s 😉 . Fijne zondag , liefs Anja ☼☼☼

  7. Mogge karel
    Voor ik je vergeet 😉 als laatste op wp krabbelen
    Was een lange lijst vandaag…
    Hier is het voor het eerst bewolkt…dus velletje krijgt een dagje rust of het moet nog veranderen…fijne zondag…rustdag hj

  8. Het zal hier Nibalitijd worden met een chavezkoekje tussen de bedrijven door Karel…
    Wat in de ronde van Belgie gebeurde is verdomd jammer hé…

  9. goede morgen Karel,
    stom, stom, heel erg stom van mij,
    was een woord vergeten in de tekst,
    niemand was het tot nu toe opgevallen,
    alleen de dichteres…
    Bedankt voor je berichtjes en een hele fijne zondag voor jou,
    liefs Greetje

  10. Ja het was weer een heerlijk weertje gisteren maar vanmiddag is het weer niet bijzonder vandaar vanmorgen al wezen wandelen. Wens je een hele fijne week met hopelijk veel zonneschijn.

  11. Jij nu de giro aan het kijken hoe zij nat worden…en jij lekker droog binnen zit…
    Bedenk dat wij na de eerste dag geen regen meer gehad hebben…hopelijk blijft dat zo 🙂 Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

