nieuwe schoenen

zo luitjes

de hekel aan shoppen
is weer overleefd en ook geslaagd
de pantoffels zitten me al goed sinds ik terug ben
en ook de wandelschoenen zijn in orde zo ver
mag ze in huis uit proberen voor 24 uur zei de jonge man
maar na vanavond ben ik al tevreden
komende zaterdag zullen ze mijn mening delen

P1140335

stad wandelingen staan hoog op mijn lijstje
maar ik zal op het rivierenpad zijn

in de maand van de kunst
blijf ik ff bij Uw onderdanen
houd ze in ere wil ik zeggen
met goede schoenen

Sexy feet and shoes

slaap wel
en een fijne dag morgen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “nieuwe schoenen”

  1. Goeiemorgen Karel , schoenen altijd heel belangrijk bij het wandelen 🙂 . Mooi zijn ze 🙂 . Ook nog nieuwe bodywarmer erbij ? Ppsjes zijn ook weer geweldig 🙂 . Of ik op die schoenen ging wandelen is nog maar de vraag , haha . Doe mij maar stevige stappers , loopt toch een stuk makkelijker . Heel veel wandelplezier ermee ! Wens ik je een mooie woensdag toe , liefs Anja

  2. Einen schönen guten Morgen lieber Karel schöne Wanderschuhe da kannst du ja wieder richtig loslegen bei uns ist immer noch Regen sonst wären wir zu Ahr gefahren aber so macht das keinen Sinn.Liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  3. goede morgen Karel,
    hele mooie stevige schoenen heb je aangeschaft, hoop dat je er veel plezier van hebt.
    Heb hier een mooie pps van Antwerpen gezien en een leuke van dames met zeer hoge pinnen,
    hiets voor mij, zou m’n nek breken…….
    Wens je een hele fijne dag toe, de weergoden hebben voor de komende dagen iets goeds voorspeld,
    liefs Greetje

  4. Mooie & goede wandeloutfit is een must hé om te wandelen & die schoenen zouden ook aan de voeten van de dames passen denk ik…Dat is de kunst , wie het schoentje past trekt ze aan…

  5. Ja gute Schuhe müssen sein, wir fahren Morgen zur Ahr und bleiben bis Sonntag Montag wieder Arzt aber die Hauptsache ist unser Balkon ist fertig Lieber Gruß und schönes Wandern noch Gislinde

  6. Eindelijk kom ik toe aan wp
    Wat een geheugen hj
    Ja had wat gehusseld met plaatjes en ppsjes…en valt gelijk op ook nog haha
    Was ook nog pas hè…smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

