genieten van koeien en ezeltjes en wat al niet meer zoor moois

zo luitjes

dit weekend al bijna weer gedaan
ik had een mooie
en hoop U ook
zaterdag was ik aan de wandel
klik op kaartje en dat zou U bij een fotoalbum brengen
als het goed is
😉

wandeling 21 mei 000

liep door een mooi gedeelte van Het Groene Hart
en ook veel onverhard over mooie gras kades
genoot van de weilanden vol met koeien
en ik hoefde niet te zoeken naar Ezeltjes die zag ik al van verre
allerhande vogels o.a een mooie Fuut met haar jonkies op de rug
puur genieten die dag

dan is daar de zondag maar zonder zon
ik spitte uit het diepst van mijn pps archief
een waar ik gister vlak bij was
maar zag dit keer niet een ooievaar

Ooievaarsdorp Het Liesvelt

in de maand van de kunst
blijf ik ff bij landschappen

Anna_Kostenko

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “genieten van koeien en ezeltjes en wat al niet meer zoor moois”

  1. Hoi Karel,
    erg mooie ppsjes met pracht beelden (ongelooflijk die geschilderde, net foto’s).
    Tja…. heb een pracht wandeling van je gezien, fijn dat je het weer mee had.
    Hier was het tenminste de hele dag mooi, zonnig en warm
    maar vandaag op deze regenachtige dag lekker binnen gebleven.
    Fijne zondagavond voor jou,
    lieve groetjes Greetje

  2. Vreemd…en staan ze ook niet in de spam…?
    Zou kunnen met een vreemd ip adres.
    Hoe dan ook maar goed dat je er mail van krijgt dan…
    Weet je dat ik mijn best doe en er wel degelijk ben grijnzzzz
    Die schilderijen zijn niet van echt te onderscheiden…en de ooievaars deden hun best…ook al zag jij ze niet hihi…
    En ja die ezels…ik heb een pakezel bij de hand…handig met boodschapjes doen 😉
    Slaap wel

  3. Een behoorlijk wandeling zo te zien. Ja ik had een fijn weekend, en nu weer een werkweekje wat vrij rustig gepland is dus kan ik wat werken aan de boekhouding. Wens je er fijn begin van een nieuwe werkweek Karel

  4. Goeiemorgen Karel , daar ben ik weer ! Foto’s van wandeling had ik al van genoten bij google+ 🙂 . Echt een mooie reportage 🙂 . Ppsjes die je geplaatst hebt zijn ook weer prachtig 🙂 . Als je toch zo kan schilderen , echte kunst 😃 . Gisteren een top dag gehad , heb nu nog pijn aan de kaken van het lachen 😷 . Durf het bijna niet te zeggen maar mijn maat had broodjes en…….tonnetje haring 🐟 meegenomen . Had zijn vriend gisterenmorgen al vers mee afgebracht . Dus ik gelijk aan de schoonmaak van visjes begonnen . Zaten we er al vroeg van te smullen 😉 . Daarna aan de wandel en nog op het terras gezeten . Laat thuis en toen weer met zijn allen gegeten . Hier regent☔ het momenteel , hoop dat jij het een beetje droog kan houden met de folders , liefs Anja

  5. Einen schönen Montag lieber Karel bin wieder da aber die Tage hatte ich einfach keine Zeit der Balkon ist jetzt fertig und sehr schön geworden,zudem noch Arztbesuche aber jetzt habe ich wieder etwas mehr Zeit in Köln Köln ist Regen wünsche noch einen schönen Tag Gruß und Umarmung Gislinde

  6. Je hebt er veel energie en tijd ingestopt om deze mooie voorstelling van Amelde, Nieuwpoort, schapen, prachtige landschappen , streek, natuur & jij zelf(in weide) te maken Karel…
    Leuk & mooi om te bekijken…
    Die panoramische foto was ook de moeite…

  7. Mogge karel
    Zag dat de folders binnen zijn en jij kan gaan douchen hihi
    Wandel ze met hindernissen en bedenk de meeste regen valt naast je 😉
    Straks weer lekker relaxen…tukkie en je bent weer vrij man
    Zie je kan niet zonder jullie…grijnzzzz
    Geniet je dag

  8. Karel bedankt voor de prachtige reportage .Ik heb er vanmorgen van genoten .
    Ik wens jou een ondanks de regen een leuke maandag.
    Groetje, Ria

  9. Hallo Karel ja jetzt hat uns der Regen wieder aber der Regen kommt zu rechten Zeit denn es ist sehr trocken überall hab einen schönen Wochenstart Klaus in Freundschaft

  10. Lieber Karel, da warst du ja wohl wieder fleißig unterwegs, schöner Beitrag von dir, ich bin im Moment echt viel unterwegs, ich gestehe, viel mit dem Auto, aber es ist alles im Moment richtig gut, wünsche eine wunderschöne gute Woche

    1. Je reactie bij de wolkrabben ?
      Geeft niet ik zie ze…
      Maar jij zei toch dat je reacties in de mail kreeg maar ze niet onder het blog zag?
      Slaap er maar over…trusten en oant moarn

  11. Goeiemorgen Karel , hèhè , daar ben ik eindelijk 🙂 . Gisteren kreeg de dag een hele andere wending . Mijn maat belde kom je af ? Ik zeg , je weet toch dat ik met Rob zo ga wandelen ? Ja, dan bel Rob op en vraag of die ook mee komt naar mij , maken we er weer een gezellig dagje van . Oké , ik dus Rob gebeld en die vond het prachtig . Honden mee in de auto en daar gingen we richting Sittard . Ik kan je zeggen het was weer heel gezellig en ook heel laat geworden:) . Vrijdagavond zijn we bij Rob uitgenodigd 🙂 . Heb ik vanmorgen al meteen getver gedaan en nu druk bezig met de inhaal . Succes met zoeken naar wandelschoenen ! Fijne dag , liefs Anja

Geef een reactie

