weekend

zo luitjes

weekend ligt om de hoek
met de zaterdag een mooie dag
zo ook tussen

Bergambacht en Ameide

waar ik de mooie route langs de rivieren weer verder ga
en zit dus meest op of onder 0 NAP
m’n moatje vond de ezel en wel erg hoog hoor
wist niet dat ze zo’n conditie had

A caminho da escola

in de maand van de kunst
kan het niet lezen
lijkt mij houtsnijwerk

Art avec des Copeaux de Bois de Sergey Bobkov

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een mooi weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend”

  1. Ha die Karel , wou net afsluiten , zag ik dat jij nog iets geplaatst hebt 🙂 . Eerste ppsje had ik al eens gezien van die kinderen die die route naar school moeten afleggen 🙂 . En hier die verwende apen worden wel met de auto tot aan de deur gebracht , hahaha . Tweede ppsje weet ik al iemand die ik daar heel blij mee maak en is ook een hele mooie 🙂 . Wat een werk lijkt me dat 😉 . Wens ik jou een rustig avondje toe en voor morgen een aangename wandeling , route ziet er goed uit 😉 maar denk wel dat ik er nog ff ben om je uit te zwaaien , hihi . Bis murge….toedeloe

  2. Wat zijn er toch grote verschillen in deze kleine wereld, en puntje in het heelal
    Wat een prachtig kunstwerk en wat zou ik daar iemand een geweldig plezier mee kunnen doen.
    Een mooi weekend Karel,
    Groetje, Ria

  3. dag Karel,
    pffff…… die beelden in het eerste ppsje,
    niets voor mij, heb hoogtevrees, wel zeer mooie opnames.
    In die tweede heb ik pracht kunstwerkjes gezien, zo te zien lijkt me van hout.
    Wens je voor morgen een hele fijne wandeldag toe en geniet er van,
    liefs Greetje

  4. Geef je me nu nog huiswerk ook…komt wel komende tijd
    Geen ezel gezien die onze waterflessen wilden dragen hj
    Ga jij maar fijn genieten van je wandeling…doe ik dat hier…
    Was ff een gezoek met wifi…had de foute code gekregen hihi
    Maar je ziet het het werkt nu
    Slaap wel

  5. Goeiemorgen / nacht Karel , ja, ik ben er al . Moet toch ene zijn die jou ff uitzwaait , 🙂 . Heb mijn wandeling er al op zitten en nu al wat blog bezoekjes gedaan . Meteen ook maar de spreuk al geplaatst 🙂 . Wens ik jou een hele mooie wandeldag toe en veel plezier , liefs Anja Zwaai Zwaai …..

  6. Een leuke wandeling toegewenst zonder ezel Karel(mij krijgen ze daar niet op)
    &
    hopelijk kom je zo’n mooie eekhoorn tegen zoals bij die kunstenaar op de pps, knappe kunst is dat…
    Tot wandels hé…

  7. Karel! Wat fijn om je weer te spreken (-: En nu lees ik dat je héél dicht bij mij in de buurt bent dit weekend. Een mooie tocht van Bergambacht naar Ameide. De laatste is een leuk, oud plaatsje.
    Mijn vader is altijd meubelmaker geweest. Wat zijn ogen zien, maken zijn handen maar dit uiltje zie ik ‘m nog niet maken. Echt een knapperd.
    Warme groet en veel wandelplezier.

  8. Was dat geen reactie van gisteren ? Toen was Piet er toch wel?
    Hoe dan ook we weten hier niet eens wat voor dag het is…hihi vragen we steeds aan elkaar…maar nu is het zaterdag en avond…zo lekker slapen op een loeihard matras…
    Vannacht weinig van gemerkt…te moe hj
    We hebben een prachtuitzicht op zee als we voor het appartement zitten…dus straks maar even gaan kijken en het is echt een kort stukje lopen. Wel een klim als je weer terug wil haha…
    Zo nu hier maar even bijwerken…dan ben ik weer helemaal bij.
    Slaap wel

  9. Goeiemurge Karel , ben je nog in diepe rust ? Bij mij was het maar een drukke nacht , leek wel of iedereen een feestje had . Was 3.45 u met Hari buiten maar overal muziek , joelen , lachen , schreeuwen en een hoop verkeer . Was wel gisteren Limburgs mooiste en in Sittard Groove Garden . Of die dan feestje thuis waren aan het voortzetten , haha . Wens je een fijne zondag , hier bewolkt en de wind gooit zich op. Liefs ,Anja

  10. Met een natte regen kom ik je natte groeten overbrengen Karel…
    Ik zie dat het aan de Lek ook aan het regenen is & deze is ook nat…
    Tot bij de Tour de France hé of was het de Ronde van Vlaanderen die start met Chavez-kaas(hmm)

    See you ip miene vélo…

  11. Mogge karel
    Zo even de zon uit en ff krabbelen
    Nee dat is geen spelletje…4 op een rij wel hj
    Hier houden ze siësta…goed plan op het heetst van de dag hihi
    Nu dat wolkje is erg handig nu…hoef ik niet alle sitejes te openen en gelijk reageren.
    Blijft langszaam lopen. En 2 dingen tegelijk pikt ie al helemaal niet…maar voor jou maak ik een uitzondering grijnzzzz
    Geniet je zondag

  12. Een site openen is nog te doen…laptop is al erg oud maar is nog kleiner dan een a4tje
    Handig voor op reis…en weet je ik heb vakantie dus tijd zat haha
    Jij ook de hele dag siësta…lijkt wel vakantie hihi
    Smakelijk en fijne avond…en die ezeltjes kom ik vast wel tegen nog…mzl

Geef een reactie

