gein uit de mailbox + uitzwaaien van mijn moatje , zwaait U ook ff

zo luitjes

de donderdag is weer in aantocht
en dan weet U wel dan maak ik een andere tocht

Ik ken niets van vogels
maar men heeft mij gezegd
dat het hier gaat
over VIER wijfjes en één mannetje …

unnamedt q 2q

Verkouden

Komt een man bij de apotheek en vraagt om een grote fles hoestdrank
want zijn hele gezin loopt te hoesten en is verkouden.
Onderweg naar huis denkt hij
ik neem maar vast een grote slok, dan ben ik er het eerst vanaf.
Maar het spul blijkt niet te zuipen, zo vies.
Hij kijkt op het etiket en ziet daar staan: LAXEERMIDDEL.
De man gaat op hoge poten terug naar de apotheek en zegt:
Wat heb je me nou geflikt, vraag ik om hoestdrank, krijg ik een laxeermiddel!
De apotheker zegt: Nou en… dat is toch goed?
Wedden dat jij voorlopig niet durft te hoesten!

Boerin zoekt knecht…..

Een man zocht werk en kwam bij een boerderij waar een alleenstaande boerin woonde.
Hij vroeg of ze een knecht kon gebruiken?

De boerin zei :
Ja, maar dan moet je eerst een proef afleggen.
Ik ga in de kruiwagen liggen en dan moet je me het erf rond rijden.

De knecht zei ok en begon aan de klus.
Doodmoe kwam hij weer terug en vroeg :
Ben ik aangenomen?

De boerin zei : Dat kan ik nu nog niet zeggen, ik geef je nog een opdracht.
En dat is? :
vroeg de knecht.

Ik ga nu in mijn blootje op m’n rug in de kruiwagen liggen
en dan je moet je me het erf nog een keer rondrijden
: zei de boerin.
Ok
: zei de knecht en begon te kruien.

Doodmoe kwam hij weer terug op de startplek en vroeg :
Ben ik nou aangenomen?
Nee” : zei de boerin.

Maar waarom dan niet?, vroeg de knecht.

De boerin antwoordde : Omdat je het werk niet ziet liggen !

Deze gast wist vanaf het begin dat hij de
mooiste tatoeage ter wereld had….

unnamedrt4w
Maar hij beklaagde het zich vanaf de eerste

dag dat hij in de gevangenis zat…

in de maand van de kunst
heb ik ook wat geinigs
vind ik

259210_malouine

lieve mensen
ik zou toch bijna wat vergeten
mijn moatje van het 1ste uur gaat wederom een eiland onveilig maken
zo ik dacht ik duik eens diep in de archieven
en O wonder ik vond dat eiland op pps

Kefalonia Island - Greece

ik plaats dit alles wat vroeger , zo zij ook kan zien waar ze heen gaat
en ook U haar nog ff kan uitzwaaien

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “gein uit de mailbox + uitzwaaien van mijn moatje , zwaait U ook ff”

  1. Ja dat zie je duidelijk…haha jij weet niets van vogels
    Die van de boerin had ik al eens maar de andere zijn nieuw
    Zelfs de ppsjes nieuw
    En weet je we gaan dat groene bankje zoeken en een strand zonder mensen hj
    Leuk om dat ondergrondse meer tezien daar waren we al eens…dus slaan we over…verder genieten van de rust en zon 😉
    Slaap wel

  2. Als we het niet vinden laten we gewoon de pps zien…en vragen de weg 😉
    Was dat een uitnodiging om op je bank te komen zitten ?
    Jij morgen weer aan de slag met hindernissen
    Oja ik zwaai mee hoor hihi
    Trusten

  3. Joepie het goeie blogje in de lezerslijst 🙂
    Dus als er geen koers is dan is de hele bank voor ons?
    Met dekentje rood dekentje?
    Oja was de pint lekker vanmiddag onder het piepers jassen?
    Slaap zacht

  4. Die lokale mensen zoeken wij zowiezo op
    En is een groot eiland dus genoeg te zien en te ontdekken
    Niks leuker dan in de keuken van een Griekse oma te mogen kijken en in de middag een dorpscafé binnen te lopen en praatje maken met de bevolking…als je er open voor staat lukt dat bijna altijd en wat zijn ze vriendelijk.
    Ja al was het wazig die zag ik staan 🙂
    Slaap wel…huh slaapjij nog niet dat NU was dus zo meteen 🙂

  5. Goeiemorgen Karel , heb me al prima geamuseerd bij je 😃 . Leuke gein en mooie ppsjes 😷 . Wow, wat las ik nu , de krantjes waren er al ? Heb het 3 x gelezen of het wel klopte , hihi . Wens ik je een fijne dag toe met hopelijk niet te veel hindernissen , liefs Anja

  6. De zwaaiende zwaluwen gingen met liefde in de kruiwagen van de boerin zitten Karel(hmm)
    & ze vlogen toen naar Griekenland om een ouzo te drinken…

  7. Mogge karel
    Zal daar veel drinken maar zeker geen ouzo 😉
    Hou het wel bij heerlijke wijn bij het eten en om de avond af te sluiten.
    Dus hier was je wel in de vroege morgen.
    Nu zoals je ziet ik wat later hihi
    Groetjes en geniet je dag

  8. Wünsche dir einen schönen Donnerstag ein guter Witz mir der Freu Lach…und das andere auch ich grüße dich noch lieb und Umarmung bin erst nächste Woche wieder da zu viel Arbeit Gruß Gislinde

  9. Ha en dan komt piet alweer bijna…
    Hoe dan ook je hebt een vrij weekend voor de boeg…en zaterdag wandelen toch?
    Of zijn er intussen al meer dagen bijgekomen?
    Ja goede zaak als het asiel er wat mee kan…mzl

Geef een reactie

