regels

zo luitjes

ik had vandaag best wel een rustig dagje
deed boodschappen en verder eigenlijk niets
ja spelen met google maps o.a
heb zitten plannen om de wandelingen op het rivieren pad
zo te lopen dat ik goed uitkom bij een ns station
als die natuurlijk ergens is
leuk hoor zo de wandeling al te lopen
😉

gesprek met de ambtenaar ging goed
en ik kreeg zelfs excuus
vind ik nog al wat
hihi

we hebben regels en nog meer regels
en laat ik nu altijd gedacht hebben dat ze die maakten
om gebroken te kunnen worden
niet dus
🙂

10 gouden regels

in de maand van de kunst
iets wat ik noem bijzonder

Fractals

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “regels”

  1. Zie je je moet het aan mij vragen…break the rules zo vaak je wil
    Regels zijn er om te overtreden zolang je een ander geen nadeel berokkend.
    Mooie ppsjes en kan me welvinden in de teksten
    Bankhangze…je hebt de bank weer voor jezelf

  2. So richtig warm will es noch nicht werden lieber Karel, der Sommer / Mai bricht auch seine Regeln und ist bislang kein Wonnemonat.
    Morgen zum Neurochirurgen, mal hören was der sagt. Schmerzen sind noch schlimm.

    Alles Liebe wünscht Mathilda ♥

  3. Ik heb vandaag toch regelmatig buiten gezeten. Niet te warm,niet te koud net er tussenin.
    Bedankt voor de bijzonder mooie ppsjes
    Welterusten en een fijne nachtrust Karel
    Groetje, Ria

  4. Goeiemorgen Karel , mooie pps weer en goeie muziek van Lobo erbij 🙂 . Van fractals moet je houden , doet me altijd aan spirograaf denken van vroeger en dan maar kijken wie de mooiste tekeningen met kleuren kon maken , hihi . Wens je een fijne woensdag toe , het weer is hier prima ☀ . Liefs , Anja

    1. geen idee wie Lobo is 🙂
      vele fractals vind ik best mooi en zijn zeker kunstwerkjes
      maar ja wat je zegt dat waren onze tekeningen vroeger ook hihi
      ik zal verder hier , ook het weer is hier goed , dus heb ik straks een fijn ritje en wandeling op de markt
      mzl

      1. Die zanger in je eerste pps 🙂 . Markt is altijd gunstig maar 1 kraam waar ik graag heen loop , de visboer , dan ben ik al klaar met de markt . Heel mss voor wat groente en fruit maar echt goedkoop is de markt niet meer , vind ik dan .Geniet van je wandeling , groetjes

  5. Einen wunderschönen Tag lieber Karel Regeln sind da um gebrochen zu werden Lach..schöne Musik Morgen wird der Balkon wohl fertig werden dann wieder alles sauber machen und Blumen pflanzen.Eine Umarmung Gislinde

  6. Hoop dat je op je wandelingen alle verplaatsingen met de trein kan doen dat schilt een pak tijd.Hier veel pijn en nog geen beterschap maar optimistisch blijven en geloven in wat de dokter zei..het komt terug in orde

  7. In de maand van de kunst had jij ofwel een gelukkige ambtenaar of gelukkig een goede ambtenaar & ben blij voor U dat het gesprek goed is verlopen Karel…
    Tot op de blauw-zwarte wandeling hé…

  8. Mogge karel
    Je vraagt me nogal wat hihi
    Maar klopt wat je niet weet kan je vragen en als je geluk hebt komt er antwoord 😉
    Wat een gedoe allemaal…ben benieuwd of het blogje vanavond wel de goeie is in de lezerslijst…ze blijven maar klooien. We wachten het af…en jij wat HH en dan de bank op…heb je niks beters te doen whahaha
    groetjes en geniet je dag

  9. Sinds ik de 2 sitejes heb samengevoegd blijven er oude blogjes komen in de lezerslijst.
    Niet vreemd want die heb ik allemaal hier gepubliceerd maar vervelend is het wel…
    Bankhangze

  10. Daar schrokken ze zeker van 😉
    Iemand die anders altijd ja zegt…wij hebben ook het collecteren afgezegd.
    Jammer maar is niet anders…
    En mooi je zegt vrijdag dan ben ik al weg whahaha
    Dus doe donderdag maar grijnzzzz
    Moet ik de tijd vol maken tot middernacht…smakelijk en fijne avond

  11. Ha heb ik je aan het werk gezet…en je bent nog wel vrij vandaag en morgen niet haha
    Ja ik was ook een dag kwijt want dacht dat we van vr op za zouden vliegen haha not dus…maar toch alles op tijd in orde…ging nu alleen een beetje sneller grijnzzzz
    Kwam door vrijdag vliegen…dus dacht van vrijdag op zat. niet dus haha
    Half 5 en ja dan zou het zaterdag zijn…snappie hihi
    Denk niet dat je komt zwaaien wel?
    Bankhangze

Geef een reactie

