gebaar

zo luitjes

het is gedaan met wat men feestdagen noemt
voor een tijdje
maar dat hoeft niet zo te zijn hoor
elke dag zie ik als een feestdag vanaf het moment dat ik
wakker wordt en op sta
laat dat voor U ook gelden
ik heb het niet makkelijk en vele anderen ook niet
maar juist dat ene kleine

117 - Een klein gebaar

mooi stukje muziek ook
toch

vandaag maar weer eens zien wat de dag brengt
wens me sterkte ik moet met wat ik noem
ambtenaren in gesprek
pppfffttt

in de maand van de kunst
plastic
we kennen allemaal dat vreselijke eiland

kan ook anders

A Arte de Garrafas de Plástico

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “gebaar”

  1. Jakkie ambtenaren gereutel sterkte. De pps zijn leuk om te zien heb de eerste ook al ergens voorbij zien komen denk ik, weet alleen niet meer waar. Fijne dag Karel ondanks die ambtenarij.

  2. Goeiemorgen Karel , iedere dag als ik weer de ogen open begint feestje al , ik mag weer aan een nieuwe dag beginnen 🙂 . Hele mooie ppsjes 🙂 . Wat een zooi daar in dat filmpje , wel goeie muziek erbij van Adèle 🙂 . Wens je een fijne dinsdag , liefs Anja 🌸

    1. ja klopt en zeker met visjes , altijd even anders loop je scheef 🙂
      dus je gaat niet ff mee , al was het maar om te helpen sjouwen hihi
      ja hier begon het feestje ook alweer vroeg , en ik lag gister toch echt wel laat in bed , het is niet anders
      buiten lijkt het hier wel weer nacht te worden dus wie weet moet ik wel weer naar bed 🙂
      ja de ppsjes mogen er zijn , en omdat het ging om kunst met / van plastic , moest ik gewoon dat filmpje er bij doen 😦
      ik zal nu de keuken in en de vaat wegwerken
      jij ook een fijne dag , liefs

      1. Nee, ik ga echt niet mee, hahaha , heb nog een grote mok latte macchiato ☕ gemaakt , plak ik nog wat beter , hahaha . Had nog Californië gekeken op ES . Ging om half 2 slapen en half 4 was ik alweer buiten . Hier is het ook bewolkt . Plastic zie je overal genoeg liggen tijdens het wandelen , pfff , tis toch maar een kleine moeite om het weer mee naar huis te nemen . Niet alleen plastic wat je tegen komt 😉 . Sjouw ze 😉 …..lieve groetjes

  3. Neem misschien wat plastiek van dat eiland mee als je bij die ambtenaar(ambetantenaar) op gesprek gaat Karel,
    denk dat je een gasboete zal krijgen wegens het nastaren van jogsters(hmm)…

  4. Mogge karel
    Nu vind dat wp en blogger best goed werken alleen als wij rare fratsen uithalen dan loopt het mis 😉
    Hoe dan ook we moeten het er maar mee doen en altijd nog beter dan niks toch?
    Groetjes en geniet je dag…zag dat je al vissies had gekregen…bofkont hj
    mzl

  5. Het is hier volop zonneschijn
    hoe heerlijk kan de morgen zijn
    wens jou succes met de ambtenaren
    laat je niet overbluffen
    koppie er bij niet zitten suffen 🙂
    groetje, Ria

  6. Ha jij krijgt visjes 2 x en je merkt het niet eens?
    Waren ze te klein soms whahahaha
    Ja die like knop hè…dat is een stuk makkelijker dan een krabbeltje zetten
    En op de site zelf komen ze niet eens kijken.
    Maar goed we klagen niet haha…was gewoon een vaststelling van een feit
    mzl

  7. Lieber Karel, sind nun wieder alleine und ich habe auch wieder Zeit für den PC, hoffe es geht dir gut und das Wetter ist auch ok, schön wieder deine PPS, wünsche eine gute Restwoche-!!!

  8. Heey Karel,
    Een heel mooi klein gebaar, ja..was me bekend,
    en wat een vreselijke troep in dat filmpje.
    Hoop dat je succes hebt gehad bij de ambtenaren en niet is tegen gevallen.
    Ik was vandaag naar de bingo in Brunssum,
    helaas is zoiets niet in zo’n klein dorp als Jabeek.
    Wens je een fijne avond toe met lieve groetjes, Greetje

Geef een reactie

