een kus

zo luitjes

het weekend voor bij
al noemen ze dit een lang weekend
ik heb niets met deze dagen en werkte ze ook altijd
vroeger op de boerderij en tot vorig jaar op Schiphol
beide bedrijven die 24/7 draaien
en ook vandaag deed ik werken
ja de reclame folders waren er al dus die bracht ik vandaag ff weg
en ja hoor 1 jonge dame , een hardloopster die er mocht zijn hihi
meneer het is zondag hoor
ja zeg ik vanwaar die haast dan
stil
🙂

wandeling van zaterdag in beeld

hier of hier

ik dacht eens zo
omdat het toch blijkbaar een feestdag is morgen
krijgt U allen een kus van mij
zullen er zijn die niet blij zijn met mij
nu het is er maar 1 hoor
😉

Kiss1

in de maand van de kunst
wil ik U eens laten spelen met glas
maar pas op het kan scherp zijn

20130417US GLASS ART A Arte de Michael Cohn e Stone Molly - KM

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “een kus”

  1. Nog even voor het slapen gaan hier geweest Karel,
    de mooie Kiss van Maddy hier gezien en een pracht ppsje met kunstwerken, vond ik geweldig mooi. Vind net zoals Nellie toch de vazen meestal het mooist.
    Voor zo meteen slaap lekker en wens je een hele fijne 2e pinksterdag,
    liefs en morgen gezond weer op, Greetje

  2. Goeiemorgen Karel , ik werd al blij van het mooie liedje van de Manhattens let’s just kiss and say goodbye , hele mooie herinneringen aan 🙂 . Paar keer geluisterd en de mooie beelden erbij bekeken 🙂 . 2de pps eenmalig wel eens leuk om te bekijken maar niet zo aan mij besteed , is mij te kitscherig , hihi . Wens je een mooie dag toe , liefs Anja

  3. Hallo Karel, mooie streek is het in elk geval “oudeland” met zijn koeien, eenden, bloesems, tractoren, waterlopen etc…
    Ge hebt u geamuseerd zo te zien samen met die loopster(hmm)

  4. Hoi karel
    Heb je daarom dat plaatje uitgekozen om het onder te verstoppen?
    Zijn wel mooi maar als ik denk dat ik dat hier ergens kwijt zou moeten denk ik nee…net als bij plastic bloemen hihi
    Groetjes en geniet je dag

  5. He Karel, Dank voor je commentaren. Je zei onlangs dat ik geen publicerenknop had. Dat klopt, bij mij kun je er geen comment onder plaatsen. Weet jij hoe je dat kunt veranderen??

  6. Zijn idd kunstwerkjes…maar ik ga nog steeds voor die 2 vazen op de salontafel hj
    Kunst of niet…dat rood met oranje vind ik mooi en dan de vorm.
    Och is bij kunst altijd zo je vind het mooi of niet mooi.
    En hang je nog?

  7. Danke Karel das Wandern war gut habe viel gesehen,ist bestimmt eine Tolle Gegend und du bist auf dem Titelplatt der Zeitung Toll, wirklich schöne Bilder bei Googel soll ich jedes mal mein Profil erstellen obwohl ich das doch schon habe,na ja ist auch egal wünsche dir noch einen schönen Nachmittag lieber Gruß Gislinde

  8. Dat zijn de spullen die hier nooit op raken…worden altijd bijgevuld.
    Voor een makkelijke snelle hap heb je pasta en rijst nodig…dus gebruik ik die dan eerstvolgende keer aangevuld met de weekboodschappen.
    En jij op fb de foto’s tegenkomen hj
    Moet je er wel naar toe gaan grijnzzz
    bankhangze

Geef een reactie

