weekend

zo luitjes

het weekend is daar
nu weet U wel dat ik nog steeds in 1 lang weekend leef
😉
sinds ik nu net een goed jaar geleden met pensioen ging
heb zoveel weekenden gewerkt dat ik neem die nu in 1 x vrij

ik deed de vrijdag nog een wijkje kranten weg brengen
en nam het eens op
en het gaf mij een beeld van mijn conditie
redelijk tot goed

vandaag zaterdag wil ik als het zo blijft/is als buienradar opgeeft
terug op het grote Rivieren pad zijn
geen lange etappe dus zou moeten lukken
toch

Krimpen a/d IJsel – Bergambacht

wordt na vele malen de laatste keer dat ik Rotjeknor aan doe

wandeling 7 mei46

in de maand van de kunst
kom ik dan ook terug op kunst in de straat

Artistes de rue

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. Goeiemorgen Karel , leuk die pps van Rotterdam en zeker voor diegene die daar wonen of hebben gewoond 🙂 . Straat artiesten zijn ook altijd prachtig , heb ik al een paar keer in het echt mogen aanschouwen 🙂 . Dat moet je maar kunnen zo stil blijven staan , haha . Jij staat voorlopig niet stil en bent al op weg naar Krimpen aan de IJsel , niet te veel krimpen hè , hihi . Wens je een fijne dag toe , tot nu toe is het weer nog prima 🙂 . Veel plezier , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    mooie ppsjes, vooral die straatartiesten.
    Wens je een pracht wandeldag toe en geniet er van,
    het weer is tot nu toe prima,
    ben benieuwd naar je foto’s.
    lieve groetjes Greetje

  3. Een leuke wandeling toegewenst met veel regen , storm, wind, hagel, sneeuw, hagelstenen, cycloon, windhoos, ijzel, diepe putten in de grond, prikkeldraad & slangen Karel daar aan de Ijssel(hmm)…
    Neem voor alle zekerheid wat verband mee tegen vallende stenen…
    See you in the church mate…

  4. Wünsche dir einen schönen Samstag und schönes Wandern wir sind wieder in Köln es wurde richtig Kalt an der Ahr Montag wird unser Balkon gemacht die alten Fliesen müssen ab sind undicht.Wünsche dir noch schöne Tage und schöne Pfingsten lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  5. Ha jij kan er maar geen genoeg van krijgen…nu wij tot morgenavond de kleintjes nog…en denk zelfs dat oudste dochter met haar jongens morgen ook nog komt. Spullen terugbrengen die ze geleend had voor marijns kinderfeest.
    Wij hebben ook maar een beetje regen gehad en het terras hadden ze overkapt en de schuifdeuren van de keuken open en daar stond ook een grote tafel met 2 hangtafels. Dus al met al goed verlopen en de kleintjes genoten.
    Waren met een 60 man en dan de kinderen nog…2 verjaardagen in een…
    Luchtkussen in de vorm van een kasteel…dus daar had je geen kinderen aan.
    Bankhangze

  6. haha maar in het kasteel de hele middag 😉
    Wat is dat toch een feest voor de kleintjes…zou hier niet eens in de tuin passen haha…was gelijk alles overkapt grijnzzz
    Och heeft ook wel weer voordelen…wat je niet hebt hoef je niet bij te houden…mzl

  7. Goeiemorgen Karel , kom je ff een fijne zondag wensen . Las al dat je aan de folders begon . Zijn ze bij jou een keertje vroeg geweest en bij mij nu laat , heb ze nog niet . Kan ook nog zijn dat mijn bezorger op vakantie is en dat ik een andere heb 😉 . Was gisteren hele dag zo wat weg en ’s avonds lekker naar de wellness . Jammer genoeg was wel mijn masseur er niet maar heb me prima vermaakt 🙂 . Geniet van je dag , hier weer een stralend zonnetje , liefs …

  8. Ha karel
    Ja dat snapte ik ook nog wel…en ja wie weet een tukkie want je was er alweer vroeg…
    Wat een verschil het weer met gisteren…koud is het nu…kachel weer aan pffttt
    Geniet je dag

  9. Hier komt nu eindelijk de zon door…dus zal snel veranderen.
    Ja zo is het een lange dag…ook hier hoor haha
    Maar een tukkie zeg ik toch nee tegen grijnzzzzz
    mzl

Geef een reactie

