gein uit de mailbox

zo luitjes

na een woensdag met wat HH en een boodschapje
hebben we morgen alweer de donderdag
dus U weet het , ik ben wandelen met hindernissen
😉

unnamed (23)

HIJ MOEST EERST EVEN GOED NADENKEN

Een geheel naakte vrouw en zichtbaar dronken
springt in New York City in een taxi en gaat op de achterbank liggen.

De taxichauffeur
een oude joodse man, kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw.
Hij startte zijn taxi niet.
De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt:
Wat mankeer jij, schat?
Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?
De oude joodse chauffeur antwoord:
Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje
ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren
zo zijn wij niet opgevoed.
De dronken vrouw begon te giechelen en zei:
Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren
wat doe je dan?
Hij pauzeerde een ogenblik.
Welnu vrouwtje, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk
ik bij mezelf, waar zou zij in godsnaam haar geld
hebben gelaten om deze taxirit te betalen?
Dat is nou eens een echte zakenman!

Vader en zoon haai

Vader Haai en zijn zoon zijn onderweg.
Plotseling zwemt er boven hen een groep mensen.
Zegt vader haai:
Wel, mijn zoon, nu gaan we zo ver naar boven
dat alleen de bovenste helft van onze vin te zien
is en draaien enkele rondjes rond die zwemmers!
Zo gezegd, zo gedaan.
Vader haai:
Jongen, nu doen we dat opnieuw, maar laten nu onze hele vin zien!
Dus die twee zwemmen weer enkele rondjes
rond die zwemmers en duiken dan iets dieper.
Vader haai:
Wel, mijn zoon, nu langs beneden aanvallen en vreten maar!
Dat doen ze dan ook. Alle zwemmers worden opgepeuzeld.
Een beetje later, terwijl vader en zoon
daarna rustig en tevreden rondzwemmen
en nagenieten, vraagt zoon haai:
Papa, waarom hebben we eigenlijk eerst al die rondjes
rond die zwemmers gezwommen, we hadden ze toch zonder probleem
direct kunnen opeten?
Antwoordt papa haai:
Heel simpel, jongen.
Als ze leeg gescheten zijn, smaken ze veel beter!

Een koppel viert zijn 40ste huwelijksverjaardag.
Hun kalmte is altijd een gespreksonderwerp geweest in het dorp.
Men zei : welk vredig en verliefd koppel is dat toch.
Een lokale journalist beslist dus om een reportage te maken
over het koppel, om zo het geheim van hun geluk te ontdekken.
Wel , legt de echtgenoot uit, dit gaat terug tot onze huwelijksreis .
We bezochten de Grand Canyon en beslisten die op de rug van
een ezel te doorkruisen.
We waren nog niet zo ver gevorderd toen de ezel van mijn
vrouw struikelde.
Mijn vrouw zei op een rustige toon : Eerste keer.
Ze trok de ezel terug recht en we vervolgden onze weg.
Na een korte afstand, struikelde de ezel opnieuw.
Toen zei mijn vrouw op een kalme toon : tweede keer.
Ze trok de ezel terug recht en we reisden verder.
We waren nog geen halve mijl opgeschoten toen de ezel voor
een derde keer struikelde.
Toen trok mijn vrouw, nog steeds rustig, een revolver uit
haar rugzak en schoot de ezel dood.
Waarop ik me kwaad maakte en haar toeschreeuwde wat ik dacht
van de manier waarop ze dat arme beest behandelde.
Ze keek me in de ogen en antwoordde op kalme toon: Eerste keer

Sedertdien zijn we gelukkig

unnamedXMY1IQU3

in de maand van de kunst
een van de moderne tijd
ja ook wij zijn hier met z’n allen digitaal bezig
en velen van U maken ook kunstwerken
toch durf ik te zeggen
dat dit net ff anders is
toch
wat vind U

Digitaal 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Co heeft ook een nieuw blog over de enkel…dus dat was de reden.
    Nu eerst ff klikken en lezen hier…
    Nu zit met een big smile om je 2e en 3e mopje…1e was bekend zoals ook het plaatje waar het eten ligt hihi
    Dan nog een nieuwe pps er achteraan…blog geslaagd 🙂
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , whahahaha , die mopjes zijn kei goed 😂😂😂 , daar nog een prachtige pps bij en de dag kan niet meer stuk , hihi . Nu hoop ik dat deze telst geplaatst wordt want ik zie maar 1 regel in beeld verschijnen en de rest is uit beeld , weer raar . Wens je een fijne zonnige dag toe en succes met je ronde , liefs Anja

  3. Probeer toch maar haaien te vermijden op uw hindernissentocht
    &
    zoek een deftig toilet met sas hé…(hmm)

    Ik ga een taxi bellen sé

  4. Hoi karel
    Ja hoor nooit geen moeite met inslapen als ik maar laat genoeg ga haha
    Ja jou dag begint eerder dan die van mij…maar al lekker buiten gezeten met krantje en bakkie en het is er goed toeven 😉
    Jij zal het wel warm hebben met het lopen en sjouwen…maar een douche erna doet wonderen.
    Wandel ze met hindernissen

  5. Hallo Karel ja wollen hoffen das es nicht zu kalt wird haben uns doch schon an die herrlichen Sonnenstrahlen gewöhnt hab einen schönen Donnerstag Klaus in Freundschaft

  6. Dat was weer lachen Karel.
    2 van die mopjes had ik moeten toepassen vroeger hihi
    Misschien had het geholpen!!!
    In elk geval mijn dag weer goed vandaag.
    Krijg het druk komend weekend, want dinsdag weer een jaar erbij pffff.
    Wens jou in elk geval veel wandel plezier.
    Lieve groet Marianne

  7. Kom net van buiten en het is heerlijk in de tuin…wisselend zonnig en bewolkt….dus opletten hoeft niet hj
    Dus jij je taak voor vandaag erop zitten en morgen de rest…nu voor de buis en dan op naar een rustige avond.
    smakelijk en fijne avond

  8. Ha die Karel,
    een beetje erg laat vandaag, na een zonovergoten dag en o.a.weer een fietsritje gemaakt te hebben kom ik je voor straks een goede nacht toewensen en morgen gezond weer op.
    Leuke gein hier gelezen en een mooie pps van Henk gezien met zijn digitale beelden.
    Lieve groetjes, Greetje

  9. Goeiemorgen Karel , jij denk ik al bezig met de laatste krantjes 😉 . Gisterenavond bij mij flink onweer en regen en nu weer zonneschijn 🙂 . Wens je een fijne dag toe en geniet ervan , liefs Anja

  10. Mogge karel
    Ha ik ga het toch proberen maar niet vandaag hihi
    Vlieg jij maar over de hindernissen die je tegen komt en veilige landing erna 😉
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

