weekend

zo luitjes

er zit alweer en week op
en dus spreken we van weekend

en heeft U genoten van de feesten van
Hemelvaart en Bevrijding
met het 1ste heb ik niets , maar ik genoot het vrij zijn
door bij heerlijk weer 4 kranten wijken te lopen
een paar maal vroeg iemand of ik geen feestdag had
dan zei ik ja en wees hen op het mooie weer
en vertelde dat ik heel mijn leven al die dagen had gewerkt
het zei vroeger op de boerderij als ook nadien 34 jaar op schiphol
het maakt mij ook niet uit

wat is er toch ook weer een zooitje rottigheid gebeurd
je zou nog bang worden om er op uit te gaan
nu ik ben bij leven en gezondheid morgen op het
Gtote Rivieren pad

Rijsoord – Krimpen a/d IJsel

voor de zondag heb ik nog geen plannen
maar ik ben zeer veranderlijk
🙂

WEES NIET BANG - Greetje

in de maand van de kunst
een mooie bezigheid met dit mooie weer

1227 Sreet Painting

wens ik U een
fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “weekend”

  1. Ha die Karel , aha , je hebt toch nog nieuwe geplaatst voor je op pad ging 😉 . Hele mooie zijn het weer geworden 🙂 . Ben net klaar met het HH , dacht begin maar op tijd anders ga ik weer dag plakken , hihi . Jij vast al in de trein en wie weet mss al op wandelpad 😉 . Veel plezier vandaag , liefs Anja

  2. Zonnige groeten uit Brugge Karel & ’t amusement daar rond lekkerkerk

    Smeer maar uw nek in ook(hmm) tegen de zon

    Tot wandels

  3. Hoi karel
    Wat een toeval hè om je broertje zomaar tegen te komen…zou afgesproken kunnen zijn…
    Mooie ppsjes en een fleurige met mooie tekst van Greetje
    En ja die tekeningen wat zijn er kunstenaars met krijt
    Heb hier ook stoepkrijt liggen wie weet maken ze morgen wel een mooie tekening voor oma…buiten haha
    Wandel ze en geniet je dag…en ja die nek insmeren haha
    mzl

  4. hi Karel,
    wat is dat toch een pracht tekst van Freek de Jonge’s Wees niet bang,
    dankjewel dat ik deze bij jou hier mocht tegen komen.
    Hoop dat je een fijne wandeldag hebt (gehad) en dat je er goed van hebt genoten.
    Wij hebben straks een etentje, is weer aspergetijd….
    Vele groetjes, Greetje en een fijne avond verder

  5. Goeiemorgen Karel , ben er wel even , heb spreuk geplaatst en zal verder niet veel doen op WP ;)vandaag . Trek me in alle rust even terug . Heb vannacht wensballonnen opgelaten en dat was een heel mooi emotioneel moment . Fijne zondag , liefs Anja

  6. Ook wij gaan straks profiteren van onze vrijheid zonder angst te hebben Karel & de kunst van deze wereld te ontdekken…
    Groeten met een stralend zonnetje…

  7. Hoi karel
    Dus een geslaagde dag en nu vandaag in de rustmode of nog plannen?
    Hoe dan ook geniet van het mooie weertje…doen wij ook en ja ik heb ook binnen een stoep grijnzzzz
    Maar toch maar fijn buiten kalken…groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

