de tijd vliegt

zo luitjes

ik had een rustige dag met wat HH en een boodschapje
morgen ben ik weer eens op het Utrecht pad
liep er vorig jaar wat etappes van en nu pik er weer wat mee
het weer zal deze week ons goed gezind zijn
dus ik zou zeggen geniet er van
want de tijd vliegt hoor

De-tijd---Lidia

in de maand van de kunst
iets moois voor de zoetekauw

Alles aus Zucker

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “de tijd vliegt”

  1. Lekker aan de wandel zonder hindernissen dus hihi
    Geniet er maar van…
    2 mooie ppsjes waarvan mijn voorkeur uitgaat naar de 1e…ben niet zo van zoet…al zijn de beelden mooi.
    Trusten

  2. Goeiemorgen Karel , ja , de tijd vliegt echt 😉 . Gisterenavond weer ondervonden , zo was het nog 23 u en zo was het al 3u , haha . Wel een zeer mooie pps weer van Lidia 🙂 . Ware kunstwerken zijn van suiker gemaakt 🙂 en gelukkig hoef ik ze niet op te eten 😉 . Ben al zoet genoeg van mijn eigen , hihi . Wens jou een mooie wandeldag toe en veel plezier onderweg , liefs Anja

  3. ’t Amusement op het Utrechtpad Karel & neem veel suikers mee want de tijd vliegt snel, ook zonder te eten

    Tot wandels, hier schijnt de zon ook volop…Vroem vroem…

  4. Wünsche dir einen wunderschönen Tag wieder sehr schön Karel heute in Köln ist auch wieder Sonne nässte Woche soll es sehr schön werden mal sehn.Wünsche dir noch einen schönen Tag Grüße und Umarmung Gislinde

  5. Hoi karel
    zo jij weet van tevoren al dat je geen hindernissen tegen komt…help het je hopen.
    Ja volgens mij lekker weer voor een wandeling.
    Wij gaan de tuin fleuriger maken en plantjes voor in de potten halen.
    Groetjes en geniet je dag

  6. Ja een markering missen kan wel wat kmtjes schelen
    Maar was mooi weer dus niet erg.
    Net klaar met de tuin…nu nog eten dus om 8 uur stil zijn zal wel lukken 😉
    Fijne avond

  7. Die had ik ook willen kijken, maar love is in the air kwam ook dus werd kiezen
    En wat denk je dat het geworden is ?
    Ja raad je vast wel hihi
    Dus zo dicht bij huis en je was er nog niet…misschien meer dicht bij huis blijven haha
    bankhangze

Geef een reactie

