prachtig

zo luitjes

ik hoop U had net zo’n fijn weekend als ik
vrijdag avond kwam de oud collega
en hoorde ik de laatste nieuwtjes en roddels van wat ooit mijn werk was
laat naar bed en toch om 05:00 uur op
en met de 1ste trein naar Venray
een mooie wandeling later vanuit uit Venlo weer terug
een fijne avond en een langere nachtrust  verder
op naar een andere oud collega , ook een mooie wandeling van uit hier
die al jaren zijn onderbenen mist
en in Baarn verblijft bij het leger des heils
Gerard weer op de trein gezet en de RUST is weer gekeerd hier

over tot de orde van de dag
dus ook weer wat ppsjes de volgend gaat over
liefde en kinderen
er schijnt daar nog veel mis aan te zijn

A - angel

in de maand van de kunst
een prachtige en wie weet geeft het U inspiratie
voor regenachtige dagen

blaadjes

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

31 thoughts on “prachtig”

  1. Goeiemorgen Karel , prachtige wel bekende ppsjes voor mij 🙂 . Och , tis maandag , dan heb je de folders . Had zaterdag nog gekeken naar die postcode maar staat er hier toch echt niet in;) . Hoef nog maar paar kleinigheden ben ik al klaar met het hh en dan nog wat inhaalwerk op WP . Heel mooi weekend achter de rug en zo te zien wordt het een prachtige week met veel zonneschijn . Fijne start van de nieuwe week en succes met je ronde , liefs Anja

  2. Ze zijn weer mooi begin van de dag die ppsjes
    Fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad. Mijn weekend was ook goed.
    Wens je een prachtige zonnige week Karel
    Vrolijk zonnegroetje, Ria

  3. De bladeren in combinatie met de kinderen waren kubstzinnig om te bekijken Karel
    &
    ook hier is de rust weer in het land….
    Ben alvast blij dat jullie mooi weer hebben gehad om aan diepzeeduiken te doen(hmm)…

  4. Hoi karel
    2 hele mooie ppsjes al ben ik het met sommige uitspraken in de 1e niet eens…
    Bv tegenwoordig voeden ze niet op maar financieren is er eentje van
    Maar nam de rust om die wel af te kijken en vond het prachtig die vragende kinderogen doen het goed 😉 En ja de kunstwerkjes op een teer blad…prachtig.
    Jij genieten van de zon buiten ja dan is folders wegbrengen bijna een feest.
    Groetjes en geniet je dag

  5. Wünsche dir lieber Karel einen schönen sonnigen Tag wieder sehr schön bei dir, heute war ein schöner sonniger Tag endlich haben wir mal Sonne und ich hoffe sie bleibt einmal fahren erst näste Woche zur Ahr keine Zeit und am Wochenende kommt besuch.Ich wünsche dir eine schöne Woche Gruß Gislinde

  6. hihi ouwe man…ik zeg niks grijnzzzz
    Je hebt er nogal zin in…na je werk ook nog eens je hutje aan kant maken.
    Maar ja de komende dagen zullen er vast momenten zijn dat je de deur achter je dicht trekt…
    Smakelijk en fijne avond

  7. goede avond Karel,
    heb hier weer twee mooie werkjes gezien, erg mooi om naar te kijken.
    Zal deze week niet veel aan de pc zijn Karel, daar wordt het weer te mooi voor
    en hebben allerlei plannetjes.
    Wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

  8. Goeiemorgen Karel , zag je nog niet in beeld 😉 . Wens ik jou alvast een mooie dinsdag toe en geniet van je dag . Ik ga zo ff getver doen , whahahaha . Tot straks , liefs Anja

  9. Hallo Karel ist nichts mit Sonne hier regnet es kein Wanderwetter und keine fahrt zur Ahr hoffe bei dir scheint wenigsten die Sonne Klaus in Freundschaft

  10. Mogge karel
    Die kastvulling ligt in de planning maar eerst even nog een bammetje voor ik daar mee ga beginnen.
    Al zoveel aangepakt vanmorgen.
    Groetjes en geniet je dag

  11. Ja was voor mijn doen vroeg op…gedouched en in de kleren en beddegoed de machien in en is nu zelfs droog.
    En boven is het net of er een ontploffing geweest is nu hihi
    Maar de zomerkast is klaar…nu de rest nog in de zak stoppen en de winterkast weer op orde brengen.
    Wat ik een jaar niet aan heb gehad de zak in grijnzzzzz
    Dat ruimt op…en je helpt er een ander ook nog eens mee…
    Morgen kast van de man…want is zijn afdeling niet zegt ie haha
    Alles wel goed bij jou? Zal niet zeggen dat je stil bent maar je bent er een stuk minder dan anders…en gister ook al.
    Of ben je gewoon aan het genieten van de rust?
    Wens je smakelijk en een fijne avond

  12. Karel mooie tijd is aangebroken. Ik ga Proberen om wat te gaan vissen .en jij heerlijk fietsen enz, Gr Cees

  13. Soms is kleding voor dames te oud haha, maar zonde om weg te doen…nu dus wel.
    Gewoon doen en kleding echt verslijten doen we niet meer…goede doel is er blij mee
    Dus jij alweer allemaal plannen aan het maken…en ach thuis komen doe je altijd wel.
    mzl

Geef een reactie

