geniet het weekend

zo luitjes

het weekend is daar
en zowaar een beetje lente
als het goed is
🙂

De lente 1

ik heb bezoek  en we gaan aan de wandel
als het goed is
😉
ja we kijken nog ff het weer aan
en we zouden graag willen gaan naar het Pieterpad
ik liet 3 etappes liggen om deze samen met mijn ex collega te wandelen
deze kwebbel is zot op Limburg
en ik kan hem daar in ook geen ongelijk geven
als vind ik ieder landschap mooi
we zullen het zien
wordt vroeg op en vroeg weg
en zodoende een lange dag
en ook weinig online
zal nadien weer mijn uiterste best doen om U
mijn bezoek met een tegen bezoek te vereren

ik hoop dat ook U een mooi weekend heeft
met zon en een beetje warmere temperaturen
en dus ook weg van de pc
en lekker buiten bezig
geniet er van

de laatste in de maand van de dieren
zijn lieverds

Adoro gatos

en zo kom ik gelijk in de nieuwe maand mei
die is voor kunst

Art - Dogs & Cats

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “geniet het weekend”

  1. Ha een lente en poezenblog…daar doe je veel bloggers een plezier mee
    Vind het ook wel leuke beestjes ook hihi
    Nu troost je ik zal er komend weekend ook niet veel zijn..
    Fijne wandeling en hou het droog
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , ik net thuis , dacht ik kom jullie ff uitzwaaien . Heb net spreuk geplaatst maar moet bij jouw nog alles kijken . Weet niet of ik dat zo ga doen of eerst ff slapen . Hoop bij jou beter weer , bij mij regent het . Heel veel plezier vandaag en op naar een mooie wandeling , liefs Anja

  3. Daar ben ik weer ! Was te nieuwsgierig en kon niet wachten tot na het slapen , hahaha . Blij dat ik heb gekeken , wat een mooie keuze van je 🙂 . Zag verschillende poesjes al slapen , nou , deze poes gaat ook uurtje slapen 😉 . Amuseer jullie , liefs…

  4. Mogge karel
    Had ik niet verwacht dat het al mooi weer zou zijn want de verwachtingen was morgen beter.
    Maar goed als het droog is dan is het wandelweer…dus geniet ze in het limburgse land.
    Groetjes

  5. Wünsche dir einen schönen Samstag wieder sehr schön gemacht ich bin an Kuchen packen Stößel mit Puting es soll wärmer werden mal sehen noch einen gemütlichen Tag für dich eine Umarmung Gislinde

  6. Hallo Karel wünsche dir einen schönen sonnigen 1 Mai und möge es ein schöner Wandertag werden,oder wie ist es mit einen schönen Tanz in den Mai sei herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft kLAUS

  7. Hoi karel
    Wat leuk om bij Hans langs te gaan samen…
    En je kwam tot 2140 maar waar en waarbij?
    Hoe dan ook jou zondag was ook goed gevuld in ieder geval…groetjes en slaap wel

Geef een reactie

