donderdag en dus !

zo luitjes

het is gein uit de mailbox dag
al ik hoop is dat het brengt een lach
zelf hoop ik op een droge dag
omdat ik weer de wijken in mag

U kunt het op Uw gemak bekijken
dit blog zal zelfs de vrijdag niet wijken
op de vrijdag morgen zit ik weer in een inval wijk

unnamed1

twee domme blondjes voor een stoplicht , zegt de een tegen de ander
het is groen
zegt de ander een kikker

Een vrouw is zo depressief dat ze besluit een einde aan haar leven te maken
ze stond op het punt om in de Westerschelde te springen.
Ze stond boven aan de dijk te kijken naar het ijskoude water
toen een knappe matroos voorbij liep.
De knappe matroos zag haar huilen, kreeg medelijden
en sloeg een arm om haar heen en vroeg wat er loos was.
Hij toonde veel begrip en zei dat springen
in de Westerschelde ook niet de oplossing was.
De matroos stelde haar voor om mee naar Amerika
te varen om daar een nieuw leven op te bouwen.
Hij zou haar verbergen op zijn schip en haar
als verstekeling naar Amerika smokkelen.
Hij zou haar elke avond eten komen brengen
en ze zou niets tekort komen.
Inderdaad elke avond vier boterhammen
een stuk fruit en een avond vol passie.
Tot de 17e dag …… ze werd gevonden door de kapitein.
Wat heeft dit te betekenen
vroeg de kapitein.
De vrouw legde uit ik heb een regeling met een van uw matrozen
ik krijg gratis eten, een gratis reis naar Amerika en hij naait me
Ik weet wel zeker dat je genaaid wordt
zei de kapitein … want dit is de veerboot Vlissingen -Breskens

Aan de ontbijttafel
Hij: Telkens als ik me ’s morgens scheer
heb ik de indruk dat ik tien jaar jonger ben
Zij: Je zou je moeten scheren voor we het bed in gaan

Iemand vraagt aan een cafébaas:
hebt ge een plastieke zak?
De cafébaas:
Nee, ’t is al erg genoeg dat ik valse tanden heb!

Bij de apotheker

De apotheker zegt:
Wij hebben shampoo voor
vette haren, shampoo voor droge haren, shampoo voor normale haren, …
De klant onderbreekt hem:
Heeft u ook shampoo voor vuile haren?

Onverwachts komt de directeur thuis en treft zijn veel jongere echtgenote in bed aan.
De staat gaat toch echt te ver met die bezuinigingen!, zegt hij
Zojuist kwam ik de postbode tegen met enkel zijn onderbroek aan!

unnamed2

in de maand van de dieren

a9fviriqwq3

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “donderdag en dus !”

  1. Yes donderdag kijk altijd uit naar je mopjes. Wel raar want jij moet vandaag juist hard werken terwijl wij genieten van jouw mopjes. Werk ze Karel

  2. Goeiemorgen Karel , oei oei oei , whahaha , leuk voor de wielerfans 🙂 . Ja, denk niet als je hem zelf op moet fietsen , hihi . Je hebt er weer een geinige donderdag van gemaakt 🙂 . Pps van de pinguïns ook van genoten 🙂 . Doe het vandaag ff rustig aan . Werd wakker door migraine aanval , moet ik even van bijkomen . Succes met de krantjes en hoop dat je het droog houdt , bij mij nu zonnetje 🙂 . Liefs, X

  3. Nog een geluk dat die zijn tanden niet kwijt geraakt is met tegen de rode lichtenpalen te lopen hé Karel(hmm)
    …Heb in elk geval goed gelachen met tanden…

  4. Einen schönen Tag lieber Karel schöner Witz die arme Frau ,hoffenlich hast du schönes Wetter beim austragen der Zeitung in Köln ist es immer noch so kalt,wenn es was wärmer wird fahren wir zu Ahr aber nur wenn das Wetter gut ist sonst macht das keinen Sinn.Liebe Grüße noch von mir und Umarmung Gislinde

  5. Ha Karel
    Hier zijn de plaatjes aan de beurt hihi
    Tandartsen zijn in trek grijnzzzz
    En ja die muur zie ik zo voor me…
    Maar de scheerbeurt blijft de favoriet.
    Groetjes en wandel ze met hindernissen.
    mzl

  6. Hoi karel
    Deze stond al heel lang klaar maar kwam er niet van en zelfs in de lezerslijst willen ze het niet grrrr
    Staat er weer een andere.
    Die dan ook nog eens niet klopt met die temperaturen grijnzzz
    Maar komt vast een keer goed hihi
    Groetjes en geniet je dag

  7. Wat een vragen allemaal…
    Nee waarom zou ik er een andere pps onder doen? Omdat jij die al eens had?
    In de lezerslijst staat het warme oude blog…zal dat ooit nog eens goed komen?
    Alle vragen beantwoord?
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

