nasi

zo luitjes

woensdag hebben we vandaag
een dag met wat HH en een boodschap
tl buizen en spullen voor de nasi
en de logeerkamer gereed maken
ach veel kan ook nog de vrijdag middag
wat is er aan de hand
niets

ik ga een pannetje nasi maken
en krijg komend weekend
m’n wandel collega te logeren en we hopen
op wat mooie wandelingen bij droog weer

donderdag en vrijdagochtend zit ik in de wijken
maar ik red het wel weer hoor

bitter rice

in de maand van de dieren
waar ik wat vlees van in de nasi doe

chicken1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “nasi”

  1. Ha die Karel , wat een mooie beelden in de eerste pps 🙂 . Kippen in alle soorten en maten , hihi 🙂 . De meeste heb ik denk ik wel in het echt gezien . Toen wij nog konijnen hadden , gingen we altijd naar de klein vee shows , kreeg je ook wel dagje om , hihi . Ik ga voor je duimen dat je in het weekend mooi weer hebt zo dat je samen met je collega kan genieten van een mooie wandeling 🙂 Fijne dag , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    wat schitterende foto’s in de eerste pps, echt heel mooi en leuk om al die soorten kippen eens te zien.
    Ga vandaag ook iets in huis doen, het is toch geen weer om iets te ondernemen,
    wens je een fijne dag toe en op naar mooier weer,
    lieve groetjes Greetje

  3. Hallo Karel es ist kein schöner Morgen es ist kalt und es regnet schon wieder da bleiben wir notgedrungen zu Haus und machen es uns gemütlich sei froh und heiter das wünscht dir der Klaus in Freundschaft

  4. Mogge karel
    Je was laat nog…was ik een keer eerder me mandje in dan jij.
    Eerder eruit dan jij lukt me nog niet haha
    Snap echt niet dat jij je door zo een opmerking de hele riedel iedere keer herhaald.
    Zal erop letten maar als ik steeds op mijn tenen moet lopen is het niet leuk meer…
    Geniet je dag

  5. De mooie reis 6 weken in Indonesië en Bali in 1980. De kippen ? Zo liepen ze rond zo verdwenen ze in de mond .
    Wens je een mooie koningsdag
    Groetje, Ria

  6. Nadat ik bij jou reageerde wilde ik op een volgend blog van iemand anders reageren. Vreemd genoeg kreeg ik eerst een spam-melding en bleek ik daarna weer bij jou terecht gekomen.
    Soms is het internet onbegrijpelijk ….

    Winterse groet,

  7. ik las het eerst verkeerd ik dacht hè tl buizen in de nasi jakkie maar nee tweede keer gelezen. Ik hoop dat het wat droger word en wens je alvast veel wandelplezier voor het weekend.

  8. Dat klinkt lekker en makkelijk Karel, voor dit eet smakelelijk. Alleen als ik jou was zou ik uitkijken met de hoeveelheid nasi, die je Gerard voor gaat zetten;)
    Mochten jullie gaan wandelen, mooi weer en veel wandel plezier samen. Doe hem maar de groeten van mij.

    1. ha die Jan
      nu wees gerust , die nasi is dan wel op 🙂
      ja hopelijk kunnen we weer eens een fijne wandeling maken
      en krijg ik natuurlijk de laatste roddels van ons oude werkplekkie te horen
      zal hem groeten

  9. Ja hoor de hagelbui is alweer vergeten en droge kleding deed de rest…
    Alles opgeruimd en ben benieuwd…meestal halen ze feilloos de nieuwe dingen uit de kast.
    Op Guus na die wil gewoon alles haha
    Grijnzzzzz 🙂 🙂 🙂

  10. Mocht het toch regenen tijdens uw komende wandeltochten kan je nog altijd verder klussen & weer kip-nasi maken hé Karel(hmm)…
    De kippen zien er alvast gezond uit & liefst nasi zonder pluimen van de kip Karel…

Geef een reactie

