warme stranden

zo luitjes

en ook een verlangen naar warme stranden
ik nog niet , maar wat warmer weer zou welkom zijn
dan komen die stranden vanzelf dichterbij
🙂
ikzelf ben al tevreden met 22 graden +
en windkracht 2 ten alle tijden in de rug

Bellesplagesmondialement(Sonore)DC

in de maand van de dieren
vogels die passen bij deze warme stranden

Beautiful birds

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

30 thoughts on “warme stranden”

  1. Ik heb in mijn even wel enkele mooie stranden gezien.Nu verlang ik alleen zoals jij 22/23 graden en windkracht 2.
    Die vogelserie is prachtig en de muziek erbij om te zwijmelen:-)

    Karel jij ook een goede nacht
    morgen een gezellige dag
    Groetje, Ria

  2. Even voor het slapen gaan prachtige stranden gezien en mooie dierenfoto’s.
    Nee, ik ben ECHT geen strandmens, geef mij maar de bossen en de mooie weilanden om door te fietsen haha…
    Wens je een goede nachtrust toe Karel en hoop voor je op beter weer dan vandaag i.v.m. je wijkjes, morgen is mijn hele dag bezet,
    groetjes Greetje

  3. Hier was het windkracht 5 gisterennacht in bed al dromend van de mooie stranden die jij uitkoos om er het vogelrijk te bestuderen bij 22 graden en een lage zonnige muziek met veel ambiance om verzeild te raken in een tweede droom, die droom was een veel te lange zin Karel, sorry, maar nu ga ik schelpjes rapen al dromend van elfjes punt

  4. Goeiemorgen Karel , mooie ppsjes heb ik al gezien 🙂 . Strand , ja mooi maar voor mij niet om te gaan liggen , zou wel een strandwandeling maken , ’s avonds bij ondergaande zon 🙂 . Was pas om 4 uur thuis en ben ik gelijk met Hari aan de wandel gegaan 😉 . Rond 6 uur even in slaap gevallen . Grieks eten had weer goed gesmaakt en op dus naar weer een volgende Limburgse overwinning 🙂 . Fijne dag , liefs Anja

  5. Hallo Karel ja es ist immer wieder schön dort zu wandern schön das du in Gedanken mit gewanderst bist hab einen regenfreien Tag mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  6. Jeetje gaat ie weer…je weet toch dat ik het zo niet bedoel.
    Dat zou je in ieder geval intussen moeten weten en toch komt het steeds terug. pffttt
    Hopelijk slaap je goed…trusten

    1. pppffffttt je moet er van zuchten zie ik wel
      ik heb lekker geslapen en de koffie smaakt me goed , dus ik ben niet ziek
      en zal je niet meer zo letterlijk nemen met wat je typelt 🙂
      geniet de dag

      1. ja jammer is het , ik zal er niet meer zo op letten , maar dan jij ook een beetje hoor , want van allemaal die ik een antwoordt geef op een reactie mij mij , zal ik jou zeer zeker niet vergeten 🙂
        ga maar fijn de markt genieten
        mzl

      2. Lukt je ook niet want dan zeg ik er wat van grijnzzz
        Kwam ik in een winterse hagelbui terecht grijnzzzz…kletsnat thuis gekomen en gelijk maar omkleden.
        Maar heb wel een heleboel ingeslagen van spelletjes tot dierentuin
        Leek wel uitverkoop…groetjes

  7. Goeoeoeoeoeoeiiiiemorgen Karel , ja, ik zag nog geen nieuw blogje van je staan , dacht wens ik je alvast een mooie dag toe . Was al vroeg wakker en al een uur gewandeld met Hari . Druk in het dorp , ondanks de kou hebben ze toch de koningsnacht doorstaan 😉 . Ga ik nu alvast wat kleinigheden doen . Geniet van je dag , liefs Anja

Geef een reactie

