gein uit de mailbox

zo luitjes

we hebben weer eens de donderdag
en ik zal de dag weer aan het
wandelen met hindernissen zijn

in het leven zijn er prioriteiten zo we allen wel weten
ik zal U niet lastig vallen
met die ik niet als prioriteit nam
wordt dit blog een boek , zonder einde

unnamed1unnamed2unnamed3unnamed4unnamed5unnamed6unnamed7unnamed8unnamed9unnamed10

in de maand van de dieren
een lekkere knuffel

Bears-_Arlette

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Goeiemorgen Karel , jij al aan de wandel met de krantjes en ik ben van jouw blogje aan het genieten , 🙂
    Wat een figuren , hahaha . Leuke (knuffel)beren pps maar of ik daar in het echt mee knuffelen zou 😉 . Ben pas even gaan slapen toen ik met Hari terug kwam , wou maar weer eens niet lukken . Zo te zien gaat het een warme stralende dag worden , dus geniet er maar lekker van , liefs Anja

  2. Hoi karel
    Ja die foto’s zijn het bekijken waard…de een wat minder dan de andere maar die tent met die fiets vind ik wel erg leuk haha
    En ja dan de beren…zou het geen knuffeldieren willen noemen maar aaibaar zullen ze wel zijn (achter glas)
    Maar wel een mooie pps om te zien.
    Groetjes en geniet het zonneke

  3. dag Karel,
    zitten leuke en kostelijke foto’s bij met tevens een hele mooi berenvoorstelling,
    hoop dat het vandaag met de wijkjes vlot verlopen is en dat je daarmee toch van het mooie zonnige weer hebt kunnen genieten,
    fijne avond voor jou met lieve groetjes, Greetje

  4. Ben je daar nu al mee bezig das bijtijds…mensen kijken in het echt is toch leuker haha
    Al heb je dan niet altijd van die lachwekkende momenten.
    Zo de bank opzoeken…ook hier rust
    Fijne avond

Geef een reactie

