wijsheden

zo luitjes

vandaag na het ontbijtje ben ik weer ff een wijk in
duurt niet lang , deze folders zijn gister laat aangeleverd
het is niet anders en ach buiten wat HH om heb ik ook geen grote plannen

heb er 1 met naar mijn idee
goede uitspraken , zeg maar wijsheden
wat vind U

Spaanse ogenals muziek  maar o zo mooie wijsheden peck

in de maand van de dieren
een vol met vriendjes
hij hier onder is Ceasar met wie ik een tijdje werkte
of hij met mij kan ook
hiihi

004

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “wijsheden”

  1. Het is je weer gelukt…ja duurde ffkes maar moest de hondjes even opslaan…
    En die lach 🙂 heb je te pakken…pracht teksten en goed voor een lach en zeker de laatste spreuk…proost
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , met deze ppsjes ben ik ook in de wolken 🙂 . Ik vind spreuken leuk en honden geweldig 🙂 . Jij zal wel de laatste folders al zijn rondbrengen en ik ga even verder met wat kleine dingetjes . Fijne dinsdag , liefs Anja

  3. Heerlijk vooral die laatste .
    Wat mist een mens veel
    iemand die niet van dieren houdt
    een leven zonder inhoud
    een leven zo koud
    Bedankt Karel ik heb weer genoten
    Een mooie dag
    Groetje, Ria

  4. Hoi karel
    Ja hoor een bammetje en koffie voor vertrek…maar geslaagd weer niet.
    Helemaal niks gekocht..maar wel gezellig gewinkeld en dochter wel geslaagd.
    En ik ga wel een keer alleen gaat veel beter haha
    Smakelijk en fijne avond

  5. Goed plan ga ik ook doen…
    Dus al vloekt het allemaal bij elkaar als het lekker zit vind jij het goed?
    hihi toch maar iemand meenemen dan volgende keer met shoppen
    Slaap wel

Geef een reactie

