natuur en dieren rijk

zo luitjes

wat een prachtige zonnige dag vandaag
ik liep met plezier in 5 wijken de kranten weg
met tassen bij vullen en wat eten en drinken tussen de middag
was ik toch een 9 uur buiten
lekker gebadderd nadien want het wilde wel al wat zweten ook

wat gegeten en op naar een rustig avondje
en ik heb morgen een mak an dag
misschien een boodschap om eten
er komt wat regen begrijp ik dus mis niks

ik zocht iets wat paste bij de dieren pps
nu volgens mij is dit wel een hele goede
wat vind
U

De tien geboden  Lidia

in de maand van de dieren
kwam ik deze over het dierenrijk tegen
vind het een mooie

Het dierenrijk

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “natuur en dieren rijk”

  1. Wow… Karel, wat mooi vandaag,
    twee prachtige ppsjes waar van ik vooral in de tweede schitterend mooie muziek vond,
    alles helemaal nieuw voor mij, dikke pluim dat je dit gelukt is.
    Wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

  2. Goeiemorgen Karel , schitterende keuze van ppsjes 🙂 . Die indianen hebben groot gelijk met hun 10 geboden 🙂 . Prachtige dierenspreuken verwerkt in de 2de , mooi hoor 🙂 . Moet zo ff op pad voor Hari . Dat voer hadden ze op de boerderij niet , moet eens een klacht indienen , hahaha . Wens ik je weer een fijne dag toe , geniet ervan , liefs Anja

  3. Einen schönen Tag lieber Karel wunderschöne ppse und schöne Musik eine schöne Wal in Köln ist Regen kein Wandere Wetter hoffe bei euch ist es besser.Ich wünsche dir ein schönes Wochenende weiß nicht ob ich Morgen Zeit finde für den P.C. Grüße und Umarmung Gislinde

  4. Mogge karel
    Jonkie haha dat hoor ik graag maar ze zeggen dat niet meer zo vaak haha
    Ja we gaan lunchen in de oude watertoren bij vriendinnetje van dochter…en onze 4e dochter hihi
    Al vanaf hun 15e is dat zo…ze werkten samen in een lunchroom waar ze ook ijs verkochten…en als wij daar kwamen was het paps en mams wat willen jullie 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  5. Hebben ook genoten van het mooie weer Karel, ’t was zalig hé & gelukkig zonder die beer & leeuw uit het dierenrijk

    Hier begint de zon erdoor te komen, zal werkedag worden vandaag…

  6. He Karel klaar met al je werk? Dan lekker genieten van het weer en je weekend. Ik morgen ochtend nog werken en dan ook vrij. Je pps over de dieren vind ik prachtig

  7. Ha jij achterstand…nu ik niet ben aardig bij
    En weet je na 25 jaar zegt ze dat nog steeds…
    Ook al zien we haar niet zoveel maar bij binnenkomst straks was het gelijk ha pap en mam hihi
    Wat een welkom in haar nieuwe zaak…
    Trusten hier alvast 😉

  8. Ja dat zijn de echte hè…
    Als je al 25 jaar bevriend bent en zelfs in dezelfde stad gaat wonen dan zit het wel goed.
    De onze studeerde en woonde er…vriendin zei dat wil ik ook.
    En nu na 25 jaar nog steeds dikke maatjes
    Slaap wel

Geef een reactie

