van harte

zo luitjes

ik had een aardig relaxed dagje wel gister
en weet U dat zal vandaag niet veel anders zijn
dat is dan voor mij hé

er is er ook 1 jarig
en wel mijn kleine nichtje
Kobie is haar naam
zij kon al heel jong goed tekenen

lang geleden1

ik zocht er iets bij in pps
en kwam bij het volgende gedicht

in de maand van de dieren
zocht naar een dier ze graag ziet
Panter – Ezel – Spin – Paard
nee en dus
juist

Cats 5

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “van harte”

  1. Een heel mooie keuze…vooral die eerste.
    Zie het zo voor me dat kleine meiske vol trots naar haar grote neef kijken met de amerikaanse hoed hihi
    Wat een lief briefje en al heel beroemd intussen
    En katten doen het zeker voor haar ook goed.
    Gefeliciteerd met je kleine (ahummm) nichtje
    En nu slapen?

  2. Goeiemorgen Karel , gefeliciteerd met je nichtje . Leuk hè als je zo’n berichtjes bewaard en kan terug lezen . Goeie keuze van die pps , een hele mooie 😀 . Net zoals die van de poesjes 😀 . Was gisteren een beetje pc moe , had totaal geen zin om maar iets te lezen of te beantwoorden . Was lekker de buitenlucht ingegaan en genoten van het prachtige weer 😉 . Wens je een fijne dag toe en straks hebben we weer een koers 😉 , liefs Anja

  3. Wünsche dir einen schönen Mittwoch wunderschön lieber Karel habe heute viel Arbeit Betten neu überziehen großer Hausputz ich grüße dich noch lieb und wünsche dir einen sonnigen Tag eine Umarmung Gislinde

  4. Kobie is ook uw vriend zo te lezen Karel, familie is toch een schat van waarde om te koesteren hé,
    wens Kobie van ons alvast een gelukkige verjaardag toe, liefst met paarden & minder spinnen…
    See you alligator…

  5. Hoi karel
    Ja die eerste was een nieuwe met een verrassende tekst…lijkt met zorg gekozen hj
    Ja was te snel maarmeestalals ik je laatste krabbel krijg dan staat het blogje er al…
    Geeft niet heb het toch nog gezien…en anders was het vandaag wel.
    Bij mij staat er weer een verkeerde in de lezerslijst pfftt
    Maar goed vorige keer kwam het ook goed dus we wachten het af…
    Er zijn er nog steeds die niet naar de datum kijken en reageren haha
    Groetjes en geniet je dag…neem wat lekkers bij de koffie 😉
    mzl

  6. Eten moet je en of het nu zoet is of hartig… 😉
    Ik ben zoet en hou van hartig 🙂
    Is toch meer werk dan je denkt de blogjes aanpassen…
    Nu van 2005 tot 2009 nog pfftttt

  7. Gisteren geen TV, geen telefoon geen internet en geen telefoon ,helemaal niets. De provider had groot onderhoud.Nu gaat het weer en ik hoop dat het goed blijft gaan.
    Het is prachtig weer dus wens ik je een mooie dag Karel
    Groetje, Ria

Geef een reactie

