Van chocolade wordt je niet dik maar……

zo luitjes

ik hield het vandaag wat rustig
alleen het hele huis gezogen en verder rust
en ook niet laat naar bed
want
we hebben daar morgen alweer de donderdag
ik de wijken in
ja dan loop ik wat af hoor
dus ik zou wel een chocolaatje mogen
toch

Voorzichtig met chocolade….

unnamed1unnamed2unnamed3unnamed4unnamed5unnamed6unnamed7unnamed8unnamed9unnamed10unnamed11unnamed12

Zie hier het resultaat…!!!

unnamed13

Je wordt er zo hartstikke bruin van!!!

in de maand van de dieren
1 met van alles wat
gewoon mooi
vind ik

Zo Mooi 2

wens U een fijne avond nog
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “Van chocolade wordt je niet dik maar……”

  1. Ha dan kan de zonnebank de deur uit 😉
    En nee als de linken niet werken gooi ik het blogje leeg en klik op bijwerken…zo behoud ik de reacties van alle oud spacers.
    En nu je blogje…die had ik al eerder maar het blijft een mooie en na 2 jaar kan dat best weer een keer 😉
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , WP gaf je niet door bij de nieuwe berichten , maar dat geeft niks , kom altijd wel bij je langs , hihi . Dat is me een echte chocolade bom , oelala 🙂 . Kijk maar uit dat ze jou niet uitnodigt om van dat chocolaatje te komen proeven . Krijgen we dadelijk een geplette Karel terug , hihihi . Prachtige dieren pps van Maddy 🙂 . Blijft mooi om naar dieren te kijken . Wens je een fijne bezorg route toe vandaag en hopelijk komen de krantjes op tijd 😉 . Liefs , Anja

  3. Chocolade kan toch lekker zijn hé Karel, maar dat jij na uw toer alles wat hier staat zou opeten had ik echt niet gedacht(hmm)…Niet vergeten te boeren na eten hé…

  4. Wünsche dir einen schönen Donnerstag bin was spät erst beim Zahnarzt und dann habe ich Kuchengebacken aber du bist ja Arbeiten.Heute haben wir mal schöne Sonne bei euch sicher auch.Liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

  5. Hoi karel
    Hou op want de jaren vliegen al voorbij 😦
    En ja choc gaat er altijd wel in…ben er dol op
    Jij boft weer met je wandeling…kom net van buiten en het is mooi weer 🙂
    Wandel ze

  6. Ze doen er dan ook maar weinig moeite voor…bij alle reacties kunnen ze op naam klikken en komen gelijk uit bij de nieuwe…
    Het zij zo…komt wel weer goed OOIT haha
    fijne avond

  7. Danke lieber Karel ja alles leckere Sachen ich mag ja auch gerne Schokolade aber nicht so viel immer mit Genuss, ich wünsche dir einen schönen Abend und eine gute Nacht liebe Grüße Gislind

Geef een reactie

