verstoppertje spelen

zo luitjes

ik wed U deed gister net als ik
het mooie weer genieten
ieder op z’n eigen wijze
de 1 aan de was de ander in de weer met schoonmaak azijn
ik deed mijn reclame rondjes in de middag
en had het prima naar de zin

vandaag is anders hier
ik aan de was en ff modem en mediabox van ziggo wegbrengen
gelijk om eten en drinken

ik dook in m’n pps archief
zocht iets wat iets met de ellende in de wereld van doen had
op welke wijze dan ook
en kwam tot de volgende

zou god Greetje

ik heb niks met gene god
maar dit spreekt velen wel aan denk ik
en we weten nu dat er velen zich al jaren verschuilen
dat brengt mij
bij

in de maand van de dieren
zij die zich goed kunnen verstoppen

Camouflages d'animaux

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “verstoppertje spelen”

  1. Goeiemorgen Karel , hele mooie ppsjes heb je weer uitgekozen voor vandaag 🙂 . Prachtig hoe die dieren zich zo aan een omgeving kunnen aanpassen . Kijk ik ook altijd op tv naar . Gisterenavond nog behoorlijke regenval bij mij en nu gelukkig weer een stralend zonnetje . Wens je een fijne dag toe en geniet ervan , liefs Anja

  2. Ik ben al aan de wandel geweest
    van de lente genieten is een feest
    de zon schijnt zo vrolijk
    de vogels hebben het druk
    mijn dag kan niet meer stuk
    ik hoop dat jij ook een fijne dag geniet
    zoals ik zoals je ziet
    Groetje Ria

  3. Bekende maar mooie om te zien en lezen…
    Die eerste weet ik nog zo goed omdat ik er toen als eerste een reactie zette en er geen pps was hihi
    Had ze overnieuw geplaatst en mijn reactie was weg haha
    Ja zo kan het ook grijnzzzzz
    En nee niet slapen gaan nu is veel te mooi weer…genieten dus alweer.
    mzl

  4. Tja ik kom ook bij greetje hè 😉
    En die onderste had je volgens mij al eens op je blog…maar blijft een mooie om te zien
    Ga nog even de laatste blogjes aanpassen hier opwp en dan is het klaar…en verander ik ze NOOIT meer haha
    Smakelijk en fijne avond

  5. Wow Karel, zie dat je ZOU GOD geplaatst hebt, ja… de mooie tekst van Ben zouden heel wat mensen in deze wereld eens moeten lezen, dankjewel
    De tweede was helemaal nieuw voor mij, erg mooi.
    was naar de bingo vanmiddag, nu eten…
    Kom straks nog terug, Greetje

  6. Jawel hoor
    Als ik met de muis over het plaatje ga komt de pps links onder in beeld en meestal weet je door de naam al of je die kent of niet 😉
    Jij al slapen…nu hier regent het vanaf etenstijd ook.
    Trusten

Geef een reactie

