nestje bouwen

zo luitjes

ik had een goed weekend
met wat wandelingetjes en rust
dus  kan ik de week beginnen met werk en wandelingetjes
🙂
maar ik genoot het mooie weer en ik hoop U ook
en wat vond U van
de Hel van het Noorden
dit jaar
wat een prachtige koers

ik dacht laten we de nieuwe week eens beginnen met
in mijn ogen heel goede spreuken en gezegden

Nagels met koppen

in de maand van de dieren
kunstwerken

Bird nests

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “nestje bouwen”

  1. het was weer fijn
    even hier te zijn
    nu ga ook ik slapen
    om morgen vroeg te ontwaken
    wandelen in de zonneschijn
    als de dauwdruppels nog kristallen zijn
    Ik wens ook jou een goede nacht
    welterusten en slaap zacht.

    groetje, Ria

  2. Ik heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten wat een mooie wedstrijd was dat, maar heb toch ook wat geklutst in de tuin, fijne maandag

  3. Goeiemorgen Karel , prachtige koers was het zeker gisteren , heb er van genoten 🙂 . Net zoals ik nu van die prachtige ppsjes doe 😀 . Het zijn toch echte kunstenaars als je die vogeltjes zo bezig ziet met dat bouwen van hun nest , geweldig 🙂 . Jij al op de folders aan het wachten denk ik maar voor hetzelfde waren ze vroeg en ben je al op pad . Wens je een stralende zonnige dag toe , liefs Anja

  4. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Montag endlich ist mal schönes Wetter zwei schöne pps habe schon gestern Abend geschaut hatte nur keine Lust zu schreiben,ich wünsche dir ein wunderschöne sonnige Woche eine Umarmung Gislinde

  5. Heb hier gisteren ook een vogelnest gebouwd in de zetel om te genieten van de koers Karel, zalige koers was het tot einde…
    Enkel jammer van Tommeke…

  6. Hoi Karel,
    Het is vandaag weer goed weer voor de wandeling en he.
    Is nu echt heerlijk buiten.
    Je powerkes zijn ook weer buitengewoon.
    Veel gedult moet je hebben voor zo’n kunstwerk van die vogels.
    En ook de fotograaf natuurlijk.
    Wens je een fijne nieuwe week,
    Lieve groet Marianne

  7. Hab mir alles angesehen, danke für den Beitrag, lesen konnte ich es heute nicht, wollte nicht übersetzen, übrigens Vodafone ist schon ok,auch wenn die Reichweite nicht immer toll ist, schönen Start in die neue Woche

  8. Hallo Karel , je zal toch wel flink aan het zweten zijn 😉 . Mag hopen dat je al bijna klaar bent . Ik was langs Rob gelopen en samen naar Brunssum centrum gewandeld en daar even op een terrasje gezeten . Wat een drukte ! Dat was lang geleden dat zo veel mensen op pad waren . Lieve groetjes …

  9. ha die Karel,
    pracht spreuken en gezegden en een erg mooie van die vogeltjes.
    Heb op deze mooie lentedag buiten met schoonmaakazijn “gespeeld”, tja moet ook gebeuren he?
    Wens je een fijne avond toe en tot morgen, groetjes Greetje

Geef een reactie

