weekend

zo luitjes

vrijdag avond en ik bezig met een inhaalslag
om de mails en berichten weg te werken
als ook de blogs van U een bezoek te brengen

vanochtend deed ik een ochtend wandeling en bracht de laatste kranten weg
dat doe ik morgen en zondag ook
maar dan om een wijk krantje weg te brengen
krijg ik en beweging en een frisse neus

ik zit nu bij vodafone als provider op de glasvezel
en het lijkt allemaal prima
alleen de zenders zitten weer net anders natuurlijk

morgen doe ik de kamer vloer eens goed soppen
opdat het laminaat weer mooi glimt
dan alles terug op z’n plek
en rust dag verder

Zware-tijden---Lidia

zondag middag is daar natuurlijk een pracht koers
Parijs – Roubaix

hennie-kuiper1

en dat brengt het weekend al bijna weer op z’n eind

in de maand van de dieren
wat mooie katten

Tigre et félins

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een fijn weekend

lieve groet

karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “weekend”

  1. Einen schönen Abend lieber Karel schön das alles bei dir gut ist,ja habe einen Streust Kuchen mit Aprikosen gebacken lecker,wenn ich dann in Köln bin mache ich so was, mäste Woche am Dienstag wieder zum Arzt danach fahren wir wenn alles in Ordnung ist an die Ahr.Muss ja immer was machen.Schlaffe gut liebe Grüße noch von mir Gislinde

  2. Goeiemorgen Karel , mooie pps weer van Lidia :D. Zware tijden zal een ieder wel al eens hebben gehad . Tijger prachtig dier , zou je toch zo kunnen knuffelen 😉 . Maar zal ik maar niet aan beginnen , kan ik niet meer genieten van al die mooie dingen die jij plaatst 🙂 . Wens je een stralend weekend toe , liefs Anja

  3. Mogge karel
    Ja vroeg deze keer hè…maja wachten op de logetjes en ja wat kan je dan beter doen dan ff krabbelen
    Als ik er een nodig heb vraag ik er wel om kan je gaan spitten hihi
    Want ja als jij ze plaatst hoef ik het niet meer hè 😉
    Groetjes en geniet je dag

  4. Nee als ze zeggen wij zijn er om 9 uur ben ik paraat hihi
    Zal een lange dag worden dat wel…en morgen weer vroeg eruit
    Want uitslapen doen ze nog niet haha
    Wandel ze

  5. In zware tijden zullen de tijgers U wel helpen met de glasvezel om de koers goed te kunnen bekijken Karel…
    En sop daar maar goed hé, is goed voor de spieren(hmm)…

  6. lieber Karel, schöner Tag für dich und Vodafone geht ja auch, fährst ja nicht mit deiner Anlage in die Berge, schöne PPS besonders das mit den Tieren, schönes Wochenende wünsche ich dir

  7. ha die Karel,
    na een prachtige zonnige lentedag met veel ondernomen te hebben kom ik je een hele fijne avond toewensen en voor morgen een aangename zondag (Parijs-Roubaix).
    Bedankt dat ik mocht genieten van twee hele mooie ppsjes,
    lieve groetjes Greetje

  8. Hallo Karel einen guten Morgen wünsche ich dir die Sonne lacht was will man mehr ein richtiges schönes Wanderwetter machs gut und einen glücklichen Tag wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

