donderdag = ? juist

zo luitjes
ik vandaag toch nog aardig wat gedaan
en kan morgen dus de wijken in
en klaar maken op de vrijdag ochtend
als ik het zo bekijk kon ik wel weer eens mazzel hebben
met het weer
🙂
in de gein uit de mailbox vandaag
het volgende
eens zien of dit brengt een lach
ik vermoed zo maar van wel
Boer gaat naar de bioscoop

een boer ging naar Amsterdam en wilde een kaartje
voor de film kopen
bij de kassa vroeg de juffrouw
meneer wat heeft U op Uw schouder

de boer antwoordde
dat is mijn haan Kobus
waar ik ga gaat hij

het spijt me meneer maar er mogen geen dieren in de bioscoop
zelfs geen haan
de boer ging weg
op de hoek van de straat stopte hij de haan in zijn broek
vervolgens ging hij terug naar de kassa kocht een kaartje
en ging de bioscoop in
hij ging naast twee Amsterdamse verpleegsters
Annie en Joke zitten
de film begon
en de haan begon te woelen
de boer ritste zijn gulp open zodat Kobus zijn kop er uit
kon steken en de film kon zienJoke fluisterde Annie
wat is er vraagt Annie
ik denk dat die man naast me een viezerik is
waarom denk je dat vraagt Joke verbaasd
hij deed zijn gulp open en nu steekt zijn ding er uit
fluisterde Annie
nou ik zou me er geen zorg over maken antwoorde Joke
er is weinig dat wij Amsterdamse verpleegsters nog niet
hebben gezien
ja dat mag dan wel waar zijn zegt Annie
maar deze vreet mijn
popcorn
op…

in de maand van de dieren

Jachthond

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag
liefs
karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “donderdag = ? juist”

  1. Goede nacht Karel , denk dat jij nog warm ligt . Kon weer eens niet slapen dus al aan de wandel geweest en nu maar wat berichtjes aan’t kijken . Kende het mopje van de haan maar moest er toch weer smakelijk om lachen 😀 . Honden pps ook zeer mooi 😀 . Wens je veel succes op je ronde en hoop dat je het droog houdt , liefs Anja

  2. Wünsche dir einen schönen Donnerstag mußt ja heute wieder Arbeiten du armer ,gutes Bild mit dem Hund war gestern beim Zahnazt heute geht es mir schon besser liebe Grüße und Umarmung von mir Gislinde

  3. Ik eet nooit nog popcorn in de cinema Karel(hihi) & die 2 honden met roos in hun muil waren schattig om zien…
    Hier staat er momenteel veel wind, zal dus niet schilderen worden buiten…
    Toedenoasteké…

  4. Ja eentje die ikzelf al eens had staan…maar je ziet het nie voo iedeeen bekend
    Wat bof je weer met het weer…de zon en ziet ernaar uit dat die door gaat breken
    Dus geen nat pak vandaag…of het moet bij jou anders zijn
    Groetjes en wandel ze

  5. Nee je hebt gelijk
    Maakt niet uit andere bezoekers en de lach is binnen
    Dus niet alles klaar gekregen en morgen de rest nog ffkes wegbrengen.
    Had je ook al zo gepland toch?
    Fijne avond…in rust 😉

  6. Je hebt het er maar druk mee…bijna net zo druk als toen je nog werkte?
    Dit is wel relaxter toch?
    Bankhangze…ik ook zo meteen 😉
    Ben al bij 2013…zie wel of ik nog verder ga grijnzzzz
    mzl

Geef een reactie

